152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
2 46
2:46-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T ظرفیت 128 گیگا بایت- رم8 - بنفش

Huawei Nova 5T 128GB - Ram 8G - Midsummer Purple

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.26 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A76 & Quad-core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750میلی‌آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 4 دوربین در پشت گوشی | دوربین 48 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسل + دو دوربین 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : بنفش


گارانتی: مدیاپردازش

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T ظرفیت 128 گیگا بایت- رم8 - بنفش

بررسی تخصصی Huawei Nova 5T

 

درباره Nova 5T

دنیای ستارگان خارق العاده ی برند های مختلف گوشی های تلفن همراه، جذابیت های شگفت انگیزی را در دل خود جای می دهند که برای بسیاری از دوست داران تکنولوژی وسوسه انگیز است. بی شک قیمت های نجومی این پرچم داران، امکان خرید برای تمامی قشرها در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر را فراهم نخواهد کرد. از این رو وجود نسخه ای با قابلیت های بی شمار یک پرچم دار و در عین حال اقتصادی، شاید از بهترین خبرهایی است که در دنیای  فناوری اطلاعات رخ می دهد.

Huawei که با ظهورش، نوید بخش حضور برند با کیفیت و مقرون به صرفه ای شد، روز به روز محصولات جذاب تری را روانه بازار می کند. برندی که شرایط اقتصادی کاربرانش را در نظر گرفته تا درصد بالایی از مردم بتوانند با خیالی آسوده گوشی دلخواه خود را در دست بگیرند. این برند خوش فکر، در آگوست 2019  از سورپرایز ویژه خود رونمایی کرد. یک گوشی زیبا، با قابلیت های پرچم داران این برند، اما با قیمتی بسیارنزدیک به میان رده ها! Nova 5T نام این محصول شگفت انگیز است. عضو جدید و البته پرطرفدار سری Nova که میراث دار جذابیت ظاهری و قابلیت های فوق العاده ی خانواده ی خود شده و نامش را در زمره تعداد کمی از چینی تبارهای مجهز به سرویس های پرکاربرد گوگل در دنیای این برند، به ثبت رسانده است.

با ما در گشت و گذاری هیجان انگیز به دنیای Nova 5T همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی چشم نواز Nova 5T، در کنار کیفیت بالای ساخت آن، مجموعه ای ارزشمند را خلق کرده که توانسته کاربران بسیاری را مجذوب این طراحی  مدرن کند. این گوشی دوست داشتنی، از سبک شیشه ای با کیفیتی پیروی می کند که در یک فریم آلومینیومی زیبایی خیره کننده ای را به ارمغان آورده است. تلفیق چشم نواز شیشه ی 2.5  میلی متری در قاب پشتی با لبه های خمیده ی کناره های بدنه، آرگونومی بالایی بدان بخشیده است. بازخورد نور به این بدنه ی شیشه ای زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد. البته که ممکن است جای انگشتان شما بر بدنه باقی بماند که Huawei  برای محافظت این پوشش شیشه ای جذاب، قاب شفافی در جعبه گوشی قرار داده تا در صورت تمایل  بتوانیم از آن استفاده کرده و به این ترتیب در برابر لغزندگی و ایجاد لکه از Nova 5T دوست داشتنی حفاظت کنیم.

قاب پشتی ، مرکبی است برای دوربین چهارگانه ی این گوشی که به همراهی یک فلش شما را بهخاطه سازی دعوت می کنند.

از زاویه ای دیگر زیبایی این گوشی را می توان در صفحه نمایش پهناور 6.2 اینچی آن دانست. نمایشگری که تا حد بالایی از دامن زدن به حواشی خودداری کرده است! با غرق شدن در این صفحه نمایش تنها یک بریدگی کوچک، در قالب نقطه ای مشکی رنگ در قسمت بالایی سمت چپ، به چشم می خورد که مأمنی برای دوربین سلفی است.

گارد امنیتی در پوشش حسگر اثر انگشت بر لبه ی سمت راست گوشی مستقر شده است. این حسگر که با دکمه پاور یکسان سازی شده، با سرعت بالایی گوشی شما را آنلاک کرده و زمان را از دست نمی دهد. در کناره ی پایینی Nova 5T پورت USB-C در همسایگی اسپیکر قرار گرفته است.

کناره ی سمت راست گوشی نیز میزبان درگاه سیم کارت است.

گوشی 174 گرمی توانسته قابلیت های بالایی از پرچم داران برندش را در خود جای دهد و نامش را به عنوان ستاره ای که در آسمان بسیاری از علاقه مندانش خواهد درخشید، در دنیای متنوع گوشی های امروزی جاودانه کند. لوگوی Huawei با یک طراحی خلاقانه و زیبای آیینه ای در نیمه ی پایینی گوشی می نشیند و به قاب شیشه ای خوش رنگ و لعاب Nova 5T هویت می بخشد.

در این گوشی اما از جک 3.5 میلی متری هدفون خبری نیست. شاید این مورد و البته ضد آب نبودن این عضو جذاب از سری Nova، برای برخی از کاربران خوشایند نباشد، اما با در نظر گرفتن میزان کیفیت در ساخت و طراحی Nova 5T آن هم در این رنج قیمتی، چشم پوشی از این موارد به شادگی امکان پذیر است. در حقیقت Huawei توانست با عرضه این محصول قدرتمند در یک طراحی با شکوه، با صرف هزینه ای نه چندان بالا، حس ناب تجربه یک پرچم دار ابر قدرت را به کاربرانش هدیه دهد.

طراحی خیره کننده ای که محتوا را در پهنه ای عظیم جاری خواهد کرد. از صفحه نمایش Nova 5T بیشتر بدانیم.

 

صفحه نمایش

Nova 5T در پهنه ی وسیع نمایشگر جذابش، حواشی را تا حد ممکن کنار گذاشته است. صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی، از نوع IPS LCD است. Huawei استفاده از نمایشگر های OLED را در انحصار پرچم داران نگاه داشته و همچنان برای میان رده ی قدرتمندی  چون Nova 5T نیز از این اصول خود تخطی نمی کند!

این صفحه نمایش با رزولوشن 2340*1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 412 پیکسل در هر اینچ، نوید بخش تجربه تماشای تصاویری است که کیفیت مطلوبشان لذت استفاده از Nova 5T را بیشتر می کند. شاید بتوان گفت رنگ های جاری بر این پهنه ی وسیع، سرزندگی خارق العاده ای ندارند و کنتراست  رنگ در آنها چندان بالا نیست، اما روشنایی بالای این نمایشگر خبر خوبی را برای کاربرانش به همراه دارد. به طوریکه در برخورد نور خورشید همچنان می توانید محتوای جاری بر نمایشگر را ببینید بی آنکه با مشکل کمبود نور مواجه شوید.

اگر از طرفداران تماشای فیلم هستید و تمایل دارید برای مشاهده ی فیلم های مورد علاقه تان با رزولوشن بالا از Nova 5T یاری بگیرید، باید به این نکته دقت کنید که تماشای ویدئو بر نمایشگر های LCD میزان مصرف باتری را افزایش خواهد داد. بنابراین برای جلوگیری از مواجه شدن با کمبود سوخت در حین تماشا، کافیست سری به منوی تنظیمات صفحه نمایش بزنید، دقت صفحه نمایش را به صورت دستی کمی پایین بیاورید تا بدون نیاز به سوخت گیری مجدد، روان و بی وقفه از مشاهده ی فیلم دلخواهتان لذت ببرید.

صفحه نمایش Nova 5T، 84.2 درصد از فضای پنل جلویی گوشی را به عنوان قلمرو حکمرانی خود برگزیده است. فضایی که با یکپارچگی و هارمونی جذابش، تجربه ی لذت بخشی به کاربران بی شمارش هدیه داده است.

اگر از طرفداران عکاسی هستید، شناخت راز های نهفته در دنیای شگفت انگیز دوربین های Nova 5T را از دست ندهید.

 

دوربین

جهان سرشار از شگفتی هاست. سفرهای پرجاذبه ای که روح انسان را جلا می بخشند، انسان را بر آن می دارد که احساس ناب تماشای آن همه زیبایی را با عزیزانش شریک شود. امروزه تکنولوژی به خوبی این به اشتراک گذاری دلنشین را برای ما به ارمغان آورده است. داشتن یک گوشی تلفن همراه کافیست تا فاصله ها را در لحظه بپمایید و فرسنگ ها دور تر از خانواده ی خود، با آنها همسفر شوید. در مناظر خارق العاده ی پیش رویتان زیبایی های چشم نوازی را کشف کنید، تصویر هایی به سرزندگی واقعیت پیش رویتان خلق کنید و در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان، آمیزش طبیعت و روح آدمی را جاودانه کنید.

اما برای انتخاب گوشی که بتواند عکاسی را برایتان لذت بخش کند، هر آنچه دانستنی است را به شما خواهیم گفت.

Nova 5T یکی از این گوشی های دوست داشتنی است که در عین اقتصادی بودن، پرچم میان رده ها را به احتزاز در آورده و انقلابی در دنیای سراسر تنوع آنها به پا کرده است. در ماژول 4 گانه ی دوربین های این گوشی جذاب، امکانات لازم برای تجربه یک عکاسی حرفه ای به وفور یافت می شود. بهره بردن از قابلیت جذاب هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت عکس ها قدم موثری است که Nova 5T در جهت هر چه مجهز تر بودن دنیای دوربین های خود بر داشته است.

 این مجموعه ی دوست داشتنی در چیدمانی عمودی بر پنل پشتی گوشی رخ نمایی می کنند.  صدر نشین این مستطیل مشکی رنگ، لنز 16 مگا پیکسلی Ultra wide دوست داشتنی است. دوربینی که با آن می توانید پهنه ی وسیع تری از طبیعت را به تصویر بکشید. این لنز تا زاویه 117 درجه را پوشش می دهد. غروب چشم نواز خورشید در رویارویی با دریای بی کران را به زیبایی هر چه تمام تر ثبت کنید. گرچه این لنز فاقد لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار است اما پرتره های بی نظیری را به نمایش می کشد که طراوت و سرزندگی در آن موج می زند.

در جایگاه دوم آشیانه ی دوربین های Nova 5T، لنز 48 مگا پیکسلی اصلی حکمرانی می کند. این لنز با عملکرد بسیار خوب خود، با لرزش گیر اپتیکال ساخت سونی تجهیز شده است. قابلیت فوکوس خودکار دوربین قدرتمند، شما را به تجربه یک عکاسی حرفه ای در حین سهولت دعوت می کند. خبر خوب اینکه جذب نور بالای این لنز دوست داشتنی، به بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده به دستان پر توان آن کمک شایان توجهی خواهد کرد. این قابلیت به یاری حسگر هوشمند نور مهیا شده تا عکس های دلچسب و ماندگاری را به کاربرانش هدیه دهد. این حسگر، نویز تصاویر را از بین خواهد برد تا وضوح تصاویر را به حداکثر میزان ممکن برساند.

لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، سومین جایگاه این مستطیل جذاب را به انحصار خود در آورده است. خلق جلوه های زیبای بوکه به کمک این لنز، سبب می شود که سوژه مورد نظرتان در قاب عکسی خلاقانه، بدرخشد.

در همسایگی این جایگاه سه گانه ی دوربین، لنز 2 مگا پیکسلی ماکرو تعبیه شده است. لنزی که به یاری آن می توان از فاصله ای به نزدیکی 3 یا 4 سانتی متر، نگاه ریز بینانه تری را در عکاسی تجربه کرد.

عملکرد این مجموعه ی هماهنگ، در نور روز و مکان هایی با روشنایی بالا بسیار رضایت بخش است. تصاویر از وضوح بالایی برخوردارند و جزئیات زیادی در عکس ها به ثبت خواهد رسید. اما شب هنگام، یا در مکان هایی با نور بسیار پایین، جزئیات بسیار محدودند و رنگ ها از سرزندگی کمی بهره برده اند.

رابط کاربری ماژول دوربین Nova 5T، شباهت زیادی به رابط کاربری بیشتر گوشی های هوشمند امروزی دارد. نواری از حالت های مختلف استفاده از دوربین که با سوایپ کردن به راحتی می توان میان آنها جابه جا شد، نوار دسترسی به منوی تنظیمات، هوش مصنوعی و البته فلش روشنایی بخش دوست داشتنی همه از جمله مواردی هستند که این رابط کاربری به کاربرانش هدیه می دهد.

به همراهی این 4 لنز، دوربین پرطرفدار سلفی در نهایت قدرت ظاهر شده است. این لنز 32 مگا پیکسلی خبر فوق العاده ایست که دوست داران عکاسی سلفی را به وجد می آورد. دوربین که مجهز به هوش مصنوعی است تا نور پس زمینه را به تعادل رسانده و زیباترین سلفی ممکن را برایمان به ارمغان بیاورد. شما، از زیبایی های منحصر بفردی برخوردارید که دوربین سلفی Nova 5T به خدمتتان در می آید تا درخشش این خلقت بی نظیر را به تصویر بکشاند. قدرت نمایی بالای هوش مصنوعی، به هنگام عکاسی در شب، نمایان می شود. در ستاره باران شب های خارق العاده ی کویری، به همراهی دوستانتان عکس های سلفی ماندگاری خلق کنید که آلبوم خاطراتتان را تماشایی کند.

وجود الگوریتم های قدرتمند عکس و ویدئو در دنیای شگفت انگیز دوربین های Nova 5T یاری رسان شماست تا یک استدیوی مجهز در جیب خود داشته باشید و تصاویر و فیلم هایی غنی از سرزندگی و جذابیت را جاودانه کنید.

 

باتری

باتری تعیین کننده میزانی است که شما می توانید از گوشی خود بدون نیاز به سوخت گیری مجدد استفاده کنید. این باک زندگی بخش، در Nova 5T در استفاده ی متداول و معمول برای یک روز کامل همراهی گوشی را ضمانت می کند. این باتری 3750 میلی آمپر ساعتی، گرچه برای کاربرانی که استفاده ی سنگینی از گوشی خواهند داشت، کمی محدودیت زاست اما با قابلیت شارژ سریع جای نگرانی وجود ندارد. مجهز بودن به فناوری Huawei Super Charge امکان شارژ با قدرت 22.5 وات را برای Nova 5T فراهم کرده است. بنابراین اگر این گوشی قدرتمند و جذاب انتخاب شماست، در صورت مواجه شدن با کمبود شارژ در کارکردهای طولانی و سنگین، سوخت گیری تا 50 درصد تنها حدود 30 دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت. بنابراین یک چای بنوشید تا Nova 5T احیا شود و به همراهی دلنشینش ادامه دهد.
 

عملکرد

Nova 5T از سیستم عامل اندروید pie 9  به همراهی رابط کاربری نیرومند EMUI 9.1 پشتیبانی می کند.  نسخه ای  که از اندروید خالص فاصله ی زیادی دارد. در این گوشی منوی اپلیکیشن ها را نخواهیم داشت. اما ناوبری Nova 5T به گونه ای نوآورانه طراحی شده است.

با سوایپ به سمت راست از داخل صفحه نمایش پهناور گوشی، دسترسی به گوگل فید مهیاست. بنابراین اخباری چون آب و هوا به سهولت در دسترس شماست. سوایپ از کناره های پایینی، میانبری است برای بازگشت به عقب؛ با سوایپ از لبه پایینی به سمت بالا به خانه باز می گردیم، در حالیکه با اندکی مکث، این میانبر فهرستی افقی از برنامه های اجرا شده را در دسترس کاربران  قرار می دهد. سوایپ به سمت بالا از گوشه ها، Google Assistant ظاهر خواهد شد؛ و اما سوایپ از کناره های بالایی فراخوانی است برای منوی دورانی اپلیکیشن های Nova 5T.

این گوشی قدرتمند، مجهز به تراشه ی Kirin 980 است. Nova 5T میراث دار چیپستی است که که هوآوی های بسیاری از آن بهره برده اند. با وجود این تراشه،  گوشی  توان اجرای چندین برنامه را به صورت همزمان خواهد داشت. این قدرت  برای گوشی مجهز به تراشه ای که خبر از وجود فراوانی در اپلیکیشن های موجود دارد، خبر خوبیست. چرا که در این گوشی شاهد  2 گالری عکس، 2پخش کننده ی موسیقی، 2 اپ Email و برنامه های بسیار دیگری خواهیم بود.

این تراشه مرکب نیرومندی است برای نسل جدید Gpu Turbo. نسلی که پردازنده های Cpu و Gpu تپنده در قلب Nova 5T را ارتقا بخشیده است. پس اگر از طرفداران بازی با موبایل هستید این نسخه از Huawei انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که قابلیت اجرای بسیاری از بازی های جدید و البته سنگین را  دارد. با وجود سیستم پردازشی جذاب این گوشی هیجان  برخی از محبوب ترین بازی های جهان را تجربه کنید. روان و بی وقفه!


جمع بندی

Huawei با طراحی با شکوه نسخه ای از سری Nova، به پیروانش ثابت کرد که بهترین ها را برای آنها می خواهد. همراهی، که با صفحه ی نمایش با عظمتش، شما را غرق در تماشای محتوای دلخواهتان خواهد کرد.

دنیای دوربین های 4 گانه ی Nova 5T، به کاربرانش حس ناب یک عکاسی حرفه ای را هدیه داده است. لنز هایی که به جاودانگی لحظات لذت بخش زندگی شما همت گماشته اند.

قدرت متوسط  باتری 3750 میلی آمپری این گوشی با قابلیت شارژ سریع افزایش پیدا می کند. برای نسلی که نمیخواهد منتظر بماند، این امکان بسیار دلنشین است.

باید گفت  که اگر می خواهید حس در دست داشتن پرچم داران را تجربه کنید اما قیمت های  نجومی این ستارگان مانع بزرگی است، Nova 5T را به عنوان یک گزینه ی اقتصادی میان رده  که با پرچم داران فاصله زیادی ندارد، در نظر داشته باشید. هر آنچه از دنیای این گوشی قدرتمند و جذاب دانستنی است، برای شما گردآوری شده تا روشنایی بخش مسیر انتخاب ارزشمندتان باشد.

 چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان