152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
18 59
18:59-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هواوی مدل P30 PRO مشکی

Huawei p30 pro 256GB - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.47 اینچ

پردازنده : Dual-core Cortex-A76 + Dual-core Cortex-A76 + Quad-core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 256 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای چهار دوربین در پشت گوشی | چهار دوربین 40.0 مگاپیکسل + 20.0 مگاپیکسل + 8.0 مگاپیکسل + TOF 3D

دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن 32 مگاپیکسل

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هواوی مدل P30 PRO مشکی

نقد و بررسی تخصصیPro  Huawei P30

 

درباره P30 pro

معرفی یکی از جذاب ترین گوشی های حال حاضر از برند محبوب Huawei، به معنای غرق شدن در امواج چشم نوازی از نقاط قوتی است که به خوبی، حیات یک گوشی شگفت انگیز را ارزشمند می کند. گوشی خارق العاده یP30 Pro که به جرأت می توان گفت چون الماسی در جهان پرچم داران حال حاضر گوشی های موبایل می درخشد. Huawei با رونمایی از P30 Pro زیبا و منحصر فرد در سال 2019 گوی سبقت را از رقیبان بسیاری ربود. دوربین تیز بین این گوشی جذاب که زیبایی شب را به حد غنا به تصویر می کشد گرچه شاید پررنگ ترین بخش رنگین کمان نقاط قوتP30 Pro  باشد، اما بی شک مثبت های بسیاری در کنار این دوربین دوست داشتنی توانسته اند از آن یک ابر قهرمان بسازند. با ما در سیر به دنیای پر رمز و راز P30 Pro همراه شوید.

این یک سفر به یاد ماندنی است!

 

کیفیت ساخت و طراحی

بی شک طراحی خیره کننده یP30 Pro  در کنار ساختار فوق العاده و عملکرد بی نظیرش، قابل چشم پوشی نیست. طراحی جذابی که در نخستین نگاه حس یک گوشی پرچم دار و البته گران قیمت را تداعی می کند. بدنه ی شیشه ی P30 Pro در کنار فریم آلومینیومی آن از مقاومت بدنی این گوشی دوست داشتنی خبر دارد. البته که این ساختار شیشه ای در عین زیبایی، منجر به ایجاد کمی لغزندگی نیز خواهد شد، اما پس از آنباکسینگ، کاور شفاف درون جعبه برای محافظت از گوشی در برابر خطر سقوط و شکستن، خیال کاربران را آسوده خواهد کرد. این گوشی 192 گرمی در ابعاد 158*73.4*8.41 ،در قامتی نازک و کشیده آرگونومی دلچسبی را به کاربرانش هدیه داده است. طراحی این گوشی به قدری اصولی و زیباست که احتمالا بالا بودن نسبی وزنش دیگر کمتر به چشم می آید. پنل پشتی این گوشی متمایز و شکیل، با اندکی خمیدگی دوست داشتنی، خمیدگی کنار های گوشی را جذاب تر می کند. سوار بر این پنل خوش رنگ و لعاب، دوربین 4 گانه ی P30 Pro یکه تازی می کند. بنابراین زیبایی این قاب، در سادگی دوست داشتنی آن است. خانواده ی سری P هوآوی دو رنگ جذاب را به دنیای رنگارنگ گوشی های امروزی افزوده اند. رنگ هایی که هوآوی آنها را کریستالی و طلوع خورشیدی نام گذاری کرده است. در تمامی نسخه های این سری، از پرداخت گرادیانت استفاده شده، در P30 Pro کریستالی نیز گرادیانتی از رنگ ها با تبدیل به هم، رنگ چشم نواز بدنه اصلی را به بار می نشانند.

Huawei مدعی است که در طراحی این گوشی، حاشیه ها تا حد خوبی نسبت به هم رده های این نسخه کمترند. یک گوشی سبک تر اما با صفحه نمایشی وسیع تر از رقبایش! دوربین سلفی گوشی نیز این فضای پهناور را تا حد امکان بر هم نزده و با یک طراحی ناچ 6.64 میلی متری قطره ای، در یک بریدگی نامحسوس، ظاهر صفحه نمایش P30 Pro را حفظ کرده است. ویژگی دیگری که در ظاهر این پرچم دار جذاب به چشم نمی خورد، بلندگوی تماس است. هوآوی این بار از فناوری شناوری مغناطیسی استفاده کرده است. وجود بریدگی هایی در بدنه ی گوشی، به دلیل همین اسپیکریست که زیر نمایشگر بزرگ P30 Pro تعبیه شده است. این اسپیکر قدرتمند به کاربران امکان می دهد که بتوانند به راحتی صدا را بلند و واضح بشنوند. اگر صدای تماس را در بالاترین حد خود قرار دهید، خواهید دید که از فاصله ی 2 متری نیز به سهولت صدا را خواهید شنید.

در طراحی P30 Pro از جای قرار گیری جک 3.5 میلی متری هدفون خبری نیست. این یعنی یا باید از هدفون درون جعبه استفاده کنید و یا از روش های بی سیم بهره ببرید. بنابراین اما برای سیستم امنیتی گوشی نیز سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره هر دو مهیاست. سنسور اثر انگشت که روی نمایشگر تعبیه شده است، به نسبت سنسور های متداول سریع تر و درست تر عمل می کند. با این حال سنسور تشخیص چهره از لحاظ سرعت بر اثر انگشت پیشی گرفته، اما این قابلیت امنیتی از فناوری تشخیص چهره اندرویدی بهره برده و در نتیجه در نور کم اندکی با مشکل مواجه خواهد شد.

در کناره ی پایینی گوشی درگاه سیم کارت ها در همسایگی درگاه Type-C جای گرفته است.

P30 Pro دارای گواهینامه IP68 بوده که این نوید بخش مقاومت گوشی در برابر خاک و آب خواهد بود. Huawei مدعی است که این نسخه ی جذابش به مدت 30 دقیقه و در عمق 2 متری آب مقاوم است.

کیفیت ساخت و طراحی در این گوشی سبب شده که P30 Pro  بتواند در میان رقبایش حرفی برای گفتن داشته باشد. با ما در ادامه مسیر سیر در دنیایP30 Pro  همراه باشید.

 

صفحه نمایش

P30 Pro نیز مانند دیگر گوشی های گران قیمت موجود در بازار روز گوشی های موبایل و البته که به تبعیت از خاندان سری P از صفحه نمایش OLED بهره برده است. این گوشی رزولوشن نمایشگر بزرگ و جذابش را از نسل قبل خود به ارث برده است. رزولوشنی معادل 1080*2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 339 پیکسل در هر اینچ، شاید برای پرچمداری با این کیفیت و قیمت، کم به نظر برسد اما شارپ تصاویر مطلوب بوده و حس ناخوشایندی را ایجاد نمی کند. این نمایشگر 6.47 اینچی روشنایی و دقت خوبی دارد که البته باید گفت که به پای بهترین ها نخواهد رسید. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که این میزان رزولوشن قطره ای در گوشی که دارای انحنای جذابی در گوشه ها و البته پنل پشتی است، با فرض مستطیل شکل بودن گوشی محاسبه شده و پیکسل های موثر از مقدار واقعی اندکی کم ترند. در نخستین نگاه به احتمال زیاد رنگ سفید را متمایل به آبی خواهیم دید. به طور کلی در این نمایشگر با طیف گسترده ی رنگی DCI-P3، امکان تغییر رنگ ها مطابق سلیقه تان فراهم است. این صفحه نمایش تعبیه شده در قامت کشیده P30 Pro، از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز برخوردار است که برای دیدن Notification های دریافتی می توان از آن بهره برد.

P30 Pro همانطور که قبلا نیز اشاره شد، دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و مایعات و گرد و غبار است. اما باید به این موضوع اشاره کنیم که این قابلیت همیشگی نیست و ممکن است گذر زمان و فرسودگی سبب شود که دیگر آن قوای جوانی را نداشته باشد و نتواند مقاومت قبلی را به شما هدیه دهد. دقت داشته باشید در زمانیکه گوشی دارای رطوبت است و یا در محیطی مرطوب قرار دارد، شارژ کردن گوشی کار درستی نخواهد بود.

در ادامه به دنیای شگفت انگیز دوربین های این گوشی دوست داشتنی سفر خواهیم کرد.

 

دوربین

ظرافت با شکوهی که در طراحی حیرت انگیز P30 Pro با بدنه ی شیشه ای و انحنای سه بعدی جذابش، سلیقه ی بسیاری را معطوف به خود کرده، بی شک دنیای شگفت انگیزی را نیز درون خود جای داده است. در جهانی که سرشار از زیبایی هاست، خلق تصاویری که بتواند به بهترین شیوه آنها را برای همیشه جاودانه کند، با وجود دوربین های چهارگانه ی P30 Pro مهیا شده است. دوربین های قدرتمندی که به شما آزادی عمل فوق العاده ای می دهد تا هر آنچه مایلید در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان ماندگار شود را به تصویر بکشید. کارگردان خاطراتتان شوید. P30 Pro به یاری شما می شتابد!

جمعیت 5 نفره ی دنیای دوربین های فوق پیشرفته این پرچم دار دوست داشتنی، به نحوی که هر کدامشان با قدرت ظاهر شده اند، شاید جذاب ترین بخش در ساختار این اثر هنری زیباست. دوربین های این گوشی در یک برآمدگی عمودی، گوشه ی سمت چپ بدنه ی P30 Pro را تسخیر کرده اند. صدرنشین این جایگاه دوربین Ultra wide 20 مگاپیکسلی است. جایگاه بعدی متعلق به لنز 40 مگاپیکسلی فوق حساس wide است که نوید بخش یک آلبوم ناب شخصی است. دوربین Super zoom 8 مگاپیکسلی نیز عضو قدری از این مجموعه ی فوق العاده به حساب می آید. با این امکان، قابلیت زوم اپتیکال بالا بدون افت کیفیت به خوبی فراهم شده است. این لنز، با یک همکاری تیمی میان دوربین 40 مگاپیکسلی که اشباع رنگ را به خوبی انجام میدهد، لرزش گیر اپتیکال AIS که سبب ساز ثبات تصویر خواهد بود و لرزش گیر هوش مصنوعی OIS امکان زوم تا 10 برابر را مهیا می کند تا بسیاری از جزئیات هیجان انگیز را در پیش چشمان خود داشته باشید. خبر خوب اینکه با این دوربین تا 50X زوم را خواهید داشت. به تماشای آسمان بنشین. ماه دیگر نزدیک است!

در همسایگی این برآمدگی که اتفاقات خارق العاده ای را رقم می زند، فلش دوگانه و حسگر 3 بعدی TOF محصول Huawei، خود را معرفی کرده اند. قابلیت کاربردی نوردهی طولانی با سیستم لرزش گیر هوش مصنوعی(AIS) ، به همراهی این دوربین TOF، جلوه ای به مراتب شفاف تر از پرتره را ارائه می دهد.  تعدیل نور و رنگ در لایه های مختلف پرتره ای که به تصویر می کشید، و نیز پس زمینه های ماتی که بوکه ای خاص و حرفه ای را خلق می کنند، چهره شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد. پرتره ای که سوژه در آن چون الماسی خواهد درخشید.

هم چنین قابلیت نوردهی طولانی نیز به همراهی این سیستم لرزش گیر هوش مصنوعی(AIS)، سفر های به یاد ماندنیتان را به زیباترین شکل ممکن به تصویر میکشد. از دریای امواج سرشار از شگفتی، تا رودهای خروشان و روح بخش خارق العاده، شاهکاری هنری خلق کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنها را به تماشای تصاویری دلچسب و ناب دعوت کنید.

Huawei با تغییر RGGB  به RYYB اجازه ی نفوذ نورهای زیبایی بخش بیشتری را به عکس ها می دهد. بی شک این روشنایی در بهبود شفافیت تصاویر این دوربین محسوس است .

همکاری تیمی دیگری میان Super Spectrum محصول Huawei، پردازنده ی سیگنال تصویر از نوع Kirin 980 و الگوریتم خود پردازنده منجر به نتایج جذابی برای علاقه مندان به عکاسی است. به طوریکه تصاویر خوب و شفافی را برای خاطره ساز ثبت می کنید بی آنکه محدودیتی در نور داشته باشید. امکان به تصویر کشیدن زیبایی هایی که در تاریکی شب درخششی دو چندان دارند، هر کسی را شیفته ی عکاسی با این دوربین دوست داشتنی خواهد کرد. شکوه و عظمت نهفته در تاریکی شب را با نوری تا 204800ISO کشف کنید. خبر خوب اینکه حتی در تاریکی کامل هم می توانید طیف رنگی وسیعی را ثبت کنید. در آسمانی سرشار از ستارگان غرق شوید و دیگران را نیز با به اشتراک گذاری این تصاویر با هنر خود مسحور کنید.

حسگر Super Spectrum با افزایش 40 درصدی میزان نور، راه گشای امکان فیلم برداری و به یادگار گذاشتن لحظات دلنشینی است که در تاریکی شب، می درخشند. از دویدن در ساحلی که غروب خورشید آن را به گرگ و میشی مملوء از جذابیت تبدیل کرده، تا یک تفریح هیجان انگیز سوار بر موج هایی باشکوه، از طریق ویدئوهایی ضبط شده با دوربین P30 Pro، به همان اندازه زنده و سرشار از حس زندگی، در حافظه خاطراتتان ابدی خواهد شد.

دوربین قدرتمند P30 Pro هم چنین این نوید را می دهد که فاصله ها را از میان بردارید. چرا که در دورترین نقاط نیز با قدرت زوم بالای این دوربین، می توانید شاهد اتفاقات و زیبایی های فراوانی باشید. در سفر به یک جنگل بکر، تجربه دیدن زندگی خارق العاده ی حیوانات دوست داشتنی را کسب کنید که به زیبایی هر چه تمام تر معجزات جهان هستی را فریاد می زنند.

قابلیت جذاب دیگر ویدئوی دوگانه ی Huawei است. با عملکرد همزمان دو دوربین پشتی، نمایی کلی از منظره داشته باشید و جزئیات را تا حد بالایی ببینید.

تیم ورک باز هم در P30 Pro شگفتی می آفریند. لرزش گیر اپتیکال (OIS) که کارش را به صورت حرفه ای بلد است، به همراهی لرزش گیر مبتنی بر هوش مصنوعی (AIS)، توانسته اند ثبات و یکنواختی سطح بالایی را در فیلم برداری با این دوربین ایجاد کنند. در حین قایق سواری در دل دریای بی کران، یا پایین آمدن از کوه در یک اسکی بازی هیجان انگیز، و یا یک آفرود سواری ماجراجویانه در کویری سرشار از زیبایی، همه و همه را به یاری این لرزش گیرهای پیشرفته، با کیفیتی بلا جاودانه کنید!

ثبت فیلم 4K نیز تا زوم 5 برابر از دیگر جذابیت های این دوربین دوست داشتنی است، گرچه اگر میزان زوم را تا 10 برابر بالا ببریم، از جزئیات کمتری با خبر می شویم!

رابط کاربری دوربین P30 Pro اما، نسبت به نسل های پیش از خود تفاوت چندانی نداشته است. این رابط دوست داشتنی، امکانی را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی از لبه ی پایینی صفحه نمایش، در میان حالت های مختلف موجود برای عکاسی و فیلم برداری جابه جا شوید و هر آنچه مدنظرتان است انتخاب کنید و از یک عکاسی حرفه ای اما به سهولت لذت ببرید. از جمله این قابلیت ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

Aperture: برای عکاسی از اشیاء

Night: عکاسی در شب با نوردهی بالا

Portrait: عکاسی پرتره

Photo: عکاسی به حالت خودکار

Video: فیلم برداری

Pro: عکاسی حرفه ای با تغییر پارامترهای عکاسی

More: حالت های دیگر...

Huawei با تعبیه دوربینی با عملکرد بالا، نگین درخشان این پرچم دار را در برابر دیدگان طرفداران عکاسی به نمایش در آورده است. بی شک اگر از علاقه مندان به عکاسی باشید، Huawei P30 Pro 2019 گزینه ی مناسبی خواهد بود.

 

باتری

اگر انتخاب شما P30 Pro است، با خیالی آسوده هر چقدر که می خواهید از گوشی خود استفاده کنید، عکاسی کنید، ویدئوهای مورد علاقه تان را تماشا کنید، تمام تماس های کاریتان را هر چقدر هم طولانی و زیاد، پاسخ دهید؛ اما نگران کمبود سوخت گوشیتان نباشید! باتری 4200 میلی آمپر ساعتی قدرتمندی که حیات بخش P30 Pro است، با برخورداری از فناوری هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی سبب شده که این گوشی رفیق نیمه راه شما نباشد! Huawei در این گوشی نیز مانند دیگر پرچم دارانش، عملکرد خوبی داشته تا بتواند رضایت طرفدارنش را جلب کند. با قابلیت شارژ سریع باتری P30 Pro، نیازی نیست ساعت ها قبل از خروج از منزل، حواستان به شارژدهی گوشی موبایلتان باشد. تنها کافیست برای شروع یک روز عالی، قهوه ای دلچسب بنوشید تا P30 Pro نیز با TUV Safety Certified Huawei 40W، در مدت زمانی حدود 30 دقیقه، تا 70 درصد شارژ لازم برای همراهی با شما را مهیا کند. بنابراین Huawei P30 Pro برای سوخت گیری مجدد تنها چند دقیقه از وقت شما را می گیرد!

ویژگی جذاب دیگری که این پرچم دار هوآوی را به یک گوشی بخشنده تبدیل کرده است، قابلیت شارژ معکوس باتری آن است. با این قابلیت شگفت انگیز، گوشی شما مثل یک پاوربانک بی سیم عمل می کند. زمانیکه دوستانتان با مشکل کمبود شارژ مواجه باشند و دسترسی به امکان شارژدهی میسر نباشد، به یاری تلفن همراه آنها می شتابد و با انتقال شارژ کافی برای حیاتی مجدد، بخشندگی ستودنی خود را به نمایش می گذارد.

با P30 Pro، شارژ دیگر یک دغدغه نیست. یک پروسه ی کوتاه و راه گشا و البته نجات بخش است!

 

عملکرد

در دنیای سخت افزار و نرم افزار P30 Pro، این پرچم دار دلنشین و دوست داشتنی، نقاط قوت بسیاری نهفته است تا این شوالیه ی هوآوی را برای محافظت از برند پرطرفدارش تا حد امکان تجهیز کند.

P30 Pro در فونداسیون نرم افزاری اش،از اندروید نسخه ی 9.1 رابط کاربری EMUI بهره می برد.

دوربین های قدر و غنی از قابلیت های شگفت انگیزی چون ثبت همزمان چندین عکس و امکان تلفیق آنها در حالیکه نوردهی هر کدامشان به تنهایی جذاب و متفاوت با دیگری است و ضبط ویدئوهای 4k، و یا امکان لذت بردن از یک بازی سنگین بدون وقفه های کلافه کننده، همه و همه به لطف پردازنده ی قدرتمند HiSilicon kirin 980 میسر شده که مثل ساعت دقیق و مداوم، در قلب این گوشی هیجان انگیز می تپد. این پردازنده، نخستین تراشه ی 7 نانومتری در جهان است که توانسته نسبت به نسل های پیشین خود، جهش قابل توجهی در عملکرد P30 Pro ایجاد کرده و با بهینه سازی مصرف انرژی، تفکر مدرن بکار رفته در طراحی این نسخه از Huawei را بار دیگر به نمایش بگذارد. این نیرو محرکه ی قدرتمند، متشکل از 2 هسته Cortex-A76 با سرعت 2.6 GHz، 2 هسته Cortex-A76 با سرعت 1.92 GHz و 4 هسته ی Cortex-A55 با سرعت 1.8 GHz است. پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MP10 نیز برای تکامل بخشیدن به این سیستم پردازشی ارزشمند، در دل P30 Pro جای دارد. این پرچم دار Huawei در سه نسخه ی دوست داشتنی که از لحاظ میزان حافظه ی ذخیره سازی متفاوت اند، به بازار عرضه شد. انتخاب با شماست! نسخه هایی با حافظه ی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت با همراهی رم  8GBLPDDR 4X و البته نسخه ی 6 گیگا بایتی با حافظه ی 128 و امکان ارتقا تا سقف 256GB گزینه های متنوعی هستند که پاسخگوی هر سطح از نیاز کاربران P30 Pro خواهد بود.

عملکرد این Huawei پرچم دار با بهره مندی آن از فایل سیستم جدیدی با نام EROFS جذاب تر هم میشود. Huawei مدعی است که این خلاقیت نوین، به اجرای برنامه های روی گوشی تا میزان 10 درصد سرعت بخشیده است؛ علاوه بر آنکه سرعت خواندن تصادفی نیز به لطف این ابتکار تا حدود 3 برابر بیشتر از نسل های پیشین P30 Pro خواهد بود. این جهش در زمان بی شک توجهبسیاری از کاربران و طرفداران پرچم داران قدر دنیای گوشی های متنوع امروزی را به سوی خود جلب کرده است.

اما عملکرد Huawei در مورد نحوه چیدمان آیکون ها و نوار اعلان ها به گونه ایست که از نظر برخی کاربران جهش چندانی نداشته و زیبایی چشمگیری را به نمایش نمی گذارد . اما برخی نیز با دیدگاه این شرکت سازنده هم سو شده اند و معتقدند که سایز تیتر ها مناسب بوده و طراحی درست فضا آیکون ها را خوانا تر نیز کرده است، هوآوی معتقد است با نوع صفحه بندی های P30 Pro حس ورق زدن یک مجله ی شخصی را به کاربرانش هدیه می دهد، مجله ای با طیف رنگی چشم نوازی که برای کاربر به این زودی ها خسته ننده نخواهد شد! بریدگی نمایشگر P30 Pro نیز گرچه در میان رقبایش مینیمال شده، اما بازهم اگر تمایلی به دیدنش نداشته باشید، امکان پنهان کردن آن با نوار مشکی رنگ مهیاست. اگر از طرفداران بازی های هیجان انگیز با گوشی موبایلتان هستید، P30 Pro با پشتیبانی از فناوری Cpu Turbo 2.0 شتاب دهندگی بی نظیری را برای اجرای هر چه روان تر بازی های سنگین مورد علاقه تان مهیا کرده است. بازی کنید تا روز های سخت، آسان تر بگذرند!

به احتمال زیاد عدم پشتیبانی P30 Pro را می توانید نادیده بگیرید! چرا که هنوز هم سورپرایز های فراوانی در مورد عملکرد این پرچم دار باقیست.

مثل ماژول مادون قرمز جذاب و کاربردی که به لطف اپلیکیشن Smart Remote به شما امکان می دهد تا بتوانید کنترل لوازم خانگی منزلتان را به وسیله گوشی خود به دست بگیرید. از قابلیت دسته بندی تصاویر به صورت هوشمند بهره ببرید و پورت دو طرفه ی Type-C1.0  و 3.1 را در اختیار داشته باشید. صبر کنید! عملکرد P30 Pro جذاب تر هم میشود وقتی که با قابلیت Huawei Share بتوانید به راحتی فایل های مورد نظرتان را بین کامپیوتر و گوشی خود انتقال دهید! کافیست با تماس تلفن خود با کامپیوتر شخصیتان، در عرض چند ثانیه عکس ها و ویدئو ها و هر آنچه مایلید را منتقل کنید. و چه حس خوشایندی است که در بازی بتوانید گوشی خود را روی کامپیوترتان تکان داده و یا لمس کنید تا برای 60 ثانیه صفحه نمایش لپ تاب را ضبط کنید و خیالتان از ذخیره ی فایل آن روی گوشی راحت باشد. کنارهم گذاشتن دو برگه ی کاغذ برای چسباندن متن ها دیگر جامه ی تکنولوژی را بر تن کرده است. گوشی و کامپیوترتان را مانند یک دستگاه واحد خواهید داشت، تنها کافیست آنه را به هم نزدیک کنید! علاوه بر این با قابلیت PC Mode نیز تجربه ی دسکتاپ را به ارمغان می آورد. نمایشگر همیشه روشن P30 Pro نیز ساده و بدون امکانات شخصی همچنان مهیاست.

در قاب متن این پرچم دار گران قیمت، گران بها ترین سرمایه هایتان را پیش رو داشته باشید:ساعت و تاریخ! هم چنین میزان سوخت باقی مانده ی گوشی و مشاهده ی اعلان های تمامی اپلیکیشن ها در این قاب به نمایش گذاشته می شود.

گرچه از سنسور امنیتی تشخیص چهره امن در P30 Pro خبری نیست اما آرگونومی بالای این گوشی سبب شده تا بتوانید در حین تجربه حس خوشایند در دست گرفتن آن با لمس حسگر اثر انگشت قدرتمند روی صفحه نمایش، به سرعت آن گوشیتان را آنلاک کنید.

در قسمت بالا و پایینی P30 Pro خبری از تعبیه بلند گو نیست. سورپرایز دیگر هوآوی استفاده از فناوری نمایشگر صوتی است. با انتشار الکترومغناطیس صدا از لرزش های داخل نمایشگر، صدا را در گستره ی وسیعی بشنوید!

P30 Pro با بهره مندی از گواهینامه IP68 برای تمام ماجراجویی های شما یک همراه سرسخت و ماندگار است.

 

جمع بندی

P30 Pro نیز مانند بسیاری از پرچم داران حال حاضر عاری از ضعف نبوده است. اما Huawei برای نزدیک تر کردن این گوشی خوش دست به مرز بی نقصی تمام تلاش خود را به کار گرفته است. شاید بزرگترین نقطه درخشان این گوشی را باید در دوربین های قدرتمند آن دانست. دورین هایی که آلبوم خاطرات شما را مزین به عکس ها و فیلم هایی خواهند کرد که سطح کیفی آنها، حس حضور و تکرار آن لحظات ناب را تداعی خواهند کرد. قابلیت شارژ سریع و معکوس P30 Pro نیز بی شک از نقاط قوت دیگری است که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی این پرچم دار گران قیمت با ظرافت با شکوه خود در عین عملکردی سریع، توجه بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

ما کماکان در شناخت گزینه های مد نظرتان شما را یاری خواهیم کرد.

چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد!

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان