152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
10 24
10:24-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y6 Prime 2019 قهوه ای

Huawei Y6 Prime (2019) BRWON

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.09 اینچ

پردازنده : 4 هسته ای Cortex-A53

توضیحات : باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

دوربین اصلی : 13.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : قهوه اي


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y6 Prime 2019 قهوه ای

نقد و بررسی تخصصی 2019 Huawei Y6 Prime

 

درباره Y6 Prime 2019

شرکت هوآوی، بر خاسته از چین، با سیاست مبتنی بر تولید محصولات اقتصادی و با کیفیت، خیلی زود توانست بخش بزرگی از بازار روز گوشی های هوشمند دنیا را تسخیر کنید. تا جایی که در برخی موارد، بر رقبای اصیلی چون سامسونگ، برابری کرده و کاربران بسیاری را به جمع پیروان بی شمارش افزود.

 Huawieچینی تبار و خوش فکر، در طی چند سال، چه در ساخت اسمارت فون های رده بالایی که با کیفیت و طراحی با شکوه خود، چون ستارگانی بر آسمان این برند موفق درخشیدند و چه در تولید خلاقانه گوشی های میان رده با کیفیتی که کاربران بسیاری را شیفته ی خود کردند و چه در عرضه ی محصولات اقتصادی برای آن دسته از افرادی که قصد صرف هزینه های هنگفت برای خرید گوشی را نداشته و دستگاهی با امکانات معمول نیازهایشان را پاسخ می داد، سربلند عمل کرد.

در دنیای میان رده های هوآوی، خانواده ای پر طرفدار به نام سری Y، خود را در میان پیروان این برند دوست داشتنی، به خوبی معرفی کردند. سری  Yپر فروش، با تنوع فراوان در ویژگی های فنی میان نسخه هایش، برچسب قیمتی جذابی را بدانها بخشید تا کاربران به راحتی بتوانند گزینه مورد نظر خود را در میان این اعضای هیجان انگیز، بیابند.

در میان Y6 Prime 2019 با ظاهری مدرن و چشم نواز و البته برخورداری از دوربینی با کیفیت بر جمعیت خانوادهY  افزود؛ در حالیکه نسبت به نسخه های پیشین خود، ارتقا یافته بود.

در سیر به دنیای 2019 Y6 Prime با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

از آنجا که آرگونومی یک گوشی، طراحی زیبا و با شکوه هر نسخه ای را ارزشمند تر خواهد کرد، طراحان گوشی های هوشمند در تلاشند تا با توجه به تمامی ابعاد ساخت یک نسخه تمام عیار، در رنج قیمتی مورد نظر، هر بار جهشی در به روز رسانی مدل های جدید خلق کنند. کیفیت ساخت مطلوب در کنار یک طراحی به دور از سلیقه و خلاقیت، بی شک نمی تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این دو مکمل هایی هستند که پازل جذابیت را برای هر نسخه از هر برندی به ارمغان آورد.

طراحان 2019 Y6 Prime نیز، از این اصول غافل نمانده اند و تا جایی که محدوده قیمتی گوشی به آنها آزادی عمل بخشیده، در کیفیت ساخت و طراحی این نسخه دوست داشتنی کوشیده اند.

2019 Y6 Prime، با ابعادی برابر 156.3*73.5*8 میلی متر، کارکردن با یک دست را برای ماربرانش امکان پذیر کرده است. این گوشی 150 گرمی، نوید بخش امکان استفاده ی طولانی مدتی است که به این زودی ها دستانتان را دچار خستگی نخواهد کرد.

بدنه ی 2019 Y6 Prime تلفیقی است از شیشه و پلاستیک. نمای جلویی گوشی پوشیده شده از شیشه ایست که تلاقی آن با بدنه ی پلاستیکی اما مستحکمش، در کنار رنگ هایی خیره کننده و منحصر به فرد، سبکی متمایز از مقرون به صرفه های معمول به خود اختصاص داده است. نسخه ای از این رنگبندی با کاوری از چرم مصنوعی پوشانده شده است تا علاوه بر زیبایی، از گوشی در برابر ضربه، لکه و جای انگشت محافظت کند.

البته تمام رنگ های این مدل بر این کاور مجهز نشده اند تا سلیقه های مختلف را در بربگیرند. بر پهنه ی قاب پشتی گوشی، یگانه لنز دوربین 2019 Y6 Prime به همراهی فلش روشنایی بخشLED، سمت چپ نیمه بالایی را به انحصار خود در آورده است. گارد امنیتی حسگر اثر انگشت نیز با فاصله مناسب از دوربین در نیمه بالایی قاب پشتی، بر محور تقارن حکمرانی می کند تا با خیالی آسوده، محتوای شخصی خود را در گوشیتان نگهداری کنید.

کناره سمت رات گوشی میزبان کلید های کنترل صدا و پور است، دسترسی آسان به این دکمه های کاربردی، طراحی 2019 Y6 Prime را بهبود بخشیده است. در لبه سمت چپ گوشی، در گاه سیم کارت اول و سیم کارت دوم/ کارت حافظه micro SD مستقر شده اند.

لبه پایینی گوشی را اسپیکر تک کاناله با بلندی صدای مناسب و شفافیت معمولی، میکروفون و درگاه micro SD به انحصار خود در آورده اند. جک دوست داشتنی هدفون نیز در لبه بالایی گوشی حکمرانی می کند.

انحنای گوشه های بدنه 2019 Y6 Prime، آرگونومی این نسخه از سری Y را افزایش داده است. خبر خوب اینکه این گوشی دوست داشتنی، به راحتی از دستان شما لیز نمی خورد. این سر نبودن جنس بدنه، نگرانی شما را از خطر افتادن سلامت دستگاهتان، در هنگام قرار گرفتن بر سطحی کمی شیب دار، کاهش خواهد داد.

اگر از طرفداران گوشی هایی با صفحه نمایش پهناور هستید، 2019 Y6 Prime برایتان نوید بخش فضایی در پنل جلویی است که عاری از هرگونه دکمه فیزیکی، با کمترین میزان حاشیه ی معمول میان رده های مدرن، پهناورترین فضای ممکن را برای غرق شدن در محتوای دلخواه، برایتان فراهم کرده است.

کیفیت ساخت و طراحی 2019 Y6 Prime برای میان رده ای با این برچسب قیمتی، کاملا منطقی به نظر رسیده و رضایت کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 

صفحه نمایش

آنچه در دنیای درونی 2019 Y6 Prime می گذرد، بر صفحه ای جاری خواهد شد که طراحان این گوشی هوشمند دوست داشتنی، بخش وسیعی از پنل جلویی را بذان اختصاص داده اند. صفحه نمایش این اسمارت فون، با کم ترین میزان دامن زدن به حواشی، در بیشترین فضای ممنکن از این پنل حکمرانی می کند تا کاربرانش را در لذت تماشای فیلم های مورد علاقه شان، انجام بازیهای هیجان انگیز دلخواهشان و وب گردی های جذاب، غرق کند.

از آنجایی که Huawie هنوز هم به سمت و سوی تعبیه پنل های با کیفیت تر اولد در میان رده هایش مهاجرت نکرده است، 2019 Y6 Primeنیزبه پنل IPS LCD مجهز شده است. گرچه نمی توان از  IPS در مواجه شدن با نور مستقیم آفتاب، انتظار عملکردی مناسب داشت، اما غیر از این مورد، زوایای دیدی با کمترین میزان تاری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

صفحه نمایش 6.9 اینچی 2019 Y6 Prime، بارزولوشن 720*1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل در هر اینچ، کیفیت در خور یک میان رده خوش ساخت و خوش قیمت را رقم می زند. خبر خوب اینکه می توانید دمای رنگ صفحه را به میزان دلخواهتان تنظیم کنید تا رنگ ها همانگونه که می خواهید، بر این پهنه ی جذاب جاری شوند. صفحه نمایش 2019 Y6 Prime رضایت کاربرانش را جلب خواهد کرد.

 

دوربین

شاید جذاب ترین ارمغان گوشی های هوشمند، همین دریچه های جذاب و شگفت انگیزند. لنز هایی که لحظات ناب و تکرار نشدنی آدمی را جاودانه می کنند. اتفاق خوب این روز های دنیای تکنولوژی این اپیدمی همراه دوست داشتنی، مجهز بودن اکثریت قریب به اتفاق نسخه هایی است که فرقی نمی کند متعلق به کدام رده باشند، سازندگان برند های مختلف در تلاشند که حتی پایین رده های کار راه انداز راهم به سنسوری برای ثبت تصاویر دلخواه کاربرانشان مجهز کنند.

طراحان 2019 Y6 Prime، برای جذابیت هرچه بیشتر این میان رده ی چینی تبار، این نسخه از خانواده Y را نیز به دوربینی برای عکاسی مجهز کرده اند. یگانه لنز 13 مگاپیکسلی این گوشی سمت چپ از اوج پنل پشتی را به خود اختصاص داده است. گرچه Y6 Prime دوربینی چندگانه و یا لنزی چندان قدر بهره ای نبرده است، اما طراحان این دستگاه، با خلاقیتی سخاوتمندانه، امکان تنظیمات حرفه ای به واسطه ی بستر نرم افزاری را برایش فراهم کرده اند. قابلیتی که حتی در دنیای میان رده ها نیز، کمتر از آن بهره می بریم.

این لنز با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.8 ورود نور را تا حدود 50 در صد افزایش می دهد تا بتوانید در تاریکی، تصاویری با شفافیت و چزئیات بالاتر خلق کنید.

به همراهی این لنز، دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی، طرفداران عکس های سلفی را به سوی خود فرا می خواند! این سنسور مجهز به  Beauty modeاست تا اگرعلاقه مند به روتوش تصاویر حیرت انگیز سلفی هستید، با فعال سازی این قابلیت، عکس های روتوش شده جذابی را تحویل بگیرید! این دوربین،هم چنین مجهز به فلش پیشرفته ی Toning Flash 2.0 است. فلشی روشنایی بخش که با یاری نور صفحه، بتوانید در محیط هایی با نور اندک، در پرتره هایی سرشار از طراوت و سرزندگی بدرخشید. از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

آنچه طول عمر همراهی گوشی موبایل با شما را، بدون نیاز به سوخت گیری مجدد تعیین می کند، دوام باتری است. این عضو حیات بخش گوشی های تلفن همراه که سازندگان برند های مختلف تولید این اپیدمی همراه در تلاشند تا با ارتقای سطح این منبع سوخت ارزشمند، کاربران را به یک همراهی وفادانه دعوت کنند.

Y6 Prime با برخورداری از باتری 3020 میلی آمپری خود، از لحاظ حجم باتری حتی با میان رده های هم سطح خود نیز در برخی موارد برابری نمی کند! اما هوآوی مدعی است هماهنگی هوشمندانه ی میان ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این نسخه از خانواده ی پر طرفدار Y، این امکان را فراهم کرد، تا با خیالی آسوده از روشن ماندن گوشی خود بدون نیاز به شارژ دهی مجدد مطمئن باشید. به لطف این هم افزایی ساختاری و تنظیمات باتری، 2019 Y6 Prime تا یک روز کامل شمارا همراهی میکند.

این گوشی مجهز به تکنولوژی جذاب و مدرن هوشمند مصرف انرژی است. این فناوری به بهینه سازی مصرف سوخت گوشی کمک می کند تا 2019 Y6 Prime را برای مدت طولانی تری با یک بار شارژدهی کامل در اختیار داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با فوندانسیون سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی دوست داشتنی با همراه باشید.

 

عملکرد

2019 Y6 Prime از نسخه 9.0 اندروید دوست داشتنی و رابط کاربری جذاب EMUI 9.0 پشتیبانی می کند. نسخه ی به روز رسانی شده ی هوشمندی که تجربه ی یک کاربری آسان را برای کاربران به ارمغان می آورد.

برخورداری از حافظه 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت برای انجام کارهای روزمره شمارا با مشکل کمبود حافظه مواجه نخواهد کرد. اگر علاقه مند به دانلود برنامه های فراوان و یا موزیک های مورد علاقتان هستید، micro SD برای وسعت بخشیدن به فضای ذخیره سازی مورد نیازتان در درگاه سیم کارت دوم می نشیند تا کمتر حذف کنید و بیشتر دانلود کنید!

این مجموعه بیانگر آن است که اگرازعلاقه مندان به بازیهای اندرویدی هیجان انگیز هستید، 2019 Y6 Prime بستر لازم برای اجرای بازی های با گرافیک نه چندان سنگین را به خوبی فراهم کرده است. همانند اغلب میان رده های موجود دربازارروز گوشی های هوشمند، این نسخه نیز در اجرای بازیهای سنگین، به احتمال زیاد با لگ فراوانی مواجه خواهد شد. این سطح توانایی بیشتر اسمارت فون هایی است که هم سطح 2019 Y6 Prime دوست داشتنی هستند. پس لطفااز آن ناامید نشوید!

می توان گفت یکی از اصلی ترین برگ برنده های این نسخه از سری Y چینی تبار،اسپیکر تعبیه شده در ساختار آن است. اسپیکری که علاوه بر قدرت صدا، از نظربیس نسبت به برخی رقبای هم رده برتری جذابی دارد.

اما گارد امنیتی جذاب تشخیص اثر انگشت، نوید بخش امنیت محتوای شخصی ارزشمندی است که در گنجینه 2019 Y6 Prime محفوظ خواهد ماند، تا زمانیکه اثر انگشت منحصر به فردتان قفل گشای این حریم امن خصوصی شود.

 

جمع بندی

2019 Y6 Prime با طراحی زیبا و آرگونومی  بالا، دستان شمارا به این زودی ها خسته نخواهد کرد. برخورداری از صفحه نماش پهناوری که شمارا غرق در محتوای دلخواهتان خواهد کرد، لذت استفاده از این گوشی میان رده دوست داشتنی را دو چندان می کند.

گرچه Y6 Prime از چندین لنز برای عکاسی بهره نبرده، اما یگانه سنسور عکسبرداری و فیلم برداری این گوشی، با قابلیت تنظیمات نرم افزاری حرفه ای، بر لذت عکاسی، روح تازه ای بخشیده است. ساخت سخت افزاری و نرم افزاری این نسخه از خانواده پرطرفدار Y، برای یک گوشی متعلق به دنیای سراسر تنوع میان رده های هوشمند، جایگاه درخوری را به خود اختصاص داده است.

طبیعی است که نمی توان از یک میان رده، انتظار عملکرد خارق العاده ستارگان شگفت انگیز و گران قیمت را داشت، با این حال هوآوی ثابت کرده که در تولید محصولات اقتصادی تر نیز سربلند عمل کرده و پیروانش را به یک تجربه کاربری فرح بخش دعوت کرده است.

هرآنچه در دنیای 2019 Y6 Prime می گذرد، با گشت و گذاری مفصل در آن، گفته ایم تا اگراین نسخه دوست داشتنی را به عنوان یک گزینه مدنظر داشته اید، با نگاهی بازتر بدان بیندیشید.

چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می  آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان