152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
8 37
8:37-1403/1/31 1403 1 31 1403/1/31
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Lite - ظرفیت128گابایت -Aura Glow

Samsung Galaxy Note 10 Lite - 128G - Aura Glow

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : لنز عریض 12 مگاپیکسل (دو گانه) ، لنز تلفوتو 12 مگاپیکسل ، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.7 اینچ

پردازنده : هشت هسته ای (4x2.7 GHz Mongoose M3 & 4x1.7 GHz Cortex-A55)

توضیحات : باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 6 و 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : Aura Glow


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Lite - ظرفیت128گابایت -Aura Glow

نقد و بررسی تخصصی  Samsung Note 10 Lite

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy Note 10 Lite

کمپانی سامسونگ، با سیاست مبتنی بر اقتصادی بودن، محصول مدرنی را به دنیای گوشی های همراه پرچم دار امروزی، معرفی کرده است؛ نسخه ای مدرن از برند سامسونگ، با امکانات بالا و قیمتی بسیار مناسب!

اگر طرفدار گوشی های زیبا و قامت کشیده هستید، این گوشی 199 گرمی، با ابعاد 163.7*76.1*8.7 میلی متر را به شما پیشنهاد می کنیم. از زیبایی و طراحی با شکوه Galaxy Note 10 Lite، لذت ببرید.

Galaxy Note 10 Lite با طراحی چشم نواز و با کیفیت خود، با صفحه نمایش 6.7 اینچی و رزولوشن 2400*1080 پیکسل، تجربه تماشای عکس ها و ویدئوهای بی نظیر را به کاربرانش هدیه می دهد. از دیگر امکانات خیره کننده این پرچم دار، می توان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی آن اشاره کرد. التبه که در این اسمارتفون فوق العاده، از کارت حافظه جانبی هم می توان استفاده کرد.

کمپانی سامسونگ برای Galaxy Note 10 Lite، از دوربین سه گانه 12 مگا پیکسلی استفاده کرده است که همکاری این سه حسگر، تصاویر روشن و با کیفیتی عالی را نتیجه خواهد داد. البته که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Galaxy Note 10 Lite هم، عملکرد خوبی دارد. بنابراین با دوربین های Galaxy Note 10 Lite، از عکاسی لذت ببرید.

Galaxy Note 10 Lite به باتری 4500 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. البته که این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی هم پشتیبانی می کند. خبر خوب این که می توانید با خیالی آسوده و راحت روی همراهی Galaxy Note 10 Lite حساب کنید. اگر به دنبال نسخه ای پرچم دار کره ای از برند سامسونگ با قلم استایلوس هستید، اما نمی خواهید هزینه های هنگفت را صرف خرید آن کنید، Galaxy Note 10 Lite یک انتخاب عالی برای شماست.

دنیای Galaxy Note 10 Lite در انتظار شماست...

 

درباره ی Note 10 Lite

در ژانویه 2020 کمپانی سامسونگ نسخه ای از سری Note با نام Note 10 Lite را به بازار روز گوشی های هوشمند معرفی کرد. اسمارت فونی  که بار دیگر با ادغام تلفن و قلم، طرفداران این سبک را به وجد آورد.

Note 10 Lite نسخه ایست با قابلیت ها و ویژگی های فراوانی که گویی میراثی است از پرچم داران نسل خود، که اینک در جامه ای نه چندان گران قیمت دنیای درونی این گوشی دوست داشتنی را در بر گرفته است. میراثی که از Note 10 Lite نسخه ای سرشار از قابلیت های ستارگان می سازد، بی آنکه برچسب قیمتی نجومی را بدان نسبت دهد! نقطه ی درخشانی که پیروان خانواده ی مدرن Note را مجذوب Note 10 Lite خواهد کرد.

در سیر به دنیای درونی این میان رده ی خوش ساخت و زیبا با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. امروز این حس و حال ناب و دل انگیز نه تنها از شکوه هستی، که در سازه های دست بشر نیز به چشم می خورد. طراحان گوشی های تلفن همراه نیز همراه در تلاشند تا این قاب مستطیل شکل هوشمند را با زیبایی چشم نوازی درآمیزند تا جاییکه رقابت در دنیای این اپیدمی جذاب همراه را برایشان آسان تر کند.

اما کیفیت مناسب ساخت و طراحی این همراهان مدرن، زیبایی ظاهری آنها را به تکامل می رساند.

طراحی پنل جلویی Note 10 Lite شباهت های فراوانی با برادر بزرگترش Note 10 دارد. این گوشی 199 گرمی ، در ابعاد 163.7*76.1*8.7  میلی متر، پا به عرصه ی قلم به دست های جذاب سامسونگ نهاد. گرچه شاید وزن این گوشی کمی سنگین به نظر برسد، اما گشت و گذار در دنیای درونی اش دلایل این وزین بودن را آشکار و احتمالا بار معنایی ارزشمندی به آن خواهد بخشید.

بیشترین وسعت پنل جلویی گوشی به انحصار صفحه نمایش خارق العاده Super AMOLED آن در آمده است. نمایشگری که با باریک ترین نوار های مرزی در اطراف، تقریبا توانسته از Note 10 Lite زیبا، یک گوشی تمام صفحه بسازد.

حفره سلفی بالای نمایشگر، اندک فضایی از  آن را  به عنوان قلمرو فرمانروایی خود برگزیده، این حفره از جایگاه سلفی در Note 10 نیز کوچکتر است. بدین ترتیب فضای مقابل گوشی، پهنه ی گسترده ی نمایش محتوای دلخواه شماست.

سمت چپ از نیمه بالایی پنل پشتی اما، محل تعبیه ی ماژول 3 گانه ی دوربین Note 10 Lite است. این دوربین ها در قابی مستطیل شکل به همسایگی فلش روشنایی  بخش  LED درآمده اند. فریم فلزی اطراف بدنه، مرز با کیفیت میان این  دو پنل زیباست. فریمی که با اندکی خمیدگی، در جهت بالا بردن سطح آرگونومی Note 10 Lite کوشیده است.

این بار اما برخلاف بسیاری از نسخه های دیگر، سامسونگ از طراحی منحنی در لبه های گوشی استفاده نکرده و لبه های Note 10 Lite، در عین حفظ زیبایی خود تخت اند. گرچه بی شک کاربران بسیاری این سبک طراحی را بیشترخواهد پسندید.

دکمه های فیزیکی پاور و کنترل صدا، در کناره ی سمت راست گوشی مستقر شده اند.

لبه پایینی میزبان درگاه  Type-C، میکروفون اصلی، اسپیکرو جک دوست داشتنی 3.5 میلی متری هدفون است. قلم جذاب و سحر آمیز  Spen نیز در کناره پایینی Note 10 Lite حکمرانی می کند. این قلم سرشار از قابلیت هایی است که از هیجان انگیز ترین و کاربردی ترین آنها می توان به برخورداری از فناوری بلوتوث نام برد. به یاری این قابلیت، قلم شما نقش یک کنترل از راه دور را به خوبی ایفا می کند.

Spen، این بار اما فاقد ژیروسکوپ داخلی برای شناسایی ژست های حرکتی (Gestures)  است و با فشردن کلید عمل خواهد کرد.

Note 10 Lite از گواهینامه ی IP68 بهره ای نبرده، این هشداریست برای کاربران، در مراقبت بیشتر از سلامت این گوشی خوش دست و زیبا!

Note 10 Lite در رنگ های چشم نواز قرمز، سفید و مشکی در دنیای میان رده های با کیفیت سامسونگ رخ نمایی می کند. کافیست رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید!

Note 10 Lite زیبا، تلفیق ماهرانه ایست از زیبایی و کار آمدی که یک تجربه ی کاربری خارق العاده را به شما هدیه می دهد.

 

صفحه نمایش

آنچه در نتیجه ی سازوکار درونی گوشی شما به بار می نشیند، عکس ها، فیلم ها و بازیهای مورد علاقه تان، همه و همه بر صفحه ای جاری می گردد که در Note 10 Lite مدال افتخارSuper AMOLED را برگردن انداخته است. طراحان این نسخه از خانواده Note 10 Lite تا حد بالایی از دامن زدن به حواشی خودداری کرده اند. تا جایی که حدود 86.6 درصد از فضای مقابل گوشی به انحصار صفحه نمایش درآمده است. این وسعت پهناورعلاوه بر زیبایی در فضایی لبالب سرشار از محتوا، لذت تماشای فیلم های مورد علاقه تان را دوچندان خواهد کرد. دوربین سلفی در حفره ای کوچک در قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته تا سخاوتمندانه با اشغال کمترین فضای ممکن، لذت عکاسی جذاب سلفی را به شما هدیه دهد. سامسونگ برای این سبک طراحی سلفی اصطلاح Infinity-O را برگزیده است.

گارد امنیتی تشخیص اثر انگشت نیز داخل نمایشگر مستقر شده، تا Note 10 Lite را به گنجینه ی اسرارتان تبدیل کند. کافیست هر زمان که بخواهید این حسگر دقیق و پر سرعت را لمس کنید و به دنیای درونی Note 10 Lite شخصی خود وارد شوید.

رزولوشن 1080*2400 پیکسل و تراکم بالای پیکسلی حدودا 394 پیکسل در هر اینچ ، در تلاقی با جمعیت 16 میلیونی رنگ ها، تصاویری را با وضوح  Full HD+ به نمایش می گذارد.

این صفحه نمایش 6.7 اینچی، از فناوری محبوب و مدرن  Always-on display نیز بهره برده اند تا بتوانید بدون روشن کردن صفحه، به اطلاعاتی چون ساعت، تاریخ، نوتیفیکیشن های دریافتی و ... دسترسی داشته باشید.

Note 10 Lite صفحه نمایشی را در برگرفته که با آن فضای بیشتری برای مشاهده ی فیلم ها و انجام کارهای خود در جهان مجازی خواهید داشت.

تجربه ی روان کاربری، مملوء از حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

Spen

قلم، حتی در جامه ی تکنولوژی نیز شگفتی می آفریند!

در نسخه ی Note 10 Lite از سری قلم بر دستان هوشمند سامسونگ، Spen توانایی انجام کارهای بیشتری را فراهم خواهد کرد.

محل استقرار Spen دوست داشتنی در نیمه ی پایینی بدنه ی ساده و یکپارچه ی گوشی، برداشتن قلم، استفاده و قرار دادن مجدد آن را در جایگاهش به خوبی میسر می کند.

نوشتن با نوک 0.7 میلی متری این قلم با سطح فشار 4.96، به قدری روان و با سرعت امکان پذیر است که برای علاقه مندان به یادداشت برداری، حس ناب نوشتن روی کاغذ را تداعی خواهد کرد. قلمی که کشیدن یک طراحی ماهرانه و خلاقانه را لذت بخش ترخواهد کرد. فناوری بلوتوث  Spen  نیز سبب می گردد تا بتوانید از آن به عنوان یک کنترل  از راه دور استفاده کنید. با وجود این قلم سحر آمیز، بدون لمس صفحه نمایش می توانید عکس ببینید، موسیقی های دلخواهتان را  play کنید، و تنها با یک فشار قلم عکاسی کنید.

خبر خوب اینکه  Spen، سامان دهی نوشته های شما را نیز بر عهده گرفته است. هر آنچه بر ذهنتان خطور می کند، به سرعت بنویسید، حال کافیست تنها با یک ضربه، تراوشات حیرت آور ذهنی خود را به یادداشت هایی منظم تبدیل کنید. نوشته های ارزشمندی که اینک امکان کپی، جایگذاری و به اشتراک گذاری آنها فراهم خواهد بود.

این تکنولوژی مدرن به اینجا ختم نمی شود. با Note 10 Lite می توانید همواره روی صفحه بنویسید، حتی به هنگام خاموشی نمایشگر! کافیست قلم خود را بردارید، روی این صفحه ولو خاموش، به بازی واژه ها بپردازید، طراحی های رنگارنگ و خلاقانه بکشید و در صورت تمایل آنها را در یادداشت های سامسونگ ذخیره و یا روی صفحه نمایش  Always-on display گوشی هم چون یک تابلوی تماشایی الصاق کنید!

این قلم امکان استفاده از تمامی پتانسیل های Note 10 Lite را مهیا کرده است.

S-pen  جادوی جذاب گوشی شماست!

 

دوربین

شاید برای بسیاری از ما قدم زدن  در یک روز بارانی، الهام بخش ثبت تصاویری باشد که برگ های درختان سرزنده از قطرات زندگی بخش باران را به جذابیت واقعیت، جاودانه می کنند. دستاوردی از تکنولوژی که با پیشرفت سوار بر اریکه ی سرعت، در ثبت زیبایی ها خوش درخشیده است.

سامسونگ این بار در چیدمان لنزهای دوربین Note 10 Lite سبک متفاوتی را برگزیده است. این ماژول در نیمه سمت چپ بالای پنل پشتی گوشی فرمانروایی می کند. در این مستطیل جذاب ، لنز  Ultra wide در همسایگی فلش LED ، صدر نشین است.

به ترتیب از سمت چپ، لنزهای  Wideو Tele photo سکنی گزیده اند. دوربینی با قابلیت های فوق العاده که یک استدیوی مجهز را به شما هدیه می دهد.

لنز اصلی 12 مگاپیکسلی  wide این گوشی، با گشودگی دیافراگم  f/1.7، قابلیت هایی چون فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش گیراپتیکال تصویر (OIS) را برای هرچه بهتر شدن کیفیت عکاسی  به کار گرفته است.

لنز تله فوتوی 12 مگا پیکسلی اما، با گشودگی دیافراگم f/2.2، علاوه بر قابلیت هایی چون فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال تصویر، امکان زوم 2 برابری اپتیکال را فراهم می کند تا هنگام تماشای یک بازی هیجان انگیز در استادیوم، نگاه نزدیک تری را تجربه و با ثبت عکس هایی بدون لرزش با قابلیت  OIS ، از نمای نزدیک لحظه ها را شکار کنید. با وجود این لنز حتی با وجود بزرگنمایی، رنگ های چشم نواز  زیادی در جزئیات دقیق و فراوان، با کنتراست و  Dynamic Rance بالا، تصاویر را پوشش خواهند داد.

لنز 12 مگاپیکسلی  Ultra wide با گشودگی دیافراگم  f/2.2 ، میدان دیدی برابر با چشم انسان را برای عکاسی پوشش می دهد. مناظری تا زاویه 123 درجه توسط این لنز، در قاب تصویر خلاقانه ای که به ثبت می رسانید، جای می گیرند تا بخش وسیع تری از زیبایی پیش رویتان را به دستان توانمند تکنولوژی، ماندگار کنند.

وجود لرزش گیر در دوربین Note 10 Lite، سبب می گردد تا عکس هایی که در حال حرکت به ثبت می رسانید، طبیعی و با کیفیت باشند. بنابراین در مسیر زیبای یک سفر دل انگیز، آبشار کوچک کنار جاده را ثبت کنید. بی آنکه متوقف شوید! علاوه بر آنکه می توانید درحین حرکت ویدئوهای تماشایی ضبط کنید، بدین ترتیب که دوربین با برگزیدن بیش از یک میلیون تصویر، حرکت را پیش بینی واز لرزش های ویدئوی شما  می کاهد تا بتوانید خاطره هایتان را سرشار از روح زندگی، جاودانه کنید.

قابلیت های جذاب فراوانی در این دریچه های هوشمند نهفته است. از جمله آنکه می توانید با تلفن خود ویدئوهایتان را ویرایش کنید، با تغییر جلوه های تصویر، افزودن زیر نویس در صورت تمایل ، تغییر سرعت پخش ویدئو و حتی افزودن تصاویری با قلم سحر آمیز Spen ، چندین ویدئو را ویرایش و آنها را در نهایت جذابیت به اشتراک بگذارید.

با جلوه های فوکوس زنده نیز می توانید در جهت ارتقای سطح کیفی تصاویر، قدم های موثری بردارید. سوژه را هدف قرار دهید و با تاری جلوه ی هنری بوکه پس زمینه و یا افزودن فیلتر های جذاب، هربارحس و حال تازه ای به یک تصویر ببخشید تا سوژه ی مورد نظر در قابی ماندگار ، بدرخشد.

به همراهی این ماژول دوست داشتنی، دوربین قدرتمند 32 مگاپیکسلی سلفی طرفداران عکس های سلفی را فرا می خواند.  Spen یار وفادار این لنز محبوب است. تا جایی که کافیست دوربین را در محل مورد نظر قرار دهید، ژست بگیرید و با یک بار کلیک قلم، عکس خود را به ثبت برسانید، سریع و بی وقفه!

با  Spen  می توانید ابعاد جدید و متفاوتی از زیبایی را به سلفی های خود بیفزایید و ازهر عکس سلفی جذاب خود، پرتره ای تماشایی خلق کنید.

دوربین های Note 10 Lite آمده اند تا شما بدون آنکه حرفه ای شوید، عکاسی حرفه ای را به راحتی تجربه کنید تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقتان جاودانه شوند.

زمان را در همان لحظه ای که دوست دارید، متوقف کنید!

 

باتری

علاوه برSpen، آنچه در سنگینی نسبی Note 10 Lite موثر است، باتری حجیم 4500 میلی آمپر ساعتی گوشی است. این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری به یاری فناوری مدرن هوش مصنوعی، خود را با عادات استفاده ی شما از گوشی وفق می دهد تا با بهینه سازی مصرف سوخت گوشی، بتوانید برای تمام طول روز، روی همراهی Note 10 Lite زیبا حساب کنید. با وجود نمایشگرپهناور این گوشی، حتی از چنین منبع نیروی قدرتمندی نیز نمی توان انتظار بیشتری داشت، با این حال با قابلیت شارژ سریع باتری در صورت خاموشی، به زمان کمتری برای سوخت گیری مجدد نیاز خواهد بود. پس از یک استراحت شبانه هم زمان با شارژدهی گوشی، هنگام شروع یک روز کاری می توانید با خیالی آسوده روی همراهی وفادارانه Note 10 Lite خود حساب کنید.

 

عملکرد

عملکرد روان Note 10 Lite وام دار ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است که توسط آن، معماری این سازه ی هوشمند دوست داشتنی صورت گرفته است.

Note 10 Lite از تراشه ی  Exynos 9810 بهره می برد. چیپستی قدرتمند، که علاوه بر مصرف بهینه ی باتری، سرعت بالای عملکرد گوشی را ضمانت می کند.

این تراشه مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 4 هسته ی 2.7 گیگاهرتزی از نوع Mongoose M3 و4 هسته ی 1.7 گیگاهرتزی از نوع  Cortex-A55 است. پردازنده ی مرکزی که به همراه پردازنده گرافیکی  Mali-G72 MP18، قلب  Note 10 Lite را به شماره می اندازد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند. رابط کاربری دوست داشتنیUI 2.1  نیز بکار گرفته شده تا ساختار نرم افزاری Note 10 Lite برجذابیت های آن بیفزاید.

Note 10 Lite در دو نسخه با میزان رم و حافظه داخلی 128/6 ،128/8 گیگابایت عرضه می گردد. با وجود چنین فضای ذخیره سازی گسترده ای امکان ارتقا با استفاده ازmicroSD تا سقف 1 ترابایت هم چنان مهیاست.

اینک رم 8 گیگابایت،  Exynos را در استفاده های  سنگین توانمند تر کرده و خطرخاموشی در چنین مواقعی را از Note 10 Lite دور می کند.

پردازنده ی 10 نانومتری گوشی به همراهی رم 6 و 8 گیگابایت، به هنگام استریم محتوا،انجام چندین فعالیت هم زمان، دانلود فیلم ها، موزیک و برنامه های مورد علاقه تان، عملکرد سریعی را به ارمغان می آورد.

در Note 10 Lite حفاظت تنها به گارد امنیتی تشخیص اثر انگشت محول نمی شود بلکه قابلیت  Samsung Knox با به کارگیری پشتیبانی سخت افزاری و پلتفرم امنیتی چند لایه ی knox، در برابر بدافزار ها و حملات آسیب رسان از محتوای شخصی شما به خوبی محافظت می کند. گارد امنیتی تشخیص چهره، استفاده از  pin code و یا pattern نیز مهیاست تا امنیت به سبک دلخواهتان برقرار شود.

 Bixby نیز دستیار هوشمند شماست، دستیاری که کافیست خواسته خود را به زبان بیاورید تا واکنش لازم را از آن ببینید.

Note 10 Lite سرشار از امکانات و ویژگی هایی در حد پرچم داران قدر، با عملکردی سریع و روان دنیای میان رده های سامسونگ را دگرگون کرده است.

شاهکاری که سخاوتمندانه، یک تجربه ی کاربری لذت بخش را به شما هدیه می دهد.

 

جمع بندی

از برترین نقاط قوت Note 10 Lite می توان به صفحه نمایش AMOLED دوربین های سه گانه، باقابلیت فیلم برداری پرطرفدار4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد. نسخه ای زیبا که کمتر می توان ایرادی برآن وارد دانست. ایراداتی چون عدم برخورداری از گواهینامه ی IP 68، که شما را در محافظت از گوشی محتاط تر خواهد کرد، وزنی سنگین که به واسطه ی قلم کاربردی  Spen و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی قابل توجیح است. به طورکلی اگر به دنبال یک گوشی با ویژگی های خارق العاده اید، اما قصد صرف هزینه ی پرچم داران گران قیمت را ندارید، بهNote 10 Lite بیندیشید!

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان