152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
20 21
20:21-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 PLUS ظرفیت128 گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy S10+ 128G - BLACK

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای سه لنز در قاب پشتی | 12 (عریض) ، 12 (تله فوتو) و 16 (فوق عریض) مگاپیکسل

دوربین سلفی : دارای دو لنز 8 و 10 مگاپیکسلی

اندازه صفحه نمایش : 6.4اینچ

پردازنده : Dual-Core Monogoose M4 + Dual-Core Cortex-A75 + Quad-Core Cortex-A55

توضیحات : باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4100 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : مشکی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 PLUS ظرفیت128 گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy S10 Plusنقد و بررسی تخصصی

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy S10 Plus

کمپانی کره ای سامسونگ در 20 فوریه 2019، یکی دیگر از محصولات پرچم دار خود را با نام Galaxy S10 Plus به بازار اسمارتفون های هوشمند و غول پیکر معرفی کرد.

S10 Plus ی 175 گرمی، در ابعاد 157.6*74.1*7.8  میلی متر، ارگونومی بالایی را به ارمغان می آورد و طراحی چشم نوازی را به کاربرانش هدیه داده است.

این اسمارتفون دو سیم کارته مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 3040*1440 پیکسل می باشد که وظیفه ی جلوه نمایی این گوشی همراه غول پیکر را بر عهده دارد. صفحه نمایشی با کیفیت بالا که لذت تجربه ی استفاده از یک کالای با کیفیت را تداعی می کند. بی شک کمتر کسی مجذوب این گوشی دوست داشتنی نخواهد شد.

در S10 Plus شاهد رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت هستیم و بدون هیچ نگرانی، فضای کافی برای محتواهایتان در اختیار دارید.

از دیگر امکانات خیره کننده ی این گوشی هوشمند، مجموعه لنز های سه گانه 16،12،12 مگاپیکسلی هستیم که در پنل جلویی حکمرانی می کند. همکاری این سه حسگر شما را در ثبت به یادماندنی ترین لحظات در قابی سراسر خاطرات، همراهی خواهد کرد.

اگر از ثبت تصاویرسلفی لذت می برید، دوربین دوگانه در پنل جلویی در انتظار شماست! دو حسگر با رزولوشن 10،8 مگاپیکسل!

زیبایی های چهره خود را به تصویر بکشید و با سلفی گرفتن های دسته جمعی خاطره سازی کنید.

وظیفه ی تامین سوخت S10 Plus ، بر عهده ی منبعی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت است. با یکبار فول شارژ کردن این گوشی  پرچم دار، می توانید مطمئن باشید که برای یک روز کامل نیازی به شارژ مجدد ندارد. خبر خوب اینکه این منبع لیتیوم – یونی از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند.

دنیای S10 Plus در انتظار شماست...

 

درباره S10 Plus

Samsung، این برند محبوب کره ای، که امروزه بخش بزرگی از بازار روز دنیا را تسخیر کرده است، همواره محصولات جهش یافته ی نوینی را رونمایی میکند تا مسیر رسیدن به تولیدات بی نقص و تکامل یافته ی خود را به رخ رقبایش بکشد. طرفداران گوشی های موبایل این برند غول آسا و دوست داشتنی، با پرچم داران خانواده ی Galaxy S بیشتر و قاطعانه تر از قبل می توانند به پیروی از این محصولات مدرن و جذاب بپردازند. Samsung  در فوریه 2019 دهمین سالگرد تولد سری Galaxy S خود را جشن گرفت. خانواده ای که نسل به نسل قابلیت ها و توانمندیهای پیشینیان خود را به ارث برده اند و هر بار با جهشی خارق العاده مشعل برافروخته ی پیشرفت صعودی خود را به نسل بعد سپرده اند. در اکتبر 2019 این برند جهانی عضو جدید خانواده ی پرچم داران Galaxy S10 را معرفی کرد. نسخه ای که بی شک حرف های دلنشین بسیاری برای گفتن دارد! نسخه ای با نام Galaxy S10 Plus که در دنیای پرچم داران سامسونگ خوش درخشید. برای شناخت تمام عیار S10 Plus، در سیر به دنیای این گوشی قدر سراسر جذابیت با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی سلیقه ایست و تشخیص زیبایی از تعریف آن، همیشه ساده تر بوده است. اما باید اعتراف کنیم که مفاهیم زیبایی شناسی به اندازه ای در S10 Plus رخ نمایی می کنند که کمتر کسی می تواند به آن ایرادی وارد کند. سامسونگ که می توان به جرأت گفت که نقش اصلی در حرفه ی گوشی های هوشمند را ایفا می کند، در این نسخه ی جذاب از پرچم داران شگفت انگیزش، طراحی چشم نوازی را به کاربرانش هدیه داده است. اگر به انتخابS10 Plus می اندیشید، در انتظار یک تجربه ی لذت بخش به سر می برید. یک گوشی دوست داشتنی با صفحه نمایشی که طراحانش اهل حاشیه سازی نبوده اند! این نوید بخش نسخه ای از خانواده ی S10 است که دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 6.4 اینچی با کمترین میزان حاشیه در اطراف خود می باشد. عظمتی که این گوشی را در زمره فبلت ها قرار داده است. طراحان S10 Plus از نوآورانه ترین طراحی نمایشگر های سامسونگ یعنی Infinity-O بهره برده اند. با این حساب تا حد امکان فضای پنل جلویی گوشی به صفحه نمایش اختصاص داده شده است. پهنه ای که 87.5 درصد ازقاب جلویی S10 Plus را به انحصار خود درآورده تا کاربرانش را غرق در بازی ها و ویدئوهای مورد علاقه شان کند.

این گوشی 175 گرمی در عین برخورداری از نمایشگری عظیم و جذاب، با لبه های خمیده و چشم نواز، و ضخامتی در حدود 7.8 میلی متر، آرگونومی بالایی را به ارمغان می آورد. می توان گفت بزرگترین تغییر این گوشی نسبت به نسخه های پیشین، فضا سازی پنل پشتی و نحوه چیدمان دوربین های سه گانه ی آن است. این دوربین سه گانه در همسایگی یک فلش و سنسور ضربان قلب مدرن در چینشی افقی درون یک مستطیل مشکی رنگ بر قاب پشتی S10 Plus سکنی گزیده اند. در این پنل، دیگر خبری از حسگر اثر انگشت نیست! اما این به معنی حذف این گارد امنیتی قدرتمند در ساختار یک پرچم دار بی نظیر نخواهد بود. امنیت بالایی که این سنسور در حفظ محتوای شخصی کاربران ایجاد می کند، توجه خاص طراحان این نسخه از سامسونگ را معطوف به خود کرده است. این بار حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش طراحی شده تا در به غایت رساندن مدرنیته این پرچم دار خارق العاده حجت را تمام کرده باشد. Galaxy S10 Plus با این مهاجرت هوشمندانه، تحولی عظیم در دنیای این خانواده ی دوست داشتنی خلق کرده و نام آن را به عنوان نخستین گوشی هوشمند جهان، مجهز به سنسور اثر انگشت اولترا سونیک در ذهن طرفداران گوشی های مدرن نهادینه کرده است. این حسگر مافوق صوت هم چنین صدر نشین دریافت گواهینامه اجرای بیومتریک از شرکت FIDO ALLiance است.

در کناره ی سمت راست گوشی دکمه پاور در صعود به ارتفاعات این لبه ی باریک و جذاب پیشروی و در آن مستقر شده است. در لبه ی سمت چپ گوشی، دکمه ی کنترل صدا و هم چنین Bixby بدون بافت خاصی که مانع از به اشتباه فشار دادن دکمه صدا به جای آن شود، تعبیه شده اند. کناره ی بالایی S10 Plus به انحصار درگاه سیم کارت/کارت حافظه در آمده و لبه ی پایینی، میزبانی دریچه ی کانال اصلی اسپیکر، جک هدفون و پورت USB-C را بر عهده دارد. اسپیکر مکالمه نیز مرزبان میان فریم فلزی دستگاه و لبه بالایی نمایشگر S10 Plus  است.

بدنه ی باریک و جذاب و در عین حال مقاوم این گوشی، از کیفیت بالایی در طراحی و ساخت بهره برده است. گواهینامه IP68 از مؤسسه IEC مهر اثباتی بر این مدعاست. چرا که سامسونگ معتقد است ساختار قدرتمند این پرچم دار دوست داشتنی، مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار داشته و هم چنین به مدت 30 دقیقه می تواند در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

زیبایی سرسختانه ای که شگفتی می آفریند!

 

صفحه نمایش

سامسونگ با محافظت از نگین درخشان پرچم داران قدرتمندش، این نمایشگر های باکیفیت که مقتدرانه بخش اعظمی از پهنه ی پنل جلویی را تسخیر و به زیبایی هر چه تمام تر بر آن حکمرانی می کنند، کاربران بسیاری را به جمع پیروان بی شمارش جذب کرده است. اگر Samsung Galaxy S10 Plus را انتخاب کرده اید این نوید را به شما می دهیم که یک سینمای شخصی را در جیب خود نگهداری کنید و هر زمان که می خواهید غرق در محتوایی شوید که به دلخواه شما بر این نمایشگر عظیم و شفاف جاری می شود. این نسخه از پرچم داران سامسونگ قوای نمایشگر خود را از نسل های قبلی بدون کوچکترین میزان افت در کیفیت به ارث برده است. صفحه نمایشی که با خمیدگی چشم نواز لبه هایش، زیبایی خیره کننده ای را خلق می کند. این نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 3040*1440 پیکسل و تراکم بالای پیکسلی 522 پیکسل در هر اینچ، خبر از تصاویری شارپ و زنده و جذاب دارد. می توان علت بالا نبردن تراکم پیکسلی صفحه نمایش S10 Plus   را در میزان مصرف باتری آن جستجو کرد. در واقع سامسونگ این تراکم پیکسلی موفق خود را همچنان بکار گرفته تا بهینه یازی مصرف سوخت گوشی نیز صورت گرفته باشد. رزولوشن صفحه نمایش طبق حالت پیش فرض روی HD تنظیم شده است. البته که S10 Plus با رابط کاربری دوست داشتنی خود امکان تنظیم رزولوشن به FHD را برای کاربرانش مهیا کرده است. اما سورپرایزهای نهفته در این صفحه نمایش جذاب به وفور گفتنی است. بهره بردن از فناوری Super AMOLED نوید بخش تصاویر شارپ و پویایی است که این نمایشگر به کاربران خود هدیه داده است. البته که پشتیبانی هوشمندانه نمایشگر از قابلیت HDR لذت تماشای فیلم های مورد علاقع تان را بر این گستره ی وسیع  و زیبا دو چندان خواهد کرد. سامسونگ مدعی است که روشنایی نمایشگر S10 Plus جذاب تا 1200 نیت افزایش یافته است. بر حسب این مدعا، تابش نورخورشید بر صفحه ی گوشی نیز اختلالی در دید ایجاد نخواهد کرد. البته اگر از زوایای مختلف به صفحه نمایش بنگریم، به احتمال زیاد متوجه میزان کمی از هاله ای سبز رنگ در لبه ها خواهیم شد که البته چندان هم محسوس نیست. برخورداری از فناوری صفحه نمایش همیشه روشن نیزهمچنان در نمایشگر S10 Plus پابرجاست. خبر خوب اینکه فناوری بکاررفته در این پرچم دار قدر سامسونگ، در زمره برترین نمونه های موجود در دنیای سراسر شگفتی گوشی های هوشمند حال حاضر جهان است. سامسونگ این بار نیز به آزادی عمل کاربرانش ارج نهاده تا بتوانند مطایق میل خود تنظیمات را تغییر و در نوآورانه ترین خلاقیت های بکار رفته در این پرچم دار نیز، سلیقه خود را اعمال کنند.

گارد امنیتی حسگر اثر انگشت این بار در زیر صفحه نمایش جذاب S10 Plus مستقر شده است. البته این اولین گوشی هوشمندی نیست که حسگر اثر انگشت برنمایشگر آن مهاجرت کرده اما آنچه این هجرت را در این پرچم دار سامسونگ منحصر به فرد می کند، نوع حسگر بکار رفته است. حسگر اولترا سونیک با عملکرد و سرعت چشم گیری تمایز خود را نسبت به حسگر های مشابه تعبیه شده در نمونه های هوآوی و one Plus به خوبی اثبات کرده است. بنابراین برای آنلاک گوشی به یاری این حسگر امنیتی قدر، به زمان بسیار اندکی نیازمندید. حتی تاریکی نیز جلودار این کیفیت و سرعت نبوده و حسگر اولترا سونیک دوست داشتنی برای عملکرد بالای خود به نور نیز محتاج نخواهد بود.

سامسونگ بار دیگر با به نمایش گذاشتن یک پرچم دار تمام عیار مجهز به نمایشگری با روشنایی بالا و دلپذیر و البته که با انحنای جذاب لبه های بدنه ای مقاوم امضای خود را ثبت کرد. امروزه صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت که شارپ تصاویرش لذت تجربه ی حس ناب سرزندگی را تداعی کند، نظر بسیاری از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را جلب کرده است. پهنه ای وسیع که تماشای ویدئو و هیجان بازی های مورد علاقه تان را به ورطه ی لذت خواهد کشاند.

بی شک، ثبت تصاویر و فیلم هایی که خاطره سازی را به بهترین شکل ممکن میسر کرده اند، و سپس جاری شدن آنها بر این صفحه نمایش، این حس خوب را دوچندان خواهد کرد. S10 Plus دنیای دوربین های خارق العاده اش را به خدمت می گیرد تا این احساس بی نظیر را به شما هدیه دهد. دوربین های این پرچم دار قدر را بیشتر بشناسیم تا ببینیم چقدر می توان روی آنها برای یک آلبوم دیجیتالی شکیل حساب کرد!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. و زمان تنها سرمایه ایست که هرگز اندوختنی نیست. سرمایه ای که اگر هزینه ی سفرهای ماجراجویانه برای کشف زیبایی های جهان هستی شود، بی شک ارزش کم شدن را خواهد داشت. گذران زندگی که تنها یک بار به آدمی بخشیده می شود، در کنار عزیزانی که نفس هایشان حیات بخش جان و روح آدمی است، بی نظیر ترین هدیه ی این سرمایه ی گران بهاست. حال که عصر فناوری اطلاعات امکان ثبت تصاویری از این لحظات ناب را برای همگان فراهم کرده است، سازندگان گوشی هایی که همراهان همیشگی تک تک ما شده اند را بر آن داشته، که روز به روز دوربین های تعبیه شده در گوشی های ساخت خود را برای خدمتگزاری هر چه بهتر به بشریت ارتقا دهند. گرچه ظرفیت محدود قاب مستطیلی شکل گوشی های موبایل دست سازندگان را برای ارتقای بدون مرز سخت افزاری این دریچه های جذاب خاطره ساز تا حد زیادی بسته اند، اما پردازش های سنگین نرم افزاری راه گشای موثری هستند و رقابت تنگاتنگ میان شرکت های سازنده را هیجان انگیز تر می کنند.

Samsung Galaxy S10 Plus، این پرچم دار جذاب و دوست داشتنی نیز با داشتن مجموعه ای کامل از لنزها، یک استدیوی حرفه ای را در جیب شما جای داده است! در قاب پشتی گوشی، دوربین سه گانه ی S10 Plus در کاور مشکی رنگی به همسایگی یک فلش و سنسور ضربان قلب در آمده است. اما این مجموعه ی جذاب، متشکل از یک دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی، لنز Ultrawide 16 مگاپیکسلی و لنزTelephoto 12 مگاپیکسلی است که حس ناب اجتماع چند دوربین عکاسی حرفه ای در قلب دوربین یک گوشی پرچم دار اصیل را تداعی کرده اند. اما بیوگرافی جالب توجه این سه لنز بدین شرح است:

لنز12 مگاپیکسلی اصلی دوربین این نسخه از پرچم داران سامسونگ، گرچه می توانست قدرتمند تر ظاهر شود، اما در عمل نتایج رضایت بخش و بسیار خوبی را از خود نشان داده است. این لنز هم مانند دیگر پرچم داران سامسونگ در روز و مکان های با روشنایی کافی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. جذابیت از آنجا شروع می شود که به وسیله ی این دوربین، می توانید چون ستاره ای در تاریکی شب بدرخشید. S10 Plus می تواند دریچه دیافراگم دوربین را با تشخیص نور محیط، به طور هوشمندانه ای بین دو مقدار f/1.5 و f/2.4 تغییر داده و سبب خلق نوردهی بهتری شود. این گشودگی دریچه دیافراگم در بالاترین میزان خود توانسته به تصاویر ثبت شده به اندازه ی کافی روشنایی ببخشد تا این دوربین را از قابلیت Night Mode بی نیاز کند.عکس هایی که با کمترین میزان نویز به شما امکان ثبت تصاویر خارق العاده ای از شب های بی نظیر آسمان کویری مزین شده به ستارگان بی نهایت را خواهند داد.

 این لنز با لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تمام همت خود را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به کاربرانش بکار گرفته است. برای عکاسی از فاصله ای دورتر زوم کنید و عکس های Macro را با کیفیت و شفافیت دلپذیری به ثبت برسانید. در عکاسی با دوربین S10 Plus دوست داشتنی ایموجی سازی کنید و لحظات نشاط آوری را به خود هدیه دهید.

در همسایگی این دوربین، لنز Ultrawide 16 مگاپیکسلی گوشی شما را دعوت به تجربه عکاسی در محدوده ی وسیع تری کرده است. سامسونگ مدعی است که میدان دید این لنز تا 123 درجه افزایش یافته، این میزان با میدان دید چشم انسان برابری می کند. بنابراین پهنه ی گسترده ای از دریا را به هنگام یک طلوع دل انگیز ثبت کنید و آن را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز در لذت تماشای آن همه زیبایی شریک باشند.

اما لنز 12 مگاپیکسلی Telephoto با لرزش گیر اپتیکال و زوم اپتیکال 2 برابر و هم چنین قابلیت فوکوس خودکار همراه خوبی برای شماست. اگر در کنسرت مورد علاقه تان از استیج فاصله دارید، S10 Plus به کمک این لنز دوست داشتنی نگاهی نزدیک تر را به شما هدیه میدهد. بنابراین فاصله ها را فراموش کنید.این دوربین 12 مگاپیکسلی سرگرمی های شما را هیجان انگیز و ماندگار خواهد کرد. کافیست از حس ناب یک عکاسی حرفه ای لذت ببرید.

اپلیکیشن های S10 Plus تنوع بسیار خوبی برای عکاسی در نظر گرفته اند. از امکان عکاسی خام (Raw) تا Best shot  که یاری رسان شما در ثبت بهترین عکس از سوژه مورد نظرتان خواهد بود. در عکاسی حرفه ای که توسط این دوربین برای شما مهیا شده است، علاوه بر تنظیم سفیدی، این امکان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند فوکوس و دریچه گشودگی دوربین را به طور دستی تنظیم کنند و به این ترتیب فاصله ی میان دوربین S10 Plus و یک دوربین حرفه ای عکاسی را تا حد ممکن از میان بردارند. خبر خوب برای طرفداران شبکه های اجتماعی اینکه به کمک این دوربین می توانید تصاویر ثبت ششده را به صورت مستقیم در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید و پس زمینه های مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید و اشتراک گذاری را به تعویق نیندازید.

نرم افزار این دوربین نسبت به نسل پیش از خود تغییری نداشته است. حالت های مختلفی که با جابه جایی میان آنها می توانید عکاسی را لذت بخش و خلاقانه تجربه کنید، در کنار نوار بالایی که شما را به منوی تنظیمات و فلش، فیلترها، زمان سنج، نسبت تصویر، Bixby vision و AR Emoji همگی نشان از قابلیت های بالای دوربین این پرچم دار دوست داشتنی است. با امکان قابلیت افزوده ایموجی های شخصی بسازید، این دوربین با امکان رد گیری حرکات بدن در ایموجی سازی خلاقانه و سرگم کننده ای با شما همراهی می کند؛ حرکاتی مانند چشمک زدن، حرکات ابرو و زبان ایموجی های  جالب توجهی را نتیجه خواهند داد. البته که امکان فیلم برداری با نرخ 216 فریم بر ثانیه با این دوربین جذاب مهیاست تا بتوانید خاطراتی زنده تر از یک تصویر ثابت را جاودانه کنید.

به همراه این دوربین کاربردی سه گانه، دوربین سلفی S10 Plus با تغییرات مثبت و جذابش، حرف های بسیاری برای گفتن دارد. سامسونگ توانست در این عضو ارزشمند خود، یکی از بهترین Setup های سلفی را خلق کند. دوربین سلفی این گوشی مجهز به یک سنسور 10 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که با تشخیص عمق و افزودن حالت بوکه به تصاویر سلفی، مکمل خوبی برای سنسور 10 مگا پیکسلی است. اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید باید این نوید را به شما بدهیم که دوربین سلفی S10 Plus از معدود دوربین های سلفی است که به قابلیت فوکوس خودکار مجهز شده است. پردازش نرم افزاری که بی شک علاقه مندی شما را به گرفتن سلفی هایی بی نظیر دوچندان خواهد کرد، و قابلیت واقعیت افزوده ی آن که دست شما را برای گرفتن سلفی هایی خوش رنگ و لعاب و سرگرم کننده که تمام شور و هیجان لحظات را درون خود فریاد خواهند زد، باز می گذارد.

از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

برترین گوشی های موجود در بازار با بهترین و بیشترین قابلیت های موجود نیز در نهایت تا جایی همراهان خوبی خواهند بود که در میانه روز ما را ترک نکنند! مدت زمان دوام سوخت مورد نیاز S10 Plus بی شک جزو پیش نیاز هایی است که کاربران این فبلت گران قیمت در انتخاب آن مد نظر قرار می دهند. سامسونگ نیز با آگاهی کامل بر این اصل، پرچم دار جذاب خود را به باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی عظیمی مجهز کرده است تا کاربران با خیالی آسوده در تمام مدت روز روی همراهی این گوشی دوست داشتنی حساب کنند.

S10 Plus خدمتگزار فروتنی است که به خوبی خود را با نیز های شما وفق می دهد. وجود پردازشگر عصبی اکسینوس 9820 این امکان را برای گوشی فراهم می کند تا بسته به کاربردهای متداول شما، الگوی مصرفی مشخصی را دریافت کرده و با توجه به نیازمندی هایتان در مدیریت عمر باتری هر آنچه در توان دارد اعمال کند تا بدین ترتیب تا حد امکان باتری فبلت پرچم دار شما بیشتر عمر کند.

قابلیت Fast wireless Sharging 2.0 و شارژ 15 واتی در این گوشی بیانگر آن است که مدت زمان لازم برای شارژ دستگاه از صفر تا 32 درصد، حدود 30 دقیقه خواهد بود. بنابراین برای سوخت گیری کامل از صفر تا 100 درصد، S10 Plus حدود 1 ساعت و 50 دقیقه از وقت شما را می گیرد. البته که برای پرچم داری با این سطح، آن هم در عصر سرعت و در رابطه با نسلی که زیاد هم صبور نیست، انتظار ارتقای شارژدهی از سامسونگ چندان هم دور از انتظار نیست و بی شک این شرکت قدر کره ای باید در نسل های بعدی جهشی در این زمان اعمال کند. سوخت گیری این نسخه از پرچم داران سامسونگ گرچه کمی زمان بر است اما پس ازشارژ کامل، S10 Plus با یک همراهی وفادارانه به جبران زمان از دست رفته می پردازد.

 سامسونگ مدعی است که امکان تماشای ویدئو تا 16 ساعت و 35 دقیقه با یک باک از سوخت گوشی مهیاست. قابلیت کم نظیری که زمان بر بودن شارژدهی را کاملا پوشانده و علاقه مندان به تماشای فیلم های حتی چند فصلی را در انتخاب S10 Plus وسوسه می کند.

فبلت پرچم دار جذاب اما، این نوید را می دهد که هر چقدر تمایل دارید مکالمات خود را با خیالی آسوده ادامه دهید، بازی های مورد علاقه تان را دانلود کنید و هیجان انجام آنها را برای خلق یک روز پرنشاط هدیه بگیرید. وب گردی کنید و عکس های جذاب ثبت شده با دوربین قدرتمند گوشیتان را به اشتراک بگذارید. فاصله ها را درنوردید و تماس های ویدئویی را برای دیداری تازه از جنس عصر فناوری اطلاعات برقرار کنید. چرا که سامسونگ مدعی است S10 Plus تا 10 ساعت و 42 دقیقه کارکرد شما را تاب آورده و در یک همراهی خارق العاده سربلند خواهد شد.

اما بخشندگی این باتری قدرتمند از دیگر ویژگیهایی است که بر جذابیت S10 Plus افزوده است. این گوشی مجهز به قابلیت Power Share است. قابلیتی که آن را به یک ناجی برای تلفن همراه دوستانتان به هنگام خاموشی بدل خواهد کرد.  شارژ بی سیم معکوس این پرچم دار را قادر می سازد تا همزمان با سوخت گیری خود و یا در حال عادی، چون پاوربانکی برای گوشی های سازگار با استاندارد Qi عمل کرده و آنها را از مرگ نجات دهد! خبر خوب اینکه S10 Plus در نقش یک پاوربانک سرعت عمل بالاتری نسبت به شارژگیری خود داشته و با توان 9 وات سوخت را به گوشی دیگری انتقال می دهد. بنابراین بار دیگر عملکرد وفادارانه ی باتری S10 Plus رقبای این پرچم دار باشکوه را به چالش می کشاند.

قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن این گوشی نیز، برای بسیاری از کاربران جذابیت زیادی دارد. چرا که امکان نمایش نوتیفیکیشن ها بدون باز کردن گوشی مهیاست. اما اگراین برای شما از اهمیت بالایی برخوردار نیست، پیشنهاد می کنیم که در تنظیمات گوشی این قابلیت را غیر فعال کنید؛ چرا که در صورت فعال بودن روزانه 8 تا 10 درصد از عمر باتری شما می کاهد. اما در نهایت انتخاب با شماست.
 

عملکرد

آنچه در ساختار درونی یک گوشی همراه فوق العاده می گذرد، رمز و راز چگونگی تکیه زدن بر تخت فرمانروایی پرچم داران دلربای امروزی است.

یک چیپست  Exynos 9820 قدر، اولین تراشه ی 8 نانومتری مجهز به واحد پردازش عصبی مجزا (NPU)، قلب تپنده ی S10 Plus است. این به معنی سرعت بخشیدن به عملکرد  این گوشی سبت به Exynos 9820 خالص تا 7 برابر شده است. ارتقای شگفت انگیزی که لذت استفاده از این فبلت پرچم دار زیبا را دوچندان خواهد کرد. سازنده ی این چیپست جذاب مدعی است که تعبیه آن در قلب گوشی، تا 10 درصد در بهینه سازی مصرف انرژی مثمر ثمر خواهد بود.

البته S10 Plus در برخی کشور ها مانند چین و ایالات متحده امریکا که تنها نسخه ی حاوی چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام را می پذیرند، قلب تپنده ی این نسخه از پرچم دارانش را بدان مجهز کرده است.

پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای که بدان حیات بخشیده، متشکل از 2 هسته ی میانی 1.95 گیگا هرتزی از نوع cortex _A75، 2 هسته ی 2.73 گیگا هرتزی از نوع Mongoose M4 برای به حداکثر رساندن توان پردازشی و 4 هسته ی 1.95 گیگا هرتزی از نوع cortex_A55 است.

به همراهی این سیستم پردازشی، پردازنده ی گرافیکی Mali G76 MP12 سامسونگ در به تکامل رساندن عملکرد پرازشی قدرتمند S10 Plus  نقش خود را به خوبی ایفا می کند. سامسونگ مدعی است که این پردازنده تا 40 درصد پردازش گرافیکی را ارتقا می دهد. بهره وری 35 درصدی انرژی نیز ادعای دیگر سامسونگ در بکارگیری Mali G76 MP12 است. خبر خوب اینکه اگر از طرفداران Gaming هستید، S10 Plus سیستم خنک کننده ی Vapor Chamber را نیز در ساختار این گوشی تعبیه کرده تا تمامی این مجموعه را در جهت خلق یک تجربه ی هیجان انگیز و بی وقفه از بازی های مورد علاقه تان بکار گیرد.

به همراهی این سیستم پردازشی قدرتمند رم 8 گیگا بایتی گوشی در کنار 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی نوید بخش در اختیار داشتن فضای کافی برای نگهداری محتوای دلخواهتان است. البته که امکان ارتقای حافظه تا 512 گیگا بایت نیز همچنان مهیاست. با این حساب برای خلوت کردن گوشی خود جبری در کار نیست! هر آنچه را دیگر مایل نیستید در گوشی خود نگهداری کنید پاک کنید و اگر می خواهید تمامشان را همچنان در همراه مستطیل شکل دوست داشتنی خود نگه دارید. چرا که فضای کافی برای دانلود هر آنچه می خواهید در اختیار شماست.

در گارد امنیتی S10 Plus از حسگر عنبیه خبری نیست. اما حسگر اثر انگشت همانگونه که قبلا گفته شد بسیار دقیق و پرسرعت و مدرن عمل کرده است.

اسپیکر استریوی تعبیه شده در این گوشی نیز به طور انحصاری برای این پرچم دار قدر طراحی شده ست. تجربه صدا با این بلندگوی منحصر به فرد خارق العاده به قدری با کیفیت و جذاب است که می توان به جرأت آن را از عوامل شگفتی ساز این گوشی دوست داشتنی دانست.

می توانید امکان Dolby Almos را نیز برای به غایت رساندن لذت شنیدن یک موزیک بی نظیر با S10 Plus، اضافه کنید تا دیگر هیچ کمبودی برای داشتن یک صدای خارق العاده احساس نشود.

قابلیت Dex نیز تا حد بسیار خوبی در این نسخه از سامسونگ اصلاح شده، قابلیت جذابی که مختص نمایشگر های با عظمتی چون صفحه نمایش S10 Plus است. بدین ترتیب مانند یک پد لمسی که نیاز به ماوس را از میان برداشته، حس داشتن یک لپ تاپ جذاب را تجربه کنید.

سیم کارت هیبریدی این گوشی نیز به شما امکان فعال سازی هم مان دو سیم کارت را می دهد. البته اگر نیازمند استفاده از کارت حافظه برای ارتقای فضای حافظه تلفن خود هستید، باید جایگاه یکی از این سیم کارت ها را به این گسترش فضا ببخشید.

Samsung Knox اما به عنوان گارد امنیتی گوشی شما در برابر خطرات و بدافزارهای تهدید آمیز، لایه حفاظتی چند لایه ی فوق حساس خود را بکار می گیرد.

 

جمع بندی

S10 Plus بی شک کلکسیونی کامل از اجزای یک گوشی هوشمند کهکشانی خارق العاده است. به طوریکه در این رنج قیمتی کمتر ایرادی بر آن می توان گرفت. درست است که اگر بزرگترین هدف شما برای خرید گوشی، استفاده از آن برای عکاسی حرفه ایست و کاربرد اصلی برایتان در دوربین ها خلاصه می شود، گزینه های بهتری نیز خواهید داشت. اما دوربین های خوب این گوشی، در کنار باتری قدرتمند و صفحه نمایش پهناوری که شما را غرق در محتوای مورد علاقه تان خواهد کرد، به همراهی ساختار سخت افزاری عالی و البته در قالب یک طراحی چشم نواز و خیره کننده، نشان از توجه طراحان این گوشی به تمام ابعاد آن دارد. بنابراین با اینکه سامسونگ هنوز هم در شارژ سریع گوشی های خود نیازمند جهشی رقابت انگیز است، اما هم چنان گذشتن از برتری های بی شمار این نسخه ی کم نظیرچندان هم ساده نیست. بنابراین اگر S10 Plus از گزینه های مد نظر شماست، معیارهایتان را با هر آنچه در دنیای این پرچم دار دوست داشتنی می گذرد قیاس کنید.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد!

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان