152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
1 43
1:43-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9S 2019 آبی

Huawei Y9S (2019) 128GB - Breathing Crystal

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.59 اینچ

پردازنده : Quad-Core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : 48 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : آبی یخی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y9S 2019 آبی

بررسی تخصصی Huawei Y9s

 

درباره Y9s

هواوی چینی تبار، با سیاست مبتنی بر اقتصادی بودن، محصولات مدرن و خارق العاده را به دنیا ی متنوع گوشی های تلفن همراه  امروزی معرفی کرده است. نسخه هایی که هر بار با امکانات بیشتر و ظاهر جذاب تری در عین مقرون به صرفه بودن ، بخش بزرگی از بازار روز این اپیدمی همراه را تصاحب کرده است .میان رده های پر طرفدار که هدف بسیاری از کاربران در انتخاب گوشی هوشمند شخصی است، با هواوی رنگ و لعاب بیشتری به خود گرفته است. از جمله این میان رده های با کیفیت، Y9s است. نسخه ای مدرن از برند هواوی که از همه سرویس های گوگل پشتیبانی می کند. یک گوشی با امکانات فراوان که از لحاظ اقتصادی نیز کاربران و طرفداران خود را راضی خواهد کرد. در سیر به دنیای این گوشی دوست داشتنی با ما همراه شوید.  Y9s 2019پیش روی شماست.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی، سلیقه آدمی را به تسخیر خود در می آورد. از این رو، طراحی گوشی های موبایل، این اپیدمی همراه سراسر جذابیت، برای ورود به عرصه رقابت با محصولات رو به پیشرفت و متنوع برند های دیگر، چاره ای جز ارتقاع سطح دید بصری تولیدات خود نخواهد داشت.

هواوی نیز هرگز اجازه نداد تا اقتصادی بودن محصولات با کیفیت و پر طرفدارش، چیزی از زیبایی و طراحی با شکوه آنها کم کند. Y9s برخواسته از چین، برای حضورش در بازار جهانی  اسمارت فون های شگفت انگیز، پوششی در خور بر تن کرده، تا بتواند در نگاه اول، کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند. این گوشی مرون به صرفه، با طراحی چشم نواز و با کیفیت خود، حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازی نور و سایه، دو رنگ  Midnight + Black و‌Breathing Crystal را به غایت جذابیت ممکن می رساند. تلاقی پرتو های نور بر بدنه شیشه ای رنگBreathing Crystal ، بازتابی از رنگ های چشم نواز بنفش تا آبی کمرنگ را به دیدگان کاربران هدیه می دهد.

رنگین کمانی که بدنه ی شیشه ای صیقلی  Y9sرا تماشایی می کند. طراحی خمیده این پوشش شیشه ای جذاب، حس در دست داشتن یک بالا رده ی خارق العاده را القا می کند.  Y9s206 گرمی، با ابعاد 8.8*77.2*163.1 میلی متر، قامت کشیده خود را با صفحه نمایش پهناور و کم حاشیه، مزین کرده است. طراحی پاپ آپ دوربین سلفی صفحه نمایشY9s  را از وجود هرگونه بریدگی بی نیاز می کند تا محتوای دلخواهتان را در بیشترین وسعت ممکن ببینید. دو طرف بدنه شیشه ای گوشی یا فریم آلومینیومی به یکدیگر ملحق شده اند.

در لبه سمت راست این فریم، حسگر تشخیص اثر انگشت به روش مدرن با دکمه پاور یکسان سازی شده است. خبر خوبی که مخصوصا برای راست دست ها ،قفل گشایی را به آسانی امکان پذیر کرده است. این سنسور جانبی دوست داشتنی، طبق ادعای هواوی، تنها 0.3 ثانیه از وقت شما را می گیرد تا قفل گوشی هوشمند تان را باز کرده و دسترسی به محتوای شخصیتان را امکان پذیر کند. طراحان  Y9sبر آن شده اند تا کلید پاور این گوشی را به حداکثر قابلیت ها مجهز گرداند. به طوریکه با 1 ثانیه فشار دادن این کلید، دستیار صوتی برای خدمتگذاری حاضر خواهد بود، همچنان که اگر 3 ثانیه دکمه را فشار دهید، گوشی خاموش و به خواب فرو خواهد رفت.

قاب پشتی گوشی مرکب ماژول سه گانه ی دوربین های جذاب Y9s خواهد بود. دوربین هایی که در چیدمان عمودی، بر قسمت سمت چپ این پنل صیقلی سوار شده و کاربران این نسخه ی دوست داشتنی از هواوی را به سیر و سیاق روح افزایی در دنیای عکاسی دعوت می کنند. این ماژول با اندکی بر آمدگی وجود خود را محسوس تر کرده است.

در کناره ی بالایی گوشی، درگاه سیم کارت و کارت حافظه ی Micro SD درگاه سیم کارت دوم مستقر شده اند.

لبه پایینی  Y9sاما، میزبان جمعیت فراوانی از قابلیت های گوشی است. دریچه اسپیکر، پورت شارژ  USB 2.0 Type-Cو جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون، بر این کناره جای خوش کرده اند.

قامت  Y9sگرچه شاید برای برخی از کاربران کمی کشیده و بزرگ بنظر برسد، اما بی شک خمیدگی و انحنای بدنه زیبایش، آرگونومی زیبایی بدان بخشیده است. طراحی این میان رده دوست داشتنی، در عین چشم نوازی، از کیفت ساخت بالایی برخوردار است. از بدنه شیشه ای که بسیاری از میان رده ها از آن محروم اند در کنار فریمی که به جای پلاستیک، از آلومینیوم ساخته شده، تا طراحی نوین جایگاه گارد امنیتی حسگر اثر انگشت، همه از ساختارقدرتمند این گوشی هوشمند هستند.

Y9s به گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب و گرد مجهز نشده، بنابراین بیشتر مراقب حفظ سلامت گوشی خود باشید.

 

صفحه نمایش

نمایشگر گوشی، صحنه ی نمایش تمام آن چیزی است که در دنیای درونی آن می گذرد. Y9s، مجهز به پهنه ای وسیع از این صفحه جذاب است. گرچه  Huawei هم چنان در استفاده از نمایشگرهای با کیفیت  OLEDدر میان رده هایش مقاومت می کند، اما وسعت  TFT LTPS LCDبه کار رفته در این گوشی هوشمند دوست داشتنی، تجربه ی تماشای منظره ای چشم نوازو پهناور را به کاربرانش هدیه داده است.

گرچه از لحاظ کیفی، این  LCDنمی تواند به پای  OLEDها برسد اما نمایش مناسب رنگ ها، طرفداران  Y9sرا از خود، راضی خواهد کرد.

صفحه نمایش 6.59 اینچی این گوشی،با رزولوشن 2340*1080 تصاویر و محتوا را با کیفیت +FHD ارائه می دهد. تراکم بالای پیکسلی 391 ppi، وضوح و شفافیت رنگها را ضمانت کرده است. عملکرد این صفحه نمایش پهناور، که دامن زدن به حواشی را به حداقل ممکن رسانده است، به گونه ایست که اگر روشنایی نمایشگر را در بیشترین حالت ممکن تنظیم کنیم، می توانیم در عصر یک روز تابستانی، زیر تابش پرتو های درخشان خورشید، به تماشای عکس های یادگاری خود در قاب Y9s بنشینیم.

این در حالیست که صفحه نمایش این گوشی، در تاریکی شب، شما را به تماشای محتوای دلخواهتان در بالاترین سطح کیفی ممکن دعوت می کند، تا جایی که توانسته از این حیث بر بسیاری از رقبایش پیشی بگیرد.

بی شک اگر از طرفداران بازی های حتی با گرافیک سنگین هستید، لذت غرق شدن در جریان بازی را در این نمایشگر با عظمت تجربه خواهید کرد. صفحه نمایش با زاویه دید بسیار مناسبش، تماشای فیلم و گشت و گذار دردنیای هیجان انگیز وب را، دلنشین تر خواهد کرد. گرچه با ظهور Y9s، کاربران باگوشی هوشمند متعلق به دنیای متنوع میان رده های مقرون به صرفه مواجه شده اند، اما وقت آن رسیده است که هواوی، دست از بکارگیری LCD ها برای این رده از تولیدات خود بردارد تا بتواند با رقبای به روز خود، مقتدرانه تر به مبارزه برخیزد.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی ها است. خلقت شگفت آوری که در انتظارکشف ما، نشسته است. ثبت تصاویری که بتواند در سفر های هیجان انگیز، زیبایی های مناظر خارق العاده مناظر هستی را جاودانه کند، بی شک هدیه ارزشمندی است که دنیای فناوری، برای آدمی به ارمغان آورده است. امروزه برای ثبت شاهکاری از طبیعت روح نواز و زیبا، دیگر نیازی به دوربین های گران قیمت نخواهد بود، کافیست تلفن همراهتان را درست انتخاب کنید تا یک استدیو شخصی مجهز را در جیب خود داشته باشید.

تمامی شرکت های سازنده گوشی های همراه در تلاشند تا بتوانند محصولات خود را از این حیث هرروز قوی تر و مجهز تر ارائه دهند. امروزه دوربین اسمارت فون ها، از بزرگترین مزیت های رقابتی میان آنهاست. ویژگی جذابی که کاربران را تا حد بالایی شیفته عملکرد خود خواهند کرد. هواوی در سالهای اخیر با تمرکز بر میان رده های اقتصادی و خوش ساخت، پیروان خود را به عکاسی با نسخه های دوست داشتنی برند خود دعوت کند. Y9s نیز در این مسیر مجذوب کننده قدم نهاد و به دنیای دوربین های گوشی جان بخشیده است.

با نگاهی به قاب صیقلی و خیره کننده پشتی Y9s، ماژول سه گانه ی دوربین های این اسمارت فون زیبا را خواهیم دید. لنز هایی که چیدمان عمودی در نیمه ی سمت چپ پنل پشتی به یاری شما شتافته اند تا لحظات تکرار نشدنی، شاد و روح نواز زندگیتان را جاودانه کرده و عزیزانتان را در لذت حس حضور در آن موقعیت های ناب، شریک نمایید.

این ماژول سه گانه پر طرفدار متشکل از یک لنز اصلی، لنز  Ultra wideو تشخیص عمق کاربری است. بیایید به گشت و گذاری در این دوربین دوست داشتنی بپردازیم.

لنز  wide این مستطیل مشکی رنگ ، سنسور 48 مگا پیکسلی اصلی دوربین است. لنزی با قدرتی در خور یک میان رده ی با کیفیت ، به این مستطیل جلا می بخشد. این سنسور نوید بخش ثبت تصاویری است که وضوح بسیار چشم نوازی خواهند داشت . در طی روز و یا در مکان هایی با نور کافی ، جزئیات بی سماری در عکس های خود به تصویر بکشید تا جذابیت نهایی را غنی از کیفیت کند .

درخشندگی نشسته برتصاویر این دوربین، به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان رنگ و لعاب بیشتری می بخشد. خبر خوب اینکه الگوریتم هوش مصنوعی بر تمامی عکس هایی که خلاقانه به ثبت رسانده ایداعمال می شودتا بهترین عکس ممکن از سوژه مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید.هوش مصنوعی دوست داشتنی در یه همکاری بی نظیر با حسگر نور،لنز اصلی  Y9s را قادر می سازد تا در نور کم بتواند عکس هایی با کمترین میزان لرزش و نویز، و البته با شفافیت رضایت بخش را ارائه دهد.

لنز بعدی از این سه تفنگدار اما، لنز 8 مگا پیکسلی Ultra wideدوست داشتنی است. سنسوری که با آن میتوانید تا زاویه 120 درجه را در یک قاب جاودانه کنید. از طلوع با شکوه خورشید بر افق دریایی بی کران، تا معماری با شکوه یک بنای تاریخی تماشایی ، از جنگل های چشم نوازتا عکس های دسته جمعی را برای همیشه به یک خاطره قابل مرور مبدل کند.

نرم افزار دوربین های  Y9s میراث دار ویژگی های بسیاری از میان رده های برند خویش است . با اسکرول بر راستای نوار باریکی از حالت های مختلف، می توان میان فیلم برداری، عکاسی خودکار، پرتره و حالت جذاب  Night پرسه زد و به انتخاب هرکدام از آنها پرداخت.

هم چنین با انتخاب حالت  more ، سری به عکاسی حالت حرفه ای زد و تنظیمات را مطابق معیار های خود انتخاب کرده و یک استدیوی حرفه ای با دوربینی مجهز را تجربه کرد، میان حالت های  HDR و اسلوموشون و تایم لپس جابه جا شد و فراوانی قابلیت های این ماژول دوست داشتنی را به ورطه ی کاربردی ماهدانه کشاند. برخورداری دوربین  Y9s از حالت های مدرن   His Vision، هوش مصنوعی که شما را به سخاوتمندی هرچه تمام تر تکنولوژی فرا می خواند، فلش و نواری که دریچه ای جدید از تنظیمات را به سوی شما می گشاید، لذت عکاسی را دو چندان خواهد کرد.  وجود  AI دوست داشتنی نیز، رنگهای غنی و گستره داینامیکی پایدارتری را نتیجه می دهد. شاید تصاویر ثبت شده در شب توسط این ماژول ، کمی نویز داشته باشد، اما  نسبت به بسیاری از هم رده هایش بی شک عملکرد بهتری خواهد داشت. دوربین هایی که با مجهز شدن به فناوری های مدرنی چون فوکوس خودکار و فوکوس تشخیص فاز، میزان تاری تصاویر ثبتی را تا حد امکان کاهش می دهند.

خبر خوب اینکه امکان فیلم برداری با کیفیت  Full HD و با نرخ 60 فریم بر ثانیه با این دنیای سراسر جذابیت فراهم شده تا روح سرزندگی ، در خاطراتتان جاری شود.

به همراهی این مجموعه هماهنگ و  قدرتمند، دوربین 16 مگاپیکسلی   Y9s طرفداران عکس های سلفی را شیفته خود کرده است. لنز که سبک و سیاق همیشگی مستقر شدن بر اوج ارتفاع صفحه نمایش را پشت سر گذاشته  تا روش نوین سلفی گرفتن، دوستانتان را مسحور زیبایی خویش کند. این لنز دوست داشتنی و هیجان انگیز، با طراحی پاپ آپ، منتظر فراخوانی شماست تا به صورت خودکار باز شده و شما را به ثبت تصاویری از زیبایی های منحصر به فردتان دعوت کند.

پس از گرفتن عکس سلفی، دوربین به صورت خودکار به جایگاه خود باز می گردد تا نشان دهد که برای حضورش، کوچکترین خدشه ای در وسعت  صفحه نمایش پهناور  Y9s وارد نخواهد کرد. در تمام طول روز، سلفی هایتان را غنی از رنگ های  جذاب آمیخته با جزئیات فراوان جاودانه کنید. گرچه این لنز برای افکت بوکه و جداسازی سوژه مورد نظر از پس زمینه عملکرد خارق العاده و پایداری از خود بر جای نگذاشته، با این حال ، به عنوان یک میان رده اقتصادی ، به احتمال زیاد از دید بسیاری از کاربران ، زیبا و دلرباست.

این در حالیست که الگوریتم زیبا سازی  مبتنی برهوش مصنوعی در این دوربین پر طرفدار ، علاوه بر فوکوس بیشتر بر روی چهره، عکس چهره شما را تا حد خوبی روتوش خواهد کرد تا حتی در نور اندک ،چون شاهکاری در قاب یک سلفی جذاب ف بدرخشید. البته که شب هنگام و یا در مکان هایی با نور کم ، کیفیت عکس های ثبت شده توسط این دوربین، به اندازه دوربین های پشتی، بالا نیست و میزان نویز بیشتری را به خود خواهد دید.

با این دوربین دوست داشتنی، فاصله ها را در نور دید و با عزیزان و دوستانتان در هر نقطه از جهان هستی، تماس تصویری گرفته و به یاری این تکنولوژی حیرت انگیز، دیداری ارزشمند را تازه کنید.  لنز سلفی  Y9sهم چنین شما را به فیلم برداری با کیفیت  Full HD  و با نرخ 30 فریم بر ثانیه دعوت می کند تا ویدئوهای جذاب و خلاقانه ای را به یادگاربگذارید. به دنیای دوربین های عکاسی  Y9s  وارد و از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

می توان روی همراهی گوشی موبایل  در تمام یک روز کاری حساب کرد، اگر باتری تعبیه شده  در دنیای درونی ساختار آن، سوخت کافی برای این همراهی وفادانه را حفظ کند . Y9s برای حیات خود ، به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر مجهز شده است.

هواوی مدعی اشست که با وجود این منبع سوخت، میتوانید تا 40 ساعت مکالمه طولانی و دلنشین را تجربه کنید.80 ساعت به موسیقی دلخواه خود گوش جان بسپارید و حدود 9 ساعت را به تماشای ویدئوهای مورد علاقه تان بپردازید. با این حساب، می توانید با خیالی آسوده روی همراهی  Y9s حساب کنید.

خبر خوب اینکه  حتی اگر با کمبود شارژ مواجه شدید ، قابلیت شارژ سریع باتری ، برای احیای گوشی شما، به وقت کمی نیاز مند خواهد بود. بنابراین خیلی سریع سوخت گیری مجدد را انجام داده و به یاری شما می شتابد.

 

عملکرد

فوندانسیون و ساختار سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند ، بیانگر نحوه ی عملکرد آنها خواهد بود.گرچه در دنیای میان رده ها ، این امر با اندکی  محدودیت همراه است تا گوشی های هوشمند بتوانند تعادل قیمتی خود را حفظ کرده و کاربران بیشتری را به بهره مندی از نسخه های متنوع خود دعوت کنند.

در این راستا ، به گشت و گذاری در ساختار درونی  Y9s پرداخته ایم. گوشی هوشمندی که مجهز به تراشه ی  kirin Z10 F شده است. چیپستی  که سرعت کارکرد گوشی را به حد مطلوبی خواهد رساند. خبر خوب اینکه این تراشه  به بهینه سازی مصرف انرژی کمک خواهد کرد. حتی اگر از طرفداران  بازیهای جدید با گرافیک سنگین باشید، یا تماشای آنلاین فیلم مورد علاقه تان، گذران روزهای سخت را شیرین کند،  Y9s  همراه مناسبی خواهد بود.

این چیپست  مجهز به 4 هسته 2.2 گیگا هرتزی  A73 و 4 هسته 1.7 گیگا مرتزی A53 است. سیستم پردازنده مرکزی که قلب تپنده ی Y9s را تشکیل می دهد. در کناراین سیستم پردازشی، پردازنده گرافیکی  Mal G51 MP4  تعبیه شده است تا داده ها و ورودی های گرافیکی  Y9s را به پردازشی تخصصی هدایت کند. شاید این ساختار سخت افزاری بهترین حالت ممکن، برای این گوشی هوشمند میان رده به حساب نیاید اما باید گفت که در دنیای اقتصادی های دوست داشتنی و خوش ساخت، رضایت بخش خواهد بود.

اما دنیای نرم افزار  Y9s نیز دیدنی است. این گوشی خوش دست و زیبا، به نسخه اندروید 9 پای مجهز شده است. بنابراین، تفاوت های بسیاری با اندروید خالص به چشم می خورد.

رابط کاربری EMCI 9.1 از این ساختار پشتیبانی می کند تا کاربرانش را به استفاده ای آسان نشات گرفته از یک طراحی تعاملی ساده ، سوق دهد. Y9s شما را به خوبی درک می کند. عملکردهای هوش مصنوعی این گوشی را یاری می دهند تا بتوانند طبق نیازمندیهای کاربران، بهترین  Y9s را ارائه دهند.

به عنوان مثال اگر نیازمند سیگنال کامل باشید، فناوری آنتن هوشمند در خدمتگذاری به شما حاضر خواهد بود، برای بازی ها و ویدئوهای دلخواهتان نیز حضور یک سیگنال قدرتمند را تجربه خواهید کرد. با وجود این ساختار نرم افزاری، به صورت پیش فرض، منوی اپلیکیشن ها را نخواهیم داشت. اما اگر به حضور آن نیازمندید، می توانید از بخش تنظیمات ، آن را در اختیار داشته باشید.

میانبرهای  Y9s  نیز برای دسترسی نوینی به همراهی شما می شتابد شاید برای عده ای این میانبر ها کمی گیج کننده به نظر برسند، اما کاربران بسیاری نیز ازآن استقبال کرده اند. سوایپ از لبه بالایی گوشی، شمارا به منوی همبرگری اپلیکیشن ها هدایت می کند. سوایپ به سمت بالا از گوشه ها، به google Assistant منتهی خواهد شد.

با سوایپ به سمت راست از داخل صفحه نمایش، گوگل فید را مشاهده خواهید کرد، منوییی که اطلاعاتی همچون آب و هوا و اخبار سفارشی شده را در اختیارتان قرار می دهد. از لبه ی پایینی به سمت بالا سوایپ کنید تا به خانه بازگردید و یابا اندکی مکث، فهرستی افقی از برنامه ها ی اجرا شده را ببینید.

رابط کاربری EMUI شما را با فراوانی اپلیکیشن های اصلی روبه رو خواهد کرد. اما در ساختار Y9s با یک اسپیکر تک کاناله مواجه خواهیم شد. حجم صدای این اسپیکر با نمونه های موجود در بازار برابری می کند و بخش صدا درسطح متوسط خواهد بود. قابلیت Histen نیز در تنظیمات صوتی گوشی در نظر گرفته شده تا در زمانیکه اتصال به هدفون صورت می گیرد، صدایی فراگیر را تجربه کرده و با توجه به سلیقه خود، آن را شخصی سازی کنید.

عملکردY9s  برای یک گوشی اقتصادی، تا حد قابل قبولی، رضایت بخش بوده است. اجرای روان برنامه ها و بازیهای مورد علاقه تان را تجربه کنید. وجود دنیایی از دوربین های کارآمد، برخورداری از ساختار نرم افزاری و سخت افزاری مناسب، همه و همه در گرو یک فضای ذخیره سازی، معنا خواهند یافت.

حافظه داخلی 128 گیگابایت، در کنار فناوری مدرن و شگفت انگیز EROFS، ارزشمندتر خواهد شد. فناوری که به کمک آن، می توانیم از فشرده سازی فایل ها برخوردار شویم.

بدین ترتیب، سرعت انتقال محتوا افزایش یافته و البته در فضای ذخیره سازی، صرفه جویی قابل توجهی خواهیم داشت. در کنار این حافظه داخلی مناسب، تعبیه رم با میزان 6 گیگابایت نیز، عملکرد روان  Y9sرا نوید می دهد. حتی در زمانیکه چندین برنامه به طور همزمان در حال اجراست، این جریان متوقف نخواهد شد. بنابراین، هرچقدر که میخواهید دانلود کرده، کمتر حذف کنید، Y9s شخصی خود را مجهز کنید.

 

جمع بندی

Y9s، نسخه جهش یافته ایست از بسیاری اعضای دیگر خانواده Y، نسخه ای که با بدنه ی شیشه ای با کیفیتش، با نمایشگری پهناور که حتی دوربین سلفی پاپ آپ نیز برای وسعت بخشیدن به آن شتافته، با دوربینی چندگانه و به نسبت قدرتمند و باتری 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع، سطح خود را از پایین رده های اقتصادی به خوبی ارتقا داده و با وجود قیمت مناسب، کیفیت در خور یک گوشی هوشمند امروزی را ارائه داده است. گرچه ساختار سخت افزاری و نرم افزاری Y9s خارق العاده نیست اما بی شک برای یک میان رده با آرگونومی بالا، کاملا رضایت بخش است. برای داشتن یک همراه همیشگی، از او بیشتر بدانید. آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان