152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
19 1
19:1-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 ظرفیت16 گیگابایت-آبی

Samsung Galaxy A01 - 16G BLUE

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 13.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 5.5 تا 6.0 اینچ

پردازنده : Octa Core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی‌ آمپر ساعت

حافظه داخلی : 16 گیگابایت

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : آبی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 ظرفیت16 گیگابایت-آبی

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy A01

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy A01

با بررسی یکی دیگر از گوشی های همراه از برند اصیل سامسونگ در دیجی یزد با شما همراه خواهیم بود. کمپانی سامسونگ یکی دیگر ازگوشی های میان رده خود را با ابعاد 146.2*70.9*8.3 میلی متر برای رقابت با دیگر گوشی های بازار، روانه بازار کرد.

در طراحی ظاهری Galaxy A01، شاهد قاب پشتی پلاستیکی و قاب جلویی شیشه ای هستیم، که طراحی ساده این گوشی دوست داشتنی، توجیه اقتصادی دارد. البته که نباید از کیفیت ساخت بدنه دستگاه انتظار بالایی داشته باشید. اگر به گوشی های با صفحه نمایش یزرگ علاقه دارید، Galaxy A01، گزینه عالی برای خرید است. صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1520*720 پیکسل!

عملکرد صفحه نمایش Galaxy A01 را، از نظر روشنایی، می توان در وضعیت مطلوب و قابل قبولی طبقه بندی کرد. به سراغ دوربین این اسمارتفون 149 گرمی می رویم؛ دوربین Galaxy A01، چیزی فراتراز هزینه ای که برای این گوشی کره ای تبار می کنید، را ارائه نمی کند.

دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن حکمرانی می کند و عملکرد مطلوب را به پیروانش هدیه می دهد. در پنل جلویی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی طراحی شده است که گرچه توانمندی های این سنسور فوق العاده نیست، اما کیفیت عکس های ثبت شده نشان می دهد که عملکردی درخور این گوشی میان رده خواهد داشت. در مجموع، دوربین های Galaxy A01، در نور روز یا در مکان هایی با روشنایی بالا تصاویر با کیفیت و خوبی را خواهد داشت.

باتری این گوشی کره ای تبار، با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت نیاز کاربران رابرطرف خواهد کرد. طبیعتا یکی ازپارامتر هایی که هر کاربر برای خرید یک گوشی همراه به آن دقت می کند، مربوط به حافظه داخلی و رم آن است. که برای Galaxy A01، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است. طبیعی است این میزان حافظه با توجه به برچسب قیمتی و قابلیت های گوشی، چندان دور از انتظار نیست.

اگر تمایل به خرید یک گوشی همراه از برند سامسونگ را دارید، Galaxy A01، با ظاهری نسبتا به روز و مقرون به صرفه پیش روی شما خواهد بود. 

 دنیای Samsung Galaxy A01 در انتظار شماست...

با ما همراه باشید...

 

درباره Galaxy A01

نام سامسونگ به عنوان برندی معتبر و با کیفیت در تمامی زمینه های فعالیتش از جمله طراحی و ساخت گوشی های هوشمند، از نخستین سال های تولد این اپیدمی همراه تا کنون، در اذهان مردم می درخشد. این کمپانی کره ای تبار اینک به یک برند جهانی پرطرفدار تبدیل شده که نه تنها در ساخت گوشی های هوشمند پرچم دار و گران قیمت، بلکه در زمینه ی تولید میان رده هایی جذاب و حتی اقتصادی های پایین رده نیز بسیار موفق عمل کرده است. واژه ی پایین رده به معنای عدم کیفیت محصول نبوده، بلکه بدان معناست که اسمارت فون هایی در این رده در حد وسع برچسب قیمتی شان، به امکانات و تجهیزات کاربردی فراوانی مجهز شده اند. که گرچه شاید نتوانند با ستارگان و یا میان رده های این عرصه رقابت کنند، اما در نوع خود عملکرد بسیار مطلوبی داشته و کاربران بسیاری را بسته به میزان نیازمندی های آنها به یک تلفن همراه، مجذوب خود می کنند.

سامسونگ در دسامبر 2019، عضوی از خانواده ی اقتصادی های مدرن خود با نام Galaxy A01 را معرفی کرد. نسخه ای که در قالب یک طراحی مدرن، برچسب قیمتی جذابی را در بر گرفته است. A01 دوست داشتنی در ژانویه 2020 قدم به عرصه بازار روز گوشی های هوشمند نهاد تا به آن دسته از کاربرانی که قصد صرف هزینه های سنگین را نداشته و کارکردهای متداول روزمره پاسخگوی نیازهای آنهاست، نسخه ای با امکانات بسیار مطلوب را هدیه دهد.

در گشت و گذاری به دنیای درونی Galaxy A01 دوست داشتنی با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی در سادگی است. اقتصادی های سامسونگ چون A01 نیز از این عامل مسحور کننده غافل نمانده اند. در واقع اعتبار سامسونگ تنها در نام آن خلاصه نمی شود. بلکه کیفیت ساخت و طراحی محصولات این برند در تمامی رده های قیمتی، بر این اعتبار اصیل و ماندگار معنا می بخشد. تا جایی که نه تنها پرچم داران این ابر کمپانی محبوب، که دنیای اقتصادی های گوشی های هوشمند آن نیز با کیفیتی در خور در هم تنیده شده است.

در ساخت و طراحی A01 دوست داشتنی این ادعا به اثبات می رسد. A01 در ابعاد 8.3*70.9*149.7 میلی متر ارائه گشت. بدنه ی باریک 8.3 میلی متری این سازه ی هوشمند، علاوه بر عطای ظاهری مدرن، آرگونومی مطلوبی را برای آن به ارمغان آورده است. این نسخه ی 149 گرمی سبک وزن، در طول یک استفاده ی طولانی مدت نیز شما را دچار خستگی نمی کند. نمای مقابل A01 به صورت یکپارچه شیشه ایست. پنلی که توسط نوار مرزی پلاستیکی اطراف بدنه به پنل پلاستیکی خوش رنگ و لعاب پشتی منتهی می شود. تلفیق این پلاستیک با شیشه در مقایسه با ستارگان شیشه ای، چندان هم خالی از لطف نیست. گرچه بدنه ی A01 از جنس پلاستیک ساخته شده، با این حال کیفیت این پوشش برخلاف آنچه در ظاهر به نظر می رسد، تا حد قابل قبولی بالاست. این پلاستیک در قیاس با شیشه در برابر خطرات احتمالی چون سقوط گوشی از ارتفاع، شکنندگی کمتری داشته، علاوه بر آنکه در برابر جای اثر انگشت و لکه نیز مقاومت بالاتری خواهد داشت.

در قسمت بالایی نمایشگر سوار بر پنل جلویی A01، دوربین پرطرفدار سلفی جایگاه ناچ استایل مدرنی را به عنوان قلمرو فرمانروایی خود برگزیده است.

در پنل پشتی نیز ماژول دو گانه ی دوربین A01 در چیدمانی برخط حکمرانی می کند.

در این گوشی جای خالی گارد امنیتی تشخیص اثر انگشت را احساس خواهیم کرد.

 برای سوخت گیری Galaxy A01 می توانید از درگاه شارژ micro USB یاری بگیرید. با توجه به رنج قیمتی این نسخه ی دوست داشتنی انتظار درگاه شارژ Type-C کمی دور از ذهن است. جک دوست داشتنی 3.5 میلی متری هدفون هدیه ی طراحان A01 به شماست!

بدنه ی مات این گوشی در تلاقی با رنگ های چشم نواز مشکی، آبی و قرمز، زیبایی دلنشینی بدان بخشیده است. ظاهری که نمایانگر سبک مدرن سامسونگ در طراحی گوشی های هوشمند در تمامی رده هاست.

فناوری و سبک طراحی اصیل سامسونگ مرزها را در نوردیده تا تبلور نسخه ای اقتصادی در جامه ای مدرن به بار بنشیند!

 

صفحه نمایش

صحنه ی شکوفایی تکنولوژی گوشی های هوشمند، صفحه ای تماشایی است که بر پهنه ی پنل مقابل آنها گسترده می گردد. صفحه ای که دریچه ی نگاه شما به دنیای مجازی است.

سامسونگ همواره در زمینه ساخت صفحه نمایش گوشی های خود زبانزد بوده است و اینک در نسخه ی اقتصادی و زیبای Galaxy A01، در محدوده ی مرزهای قیمتی آن، صفحه نمایش با کیفیتی را ارائه می دهد.

نمایشگر A01 از نوع PLS TFT است. از مزایای این صفحه نمایش می توان به مصرف کمتر انرژی، روشنایی بیشتر برای مشاهده ی محتوا در محیط های باز و البته قیمت پایین تر آن اشاره کرد. این نمایشگر 5.7 اینچی حدود 75.1 درصد از فضای قاب جلویی گوشی را به انحصار خود درآورد  است. رزولوشن آن 720*1520 پیکسل و تراکم پیکسلی مطلوبش در حدود 301 پیکسل در هر اینچ برآورد شده است. جمعیت 16 میلیونی رنگ ها، محتوای دلخواهتان را با کیفیت HD+ رنگ آمیزی می کند.

طراحی ناچ استایل دوربین سلفی نیز، سخاوتمندانه فضای اندکی از بالای نمایشگر را تسخیر کرده تا وسعت بیشتری از صفحه نمایش به جریان تماشای فیلم های های مورد علاقه شما بپیوندد.

زندگی در جهان مجازی بر صفحه ی نمایش Galaxy A01 شما جاریست!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. از شب های پرستاره ی کویر که گویی چراغانی شادمانی هستی است تا انبوه جنگل های بکری که روح آدمی را به پرواز در می آورد. از عظمت دریایی با شکوه تا جوانه زدن شاخه ای روییده از دل سنگ! آری، جهان مالامال از شگفتی هاست.شاهکاری که در انتظار کشف شدن، فصل ها را به سفیدی برف و سرخی پاییز و سبزی بهار و سخاوت تابستان پشت سر می گذارد؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است.

حتی پایین رده ای چون Galaxy A01 دوست داشتنی نیز شما را از امکان به تصویر کشاندن مناظر روح بخش پیش رویتان بی بهره نمی گذارد. کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن به جهان نگاهی بیندازید. فاصله ها را از میان برداشته و درست از همان جایی که ایستاده اید، با عزیزانتان گرچه فرسنگ ها دورتر از شما، لحظات مسرت بخش حیات را به اشتراک بگذارید.

در حالیکه بسیاری از گوشی های متعلق به دنیای اقتصادی های هوشمند تنها از یک لنز دوربین برخوردارند، Galaxy A01 از ماژول دوگانه ی دوربین خود برای عکاسی بهره برده است.

در نیمه ی سمت چپ پنل پشتیDepth Camera ،Main Camera  و فلش LED در چیدمانی برخط به همسایگی یکدیگر درآمده اند.

صدرنشین این مجموعه، لنز 13 مگا پیکسلی Wide با گشودگی دیافراگ F/2.2 است. این دوربین اصلی به هنگامه ی روز و یا در فضاهایی  با نور کافی، تصاویری با کیفیت و وضوح مطلوب را به ثمر می رساند. با اینکه وضوح عکس ها در محیط هایی با نور کم هم چنان قابل قبول است، با این حال نویز اندکی در تصاویر به چشم می خورد که البته چندان هم دور از انتظار نیست.

کمی پایین تر از دوبین اصلی، لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دوربین سکنی گزیده است. به یاری این Depth Camera و با استفاده از قابلیت فوکوس زنده می توانید قبل و یا پس از عکاسی عمق میدان را تنظیم و پس زمینه ی عکس خود را محو کنید تا سوژه در نهایت جذابیت، در مرکز توجه بدرخشد.

امکان فیلم برداری با رزولوشن  1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز مهیاست تا لحظات خارق العاده ی شما، سرشار از روح زندگی جاودانه شوند.

علاوه بر این مجموعه، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز با گشودگی دیافراگم f/2.2، طرفداران عکس های خلاقانه و هیجان انگیز سلفی را فرا می خواند. به یاری قابلیت فوکوس زنده ی این دوربین، پس زمینه به تدیج محو می گردد و چهره شما شاهکاریست که در قاب عکسی که به ثبت خواهید رساند، یکه تازی می کند. هم چنین با استفاده از تایمر سلفی، زمان کافی برای ژست گرفتن و آماده شدن برای ثبت یک عکس بی نظیر را خواهید داشت.

دوربین A01 در مقایسه با دوربین دیگر گوشی های هم رده اش، به واسطه برخورداری از 2 لنز برای عکاسی برتری دارد.

خلاقیت خود را به کار بگیرید و به یاری این مجموعه ی خاطره ساز، زمان را در لحظه متوقف کنید.

 

باتری

پس از هر بار سوخت گیری، همراهی یک گوشی هوشمند به ظرفیت باتری تعبیه شده در دل آن  بر می گردد.

Galaxy A01 از منبع سوخت 3000 میلی آمپر ساعتی برای تداوم حیات خود بهره می برد. این حجم باتری گرچه نیروی خارق العاده ای را در خود ذخیره نخواهد کرد، با این حال با توجه به معماری سخت افزاری گوشی دوام مناسبی را به بار خواهد نشاند. این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی به احتمال زیاد با هر بار شارژ، برای حیات بی وقفه ی A01 در طول یک روز کاری کفایت خواهد کرد.

برای یک کاربری متداول، روی همراهی Galaxy A01 حساب کنید.

 

عملکرد

نحوه ی عملکرد گوشی های هوشمند، وابسته به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری آنهاست. ساختاری که سامسونگ حتی در نسخه ای اقتصادی چون A01 زیبا نیز تا حد امکان بر آن توجه داشته است.

Galaxy A01 مجهز به تراشه ی مدرن Qulcomm SDM439 Snapdragon 439 است. این چیپست 12 نانومتری، مرکب پردازنده ای 8 هسته ای متشکل از 4 هسته ی 1.95 گیگا هرتزی از نوع Cortex-A53 و 4 هسته ی 1.45 گیگاهرتزی با هسته های Cortex-A53 است. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی، Adreno 505،  عملیات پردازش گرافیکی A01 را بر عهده دارد.

این نسخه ی دوست داشتنی از سری Galaxy A، از حافظه ی داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت بهره می برد. این میزان از حافظه، فضای کافی برای کارکردهای معمولی، نصب و اجرای اپلیکیشن ها و بازی های سبک را فراهم می آورد. با این حال اگر به فضای وسیع تری نیازمند شوید، امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه micro SD هم چنان مهیاست.2 GB RAM اما در اجرای بازی های سنگین شما را به پایین آوردن گرافیک تشویق می کند  تا از ایجاد لگ و تأخیری ناخوشایند در حین بازی جلوگیری کند. اجرای هم زمان چندین برنامه نیز مقدور است. اما اگر برنامه های اجرایی کمی سنگین باشد، کاهش سرعت و مواجه شدن با لگ در انتظار شماست.

گرچه جای حسگر تشخیص اثر انگشت در A01 خالیست، اما فناوری مدرن تشخیص چهره به یاری دوربین سلفی، برای حفظ امنیت در محیط گوشی شما به کار گرفته شده است. به یاری این گارد امنیتی، Galaxy A01  تنها شما را می شناسد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده محتوای شخصی خود را بدان بسپارید. در صورت نیاز کافیست گوشی خود را مقابل چهره تان قرار دهید تا این سنسور دریچه ی ورود به دنیای درونی A01 شخصیتان را به رویتان باز کند.

قابلیت های جذابی چون حالت شب نیز در Galaxy A01 فراهم شده تا هنگام استراحت در تاریکی شب، مادامیکه گوشی خود را چک می کنید، رنگ های سفید را به مشکی تبدیل و چشمانتان را به مشاهده ای آسوده دعوت کند.

برای گوش سپردن به موزیک های دلخواهتان، هدفون خود را بگذارید تا قابلیت Dolby Atmos صدای کامل و رسایی از موسیقی روح نوازتان به بار بنشاند.

صدایی که حس سرزندگی حضور در یک سالن تئاتر را تداعی می کند.

 

جمع بندی

دنیای اقتصاد ی های هوشمند امروزی سرشار از تنوع است. مدل های متفاوتی که برای استفاده های متداول و روزمره بسیار مناسب اند. سامسونگ در طراحی و ساخت این سری از گوشی های هوشمند نیز، سبک مدرن خود را حفظ کرده است. تا جایی که با برچسب جذاب قیمتی نسخه ای چون Galaxy A01، کمتر پایین رده ای با این امکانات و البته برگرفته از برندی معتبر، به چشم می خورد.

دوربین دوگانه ی A01، شاید از جمله نقاط قوتی است که اقتصادی ها کمتر از آن بهره برده اند.

امکانات، قابلیت ها و طراحی مدرن این گوشی، در حالیکه مدال پرافتخار سامسونگ را بر گردن آویخته، ارزش خرید این محصول را برای کاربرانی با این سطح از نیازمندی به امکانات بالا می برد. از میان خانواده ی بزرگ و مدرن Galaxy A، Galaxy A01 همراه مناسبی برای نیازمندی های متداول شماست. کافیست به گشت و گذاری در این سری محبوب بپردازید و مدل مناسب خود را کشف کنید!

انتخاب درست، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد. 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان