152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
22 28
22:28-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 -رم 8 گیگابایت-ظرفیت 128گیگابایت-آبی

Samsung Galaxy A71 - 128G - Ram 8G - BLUE

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای چهار حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.7 اینچ

پردازنده : Hexa-core Kryo 470 Silver + Dual-Core Kryo 470 Gold CPU

توضیحات : باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌ آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : آبی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 -رم 8 گیگابایت-ظرفیت 128گیگابایت-آبی

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy A71

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy A71

کمپانی سامسونگ در 12 دسامبر2019 ، Galaxy A71 را به بازار گوشی های هوشمند معرفی کرد.

این گوشی مدرن 179 گرمی، ابعاد 163.6*76*7.7 میلی متر را داراست. اگر که از طرفداران گوشی های باقامت کشیده و بسیار زیبا هستید، بدون شک مجذوب این گوشی کره ای تبار خواهید شد. جنس بدنه ی Galaxy A71 تلفیقی است از پلاستیک و شیشه، قاب پشتی پلاستیکی گوشی در قالب رنگ های خیره کننده، طراحی خاص و بی نظیری را به این اسمارتفون بخشیده است.

این گوشی میان رده با طراحی چشم نواز و با کیفیت خود، با صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 2400*1080 پیکسل، تجربه ی تماشای عکس ها و ویدئوهای با کیفیت را به کاربرانش هدیه می دهد.

از دیگر امکانات خیره کننده این اسمارتفون دوست داشتنی، میتوان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی آن اشاره کرد.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که برای هر کاربری در انتخاب یک گوشی همراه مهم است، کیفیت دوربین آن است. دنیای دوربین Galaxy A71 شمارا در ثبت به یادماندنی ترین لحظات همراهی خواهد کرد. دوربین  چهارگانه 64/12/5/5 مگاپیکسلی در پنل پشتی Galaxy A71 تعبیه شده است که همکاری این 4 سنسور، شمارا در ثبت به یادماندنی ترین لحظات همراهی خواهد کرد.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی در انتظار شماست! با یگانه لنز این گوشی دوست داشتنی، زیبایی های چهره خود را به تصویر بکشید و با سلفی گرفتن های دسته جمعی خاطره سازی کنید.

حضور باتری لیتیوم-پلیمری 4500 میلی آمپر ساعتی از دیگر امکانات خیره کننده Galaxy A71 است. البته که این گوشی میان رده ، از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، که با خیالی راحت میتوانید روی همراهی Galaxy A71 حساب کنید.

دنیای Galaxy A71 در انتظار شماست...

 

درباره ی Samsung Galaxy A71

 

شرکت سامسونگ برای رقابت در بازار گوشی های میان رده گوشی های سری A را به بازار عرضه کرد. گوشی Galaxy A71 از سری جدید گوشی A70 میباشد که امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهتری را به این سری پرطرفدار اضافه می کند. شرکت سامسونگ با بهره بری از صفحه نمایش های AMOLED در بین گوشی های میان رده خود، رقیبان خود را به چالش کشیده و باعث شده تا کاربران با صرف هزینه برای یک گوشی میان رده، صاحب این نمایشگر فوق العاده جذاب شوند.

گلکسی A71 در دسامبر 2019 معرفی و در ژانویه 2020 به بازار جهانی عرضه شد.

 

کیفیت ساخت و طراحی

جنس بدنه گوشی گلکسی A71 از پلاستیک و قاب جلویی از جنس شیشه است که توسط لایه گوریلا گلس 3 محافظت می شود و فریم دور آن از جنس پلاستیک است. شرکت سامسونگ برای جنس قاب پشتی گوشی های سری A نام Glasstic را در نظر گرفته که همان طور که از نام آن پیداست ترکیبی از جنس شیشه و پلاستیک است. برخلاف گوشی های دیگر سری A، گوشی گلکسی A71 از قابلیت ضد آب بودن برخوردار نیست.

دوربین سلفی در این گوشی به صورت یک سوراخ کوچک در بالای نمایشگر قرار دارد و بر خلاف Galaxy A70، خبری از ناچ قطره ای نیست. شرکت سامسونگ با این کار، گوشی A71 را شبیه به پرچم دار های خود مثل Note 10 و S20 کرده است.

لبه های گوشی A71 بسیار باریک هستند و یکی از بزرگترین صفحه نمایش هایی که سامسونگ تولید کرده مربوط به این گوشی می باشد که بیش از 87 درصد از قاب جلویی را نمایشگر آن در برگرفته است. در این مدل از LED برای نشان دادن اعلان ها استفاده نشده است اما قابلیت Always-On بجای آن وجود دارد که البته، باعث کاهش عمر باتری می شود.

 

صفحه نمایش

نمایشگر این گوشی قطری به اندازه 6.7 اینچی دارد. همانطور که گفته شد این صفحه نمایش با لایه گوریلا گلس 3 محافظت می شود و این یعنی سه نسل قدیمی تر از لایه ای که روی S20 قرار دارد. میزان روشنایی در این صفحه نمایش بسیار زیاد است و هیچ مشکلی برای کار با نمایشگر در فضای باز برای شما به وجود نخواهد آمد. این صفحه نمایش به سبب قد بلندی که دارد میتواند محتوای زیادی را به نمایش بگذارد برای مثال، شما برای چک کردن محتوا در شبکه های اجتماعی به اسکرول کمتری نیاز دارید.

وجود قابلیت Always-On در صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که اطلاعاتی از جمله تاریخ، ساعت، درصد باتری و اعلان های گوشی را ببینید بدون آنکه نیاز باشد قفل صفحه را باز کنید. حسگر اثر انگشت اپتیکال در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است که خیلی دقت و سرعت بالایی ندارد اما از نظر امنیت خیال شما را راحت می کند.

دارک مود یکی دیگر از ویژگی های جذاب این گوشی است. در این حالت می توانید درمحیط های تاریک محتوای نمایشگر را راحت تر مشاهده کنید چرا که به سبب آن، تمام منوی گوشی به رنگ مشکی در می آید. توجه داشته باشید چون جنس این صفحه نمایش Super AMOLED است، برای نمایش رنگ مشکی پیکسل ها خاموش می شوند که در نتیجه باتری کمتری مصرف می شود.

دوربین

روی گوشی Galaxy A71، 4 لنز دوربین اصلی در قاب پشتی و یک لنز دوبین سلفی در قاب جلویی تعبیه شده است. در قاب پشتی، چیدمان دوربین ها مانند گوشی Galaxy A51 به صورت حرف انگلیسی L می باشد.

لنز بالایی گوشی مربوط به سنسور تشخیص عمق با رزولوشن 5 مگاپیکسل می باشد. عکس های پرتره ای که با این دوربین گرفته می شوند به طرز عالی سوژه و پس زمینه را از هم جدا می کند و هیچ به هم ریختگی در لبه ها وجود ندارد اما این لنز زاویه دید مناسبی ندارد و سوژه هم در آن فرم مناسبی پیدا نمی کند.

زیر این لنز، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین عکس های بسیار خوب و پرجزئیاتی را با رنگ های طبیعی به ثبت می رساند. رنج دینامیکی این تصاویر کاملا مطلوب است که توسط Auto HDR هم تقویت می شود و نویزی در تصاویر دیده نمی شود اما مشکل این عکس ها شارپی پایین آن هاست که باعث می شود با زوم کردن جزئیات آنها از بین برود. با غیر فعال کردن حالت Auto HDR میتوانید عکس های با جزئیات بیشتر را ثبت کنید که البته رنج دینامیکی آن کاهش پیدا می کند.

لنز بعدی سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی است که برای گرفتن عکس در زاویه دید زیاد استفاده می شود. عکس هایی که با این لنز گرفته می شوند نسبت به لنز اصلی، فضای رنگی سرد تری دارند اما باز هم عکس ها به خوبی ثبت می شوند.

لنز بعدی که در کنار لنز اولترا واید و زیر فلش LED قرار دارد سنسور ماکرو است که رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. عکس هایی که توسط این دوربین گرفته می شوند کیفیت مناسبی دارند و امکان عکاسی از فاصله 3 تا 5 سانتی متری وجود دارد. به همین جهت اگر سوژه مورد نظر در این فاصله قرار نگرفته باشد تصویر تار می شود. تصاویر ثبت شده در نور کم همچنان از کیفیت خوبی برخوردارند و ممکن است رنگ ها کمی روشن تر به نظر برسند که شما میتوانید با فعال کردن حالت HDR و یا نایت مود عکس های بهتری بگیرید.

قابلیت نایت مود برای دوربین اولترا واید هم در دسترس است که می تواند عکس هایی با نویز کم و با جزئیات بالا ثبت کند.

و اما دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل، که عکس هایی با رنگ نسبتا واقعی می گیرد و جزئیات تصاویر هم به خوبی ثبت می شوند. تصاویر پرتره ای که با این دوربین ثبت می شوند سوژه به خوبی از پس زمینه جدا نمی شود و کاملا غیرحرفه ای برش میخورد.

گلکسی A71 می تواند با رزولوشن 2160p با هر سه دوربین اصلی، اولترا واید و سلفی فیلم برداری کند.

فیلمبرداری با دوربین های این گوشی رنگ ها و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد و هم چنین ویدیو ها رنج دینامیکی و کنتراست بالایی دارند.

باتری

باتری گوشی گلکسی A71 ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد یعنی همان باتری قدرتمندی که بر روی گوشی A70 تعبیه شده است. شما می توانید به راحتی از این گوشی تا یک و نیم روز استفاده سنگینی داشته باشید بدون آن که مشکلی به وجود بیاد و همچنین اگر کاربر عادی هستید میتوانید تا 2 روز بدون شارژر از گوشی استفاده کنید.

گوشی Galaxy A71 از قابلیت شارژ سریع 25 واتی بهره می برد و به دلیل استفاده از فناوری PD در این محصول، از سرعت شارژ بالایی برخوردار است. در مدت زمان حدودا 30 دقیقه میتواند تا 51% گوشی را شارژ کند. برای فول شارژ شدن گوشی هم مدت زمان 81 دقیقه را نیاز دارد که زمان بسیار مطلوبی است و قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

 عملکرد

تراشه ای که شرکت سامسونگ برای این محصول خود در نظر گرفته است اسنپ دراگون 730 هشت هسته ای می باشد که با معماری 8 نانومتری توسط شرکت کوالکام ساخته شده است. 2 هسته ی 2.2 GHz و 6 هسته ی 1.8 GHz روی آن تعبیه شده است که این پردازنده برای باز کردن چندین برنامه مختلف و استفاده همزمان از آن ها نتیجه مطلوبی دارد.

دراین گوشی حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 618 هم، برای پخش ویدیو و انجام بازی های سنگین نظرتان را جلب خواهد کرد.

در آخر شما می توانید کار های نسبتا سنگین و بازی های گرافیکی خوبی را با این گوشی انجام دهید. برای مثال می توانید بازی آسفالت 9 را در نهایت کیفیت خودش به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کنید و یا بازی Call Of Duty که به لطف سخت افزار و پاسخ گویی خوب نمایشگر می توانید در کیفیت متوسط بهترین خروجی را از آن بگیرید و شاهد هیچ گونه لگ یا کندی در صفحه نمایش نباشید.

جمع بندی

گوشی Galaxy A71 در دسته ی گوشی های میان رده با ویژگی ها و امکانات با کیفیت خود قطعا شما را شگفت زده می کند. صفحه نمایش بزرگ و سوپر امولد این گوشی در کنار پردازنده های قوی و همچنین نرم افزار به روز و بدون لگ این گوشی از مهم ترین ویژگی های این گوشی هستند. دوربین های قوی و باتری فوق سریع آن از دیگر امتیازات این گوشی محسوب می شوند.

اگر به دنبال یک گوشی میان رده خوش دست با سخت افزار خوب و عملکرد عالی می گردید پیشنهاد ما به شما گوشی Galaxy A71 است.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان