152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
15 20
15:20-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 ظرفیت 64 گیگابایت آبی

Huawei Y7 Prime (2019) 64GB Aurora Blue*

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ

پردازنده : Octa-core Cortex-A53

توضیحات : باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : 13.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 3 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 ظرفیت 64 گیگابایت آبی

بررسی تخصصی Huawei Y7 Prime 2019

 

درباره ی Y7 Prime 2019

هوآوی، با سیاست  مبتنی بر ساخت محصولاتی که غالبا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند،خیلی زود توانست بخش بزرگی از بازار روز گوشی های هوشمند را تسخیر کند. اینک هوآوی چینی تبار از موفق ترین و پرطرفدارترین برند های این اپیدمی همراه جذاب است. دنیای میان رده های متنوع و مدرن گوشی های هوآوی، با ظهور Y7 Prime 2019، گسترش یافت. این نسخه از خانواده  Y،میراث دار مشخصات سخت افزاری بسیاری، از نسل های پیشین خود شده است. با این حال، تفاوت های ظاهری زیادی میان آنها به چشم می خورد که البته به Y7 Prime 2019 زیبایی بیشتری بخشید، تا بتوان از آن به عنوان یک میان رده مدرن از برند دوست داشتنی هوآوی یاد کرد.

برای سیر به دنیای Y7 Prime 2019 با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی، شیفته زیبایی هاست. اصلی که سازندگان گوشی های هوشمند نیز از آن غافل نبوده اند و در تلاشند که با ارائه ی هر نسخه ی جدید از محصولات خود، بر زیبایی آن بیفزایند و کاربران بیشتری را مجذوب طراحی شکوهمند تولیدات خود کنند.

Y7 Prime 2019، در نخستین نگاه، بازتابی است از طراحی مدرن میان رده های هوآوی، قاب براق و صیقلی این گوشی، و طراحی کلی آن، میراث دیگر اعضای خانواده بزرگ میان رده های این برند است که اینک بر تن Y7 Prime 2019، جلوه می کند. بدنه پلاستیکی این گوشی با توجه به رنج قیمتی آن، چندان هم  دور از انتظار نیست. اما بیایید کمی نگاهمان را عوض کنیم! پلاستیکی بودن جنس بدنه Y7 Prime 2019 شاید به اندازه پوشش شیشه ای برای برخی کاربران جذاب نباشد، اما وجودش خالی از لطف هم نیست.

وزن متعادل این گوشی تا حدی مدیون همین ساختار کلاسیک است ،لغزندگی گوشی به دلیل شیشه ای نبودن تا حد چشم گیری کاهش یافته است تا اگر برحسب اتفاق اگر گوشیتان را روی یک سطح شیب دار بگذارید، سلامت آن به خطر نیفتد! البته جای لکه و اثر انگشت بر این سطح براق باقی می ماند. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر این موضوع برای شما خوشایند نیست، بنابر سلیقه ی شخصیتان، گوشی را به یک گارد محافظتی مجهز کنید تا علاوه بر رفع این مشکل و شخصی سازی شمایل گوشی، در برابر خطرات احتمالی و البته ایجاد لکه بر سطح آن ایمن شود.

طراحی خلاقانه ی قاب براق Y7 Prime 2019، تلفیقیراز بازی نور و سایه هاست. طیف رنگی خیره کندده ای که در نمونه آبی رنگ این نسخه، با نمایش حیرت انگیز گرادیانی،رنگین کمانی چشم نواز را بر گستره ی صیقلی آن، خلق یم کند. بر پهنه ی این قاب پشتی، گارد امنیتی حسگر اثر انگشت، محور تقارن پنل را به عنوان محل اسقرار خود بر گزیده است. سنسوری که با دقت بالا، در چشم بر هم زدنی قفل گشایی Y7 Prime 2019 شخصی شما را ممکن می سازد.

طراحی این گوشی، الهام گرفته از سبک طراحی بالا رده اهی هوآوی دوست داشتنی است.

Y7 Prime 2019 168 گرمی، در ابعاد 8.1*76.9*158.9 میلی متر، قامت کشیده و بدنه ی باریک خود را آمیخته به خلاقیت و زیبایی، به نمایش می گذارد.

شیار سیم کارت دوم به طور مشترک با کارت حافظه در نظر گرفته شده است. گرچه شاید کشیدگی بدنه ی گوشی برای برخی از کاربران، در دست گرفتن آن را کمی دشوار کند، اما بدنه باریک و انحنای لبه های صیقلی آن نیز بی شک برآرگونومی گوشی افزوده است.بدنه براق در کنار فریم مات به کاررفته،سبک متفاوتی را بدان بخشیده است. Y7 Prime 2019،چراغ اعلان را از یاد نبرد، تا شما را به تجربه کاربری بهتری دعوت کند. گرچه شاید محل قرار گرفتن آن در بخش خروجی اسپیکر سبب می شود که از تمامی زوایا به راحتی دیده نشود.

دوربین سلفی این گوشی، در طراحی مدرن ناچ بر اوج صفحه نمایش Y7 Prime 2019 حکمرانی می کند تا با اشغال فضای اندکی از نمایشگر، وسعت آن را خدشه دار نکرده باشد! فلش دوربین سلفی نیز در حاشیه ی بالایی صفحه نمایش، سمت راسته نشسته تا روشنایی بخش عکس های سلفی جذابی شود که در محیط های تاریک ثبت خواهید کرد. طراحان Y7 Prime 2019، از درگاه micro USB در ساختار این گوشی استفاده کرده اند. درگاهی کهن که بکارگیری آن در نسخه ای متولد سال 2019، کمی دور از انتظار است.

فضای ذخیره سازی تعبیه شده در این گوشی، 32 گیگابایت است. اگر اهل دانلود برنامه های بسیاری هستید، موزیک های فراوانی را بر حافظه ی گوشی خود ذخیره می کنید و به طور کلی محتوای زیادی را در Y7 Prime 2019 شخصی خود نگه داری خواهید کرد، امکان ارتقای این میزان حافظه هم چنان مهیاست. Y7 Prime 2019 به سبک دلنشینی و منظمی طراحی شده است. سادگی که زیبایی آن دو چندان کرده است.

وصف Y7 Prime 2019 به همینجا ختم نمی شود. در گشت و گذاری به بخش های مختلف این گوشی دوست داشتنی با ما همراه باشید.

 

صفحه نمایش

هر آنچه در دنیای درونی Y7 Prime 2019 می گذرد، بر صفحه نمایش 6.26 اینچی آن جاری می شود. نمایشگری از جنس IPS LCD که کاربرانش را به تماشای دنیایی رنگارنگ در نمای بازتر دعوت می کند. طراحی ناچ دوربین سلفی تعبیه شده بر ارتفاع صفحه نمایش، تنها اندکی از فضای این پهنه ی جذاب را به انحصار خود در آورده است.

وضوح این نمایشگر، 1520*720 پیکسل با تراکم 269 پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته شده تا برای یک گوشی میان رده زیبا، پرده ای لبالب سرشار ازمحتوای دلخواه را به ارمغان بیاورد، با وضوحی مطلوب و رضایت بخش. می توان گفت که این صفحه نمایش بیش از 80 درصد از پنل جلویی گوشی را به عنوان قلمروی حکمرانی خود تسخیر کرده تا لذت تماشای فیلم های مورد علاقتان و یا اجرای بازی های هیجان انگیز را دو چندان کند.

میزان روشنایی این نمایشگر وسیع، در محیط های بسته بسیار مطلوب است. گرچه شاید کار کردن با آن، زیر پرتو های درخشان خورشید، کمی دشوار شود این شاید نقطه ضعف Y7 Prime 2019 به شما آید. با این حال، کیفیت و وضوح محتوای جاری بر صفحه نمایش پیش رویتان، برای یک گوشی میان رده خوش ساخت، شما را راضی خواهدکرد. اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، شفافیت دوربین Y7 Prime 2019، قدم بعدی ماست... با ما همگام شوید.

 

دوربین

شاید از ببر جسته ترین مزایای گوشی های هوشمند امروزی، برخورداری از دوربین هایی است که نیاز به دوربین های عکاسی اختصاصی را به منظور ثبت تصاویری به یاد ماندنی را پشت سر می گذارد. اینک ، تنها کافیست یک گوشی هوشمند حتی پایین رده را انتخاب کنید تا بتوانید گردش های دسته جمعی و سفر های ماجراجویانه تان را جاودانه کنید.

Y7 Prime 2019 با دوربین دوگانه خود، نشسته بر نیمه ی چپ پنل خوش رنگ و لعاب پشتی، شما را به تجربه یک عکاسی خلاقانه دعوت میکند. دولنز این گوشی، در چیدمانی عمودی بر جایگاه مشکی رنگ خود، سادگی طراحی این گوشی را به تصویر می کشد.لنز اصلی 13 مگا پیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگا پیکسلی که فلش  LED روشنایی بخش صحنه های عکاسی کم نور را هم راستای خود پذیرفته اند.

لنز اصلی دوربین با گشودگی دیافراگم f/1.8 ، اشیا را به راحتی تشخیص می دهد.

 مجهز شدن به قابلیت هوش مصنوعی، یاری رسان سخت افزاردوربین Y7 Prime 2019 شده تا بهترین تصاویرممکن را در اختیارتان قرار دهد. گرچه بی شک، عکس های ثبت شده با استفاده ازاین لنز های دوست داشتنی، به پای آنچه پرچم داران ارائه می دهند، نخواهد رسید، اما در نوع خود، رضایت کاربران را به خوبی جلب می کنند.

امکانات این دوربین اما، لذت عکاسی را برای شما دو چندان خواهد کرد.بر خورداری از حالت خودکار Auto ، حالت  HDR که به واسطه آن بخش های تاریک عکس نور کافی را برای دیده شده در یافت دخواهند کرد، فناوری هوش مصنوعی  Al  که به تصاویر ثبت شده ، طراوت و سر زندگی می بخشد، همگی به ارزش های این دریچه های جذاب خواهند افزود. البته که فناوری Al  احتمالادر تمامی شرایط کار خود را به خوبی انجام نمی دهد، با این حال در موقعی که بهترین خود را ارائه  داده، کیفیت عکس ها تا حد چشم نواز ارتقا یافته است.

این دوربین از حالت پرتره بی بهره مانده است. حالت Aperture در تنظیمات دوربین این گوشی، با ایجاد جلوه برکه، زیبایی تصاویرتان را افزایش خواهد داد.

امکان تغییرAperture پس از عکاسی تا حد کمی امکان پذیر است. با این حساب می توانید روی جداسازی مناسب سوژه از پس زمینه توسط دوربین Y7 Prime 2019 حساب کنید .

به همراهی این دوربین ، لنز 16 مگا پیکسلی سلفی، طرفداران عکس های سلفی را به یک خاطره سازی دلنشین دعوت کرده است. این قدرت لنز، برای یک گوشی میان رده قابل توجه است. قابلیت روتوش خودکار این سنسور پر طرفدرار، شما را از ویرایش تصاویر سلفی تان بی نیاز خواهد کرد. چرا که این دوربین، بازتابی از زیبایی های تمام عیار شما را خلق خواهند کرد. لحظات تکرار نشدنی زندگیتان را جاودانه و از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

مدت همراهی قدرترین گوشی هوشمند نیز، و البته به باتری نهفته در دل آنهاست، منبع سوختی که با وجود آن بتوانید در طول مدت زمانیکه دسترسی به امکان شارژ گیری برایتان فذاهم نیست، از گوشی تلفن همراهتان با خیالی آسوده استفاده کنید.

Y7 Prime 2019، با بهره گیری از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی، همراهی وفادانه را ضمانت می کند.برای یک گوشی میان رده وجود چنین منبع عظیم انرژی، نقطه قوتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. به این ترتیب، می توانید پس از هربار شارژ گیری، با خیالی آسوده از خانه بیرون بروید، با Y7 Prime 2019 شخصی خود فیلم تماشا کنید، بازی کنید، به گشت و گذاری در وب بپردازید، مکالمات دلنشین خود را با عزیزانتان را به نقطه روح بخش لحظات خو تبدیل کنید و به این زودی ها به سوخت گیری مجدد نیازی نداشته باشید.

این باتری را به جرات می توان از نقاط قوت Y7 Prime 2019 دانست. خبر خوب اینکه این منبع انرژی نیرومند، از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره برده است، تا با بهینه سازی مصرف انرژی، لذت یک سفر خاطره انگیز را برایتان دو چندان کند.

این باتری اما فاقد قابلیت شارژ سریع است . بنابراین، پس از خاموشی برای رسیدن به شارژ کامل به مدت زمان بیشتری نیاز خواهد داشت، اما با توجه به طول عمرارزشمندش، این چندان هم نگران کننده نخواهد بود.با Y7 Prime 2019 سفر کرده و روی همراهی وفادانه آن حساب کنید!

 

عملکرد

ساختار نرم افزاری Y7 Prime 2019 برگرفته ازاندروید نسخه 8.1 و یا همان اوریو است. نسخه به روز که از رابط کاربری EMUI 8.2 پشتیبانی می کند.

پردازنده اسنپدراگون 450، قلب تپنده این نسخه از خانواده Y هوآوی را تشکیل می دهد. پردازنده 14 نانومتری که از 8 هسته ی 1.8 گیگا هرتزی   Cortex A53 جان می گیرد.

به همراهی این سیستمپردازنده مرکزی، پردازنده  Adreno 506، پردازش های گرافیکی دستگاه را برعهده  گرفته تا بدین ترتیب، عملکرد مناسبی را برای Y7 Prime 2019 به ارمغان بیاورد.این گوشی با بهره گیری از رم 3 گیگا بایت به همراهی سیستم پردازشگر بهینه اش ،برای کاربرد های معمولی عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان می دهد. در کارکردهای سنگین و یا انجام بازیهای با گرافیک بالا،عملکرد این گوشی هوشمند دوست داشتنی، نمی تواند شگف انگیز باشد، با این حال ، هماهنگی میان اجزای درونی Y7 Prime 2019 خوش قیمت و زیبا،  عملکرد آن را در چنین شرایطی ارتقا بخشیده است.

فضای ذخیره سازی داخلی گوشی، 32 گیگا بایت است که در صورت مواجه شدن با کمبود حافظه، همچنان امکان ارتقای آن تا سقف 256 گیگا بایت، با استفاده از کارت حافظه در جایگاه سیم کارت دوم مهیاست.

علاوه بر گارد امنیتی اثر انگشت، فناوری مدرن  Face unlock 2.0 در Y7 Prime 2019 حاضر شده تا محتوای شخصی درون گوشی شما را در ایمن ترین حالت ممکن محافظت کند. این سنسور از زوایای مختلف، قادر به شناسایی چهره منحصر به فرد شماست تا بتوانید به آسانی قفل گشایی گوشی هوشمند با شکوه خود را انجام دهید، سریع و بی وقفه!

عملکرد این میان رده سری Y برند محبوب Huawei، در نوع خود مطلوب و رضایت بخش است.

 

جمع بندی

دنیای میان رده های سراسر تنوع دنیای امروز گوشی های هوشمند، سرشار از نسخه های با شکوهی است که بدون نیاز به صرف هزینه های نجومی ستارگان برند های مختلف شما را به تجربه کاربری فرح بخش دعوت می کنند. گوشی هایی که هریک نقاط قوت خود را برای پیشی گرفتن از رقبای خود، در اختیار کاربران قرار می دهند.

این نقطه قوت در Y7 Prime 2019، در بخش باتری پررنگ تر جلوه می کند. برخورداری این گوشی از منبع سوخت عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی شما رابا خیالی آسوده به یک همراهی وفادانه دعوت می کند. دوربین دوگانه جلویی و البته لنز با کیفیت سلفی نیز تجربه عکاسی را برای پیروان Y7 Prime 2019 لذت بخش کرده است. البته که از تصاویر ثبت شده توسط دوربین های یک میان رده انتظار عملکرد ستارگان را نمیتوان داشت. طراحی این گوشی نیز الهام گرفته از بالارده های این برند چینی تبار محبوب است. طراحی چشم نوازی که با صفحه نمایش گسترده ای، جذابیت های Y7 Prime 2019 را بیشتر خواهد کرد.

 هر آنچه در دنیای این اسمارت فون زیبا می گذرد را به وصف نشانده ایم تا روشنایی بخش انتخاب شما باشد. چرا که آگاهی انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان