152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
5 42
5:42-1403/1/30 1403 1 30 1403/1/30
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 ظرفیت 128گیگابایت - رم 4 گیگابایت - مشکی - ویتنام

Samsung Galaxy A31 - 128GB - Ram 4GB - Black

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : چهار دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 5 مگاپیکسلی

دوربین سلفی : 20 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Dual-Core Cortex-A75 + Hexa-Core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 4 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : مشکی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 ظرفیت 128گیگابایت - رم 4 گیگابایت - مشکی - ویتنام

بررسی تخصصی Samsung A31

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A31

کمپانی سامسونگ یکی دیگر از گوشی های میان رده از سری خانواده ی  A خود را،  در 27 آوریل 2020، به بازار گوشی های هوشمند جهان معرفی کرد.

A31 ی 185 گرمی با ابعاد 159.3*73.1*8.6 میلی متر، دارای قامت کشیده و زیبایی است که بدون شک از طراحی با شکوه آن لذت می برید. این گوشی میان رده با طراحی چشم نواز و با کیفیت خود، مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2400*1080 پیکسل است که تجربه ی تماشای عکس ها و ویدئوهای کم نظیری را به کاربرانش هدیه می دهد.

این گوشی دوسیم کارته ، در دو نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4/6 گیگابایت روانه بازار اسمارتفون های مدرن دنیا شد.

کمپانی سامسونگ برای A31 خوش دست و دوست داشتنی، از مجموعه دوربین 4 گانه با رزولوشن 48 ، 8 ، 5 ، 5 مگاپیکسل که در پنل جلویی حکمرانی می کنند، استفاده کرده است. که البته  همکاری این 4 سنسور تصاویر با کیفیت عالی و روشن را نتیجه خواهد داد. البته که یگانه لنز 20 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر سکنی گزیده است، هم سلفی های جذاب را به شما هدیه خواهد داد. بنابراین عکاسی کنید و لذت ببرید.

منبع انرژی که در این گوشی مدرن تعبیه شده است، منبعی قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. منبعی که با یک بار فول شارژ کردن، می توانید مطمئن باشید در استفاده های معمول، شما را تا دو روز همراهی خواهد کرد. خبر خوب اینکه، این باتری قدرتمند که در دل  این گوشی مدرن سکنی گزیده است، از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می کند. بنابراین انتظار زیادی نباید برای سوخت گیری مجدد گوشی همراه خود بکشید.

دنیای A31 در انتظار شماست...

 

درباره A31

طی سال های گذشته میان رده های چینی تباری چون شیائومی و هوآوی جهان متنوع گوشی های هوشمند را به رقابت کشاندند. سامسونگ نیز، برای شرکت در این رقابت هیجان انگیز، پای به دنیای میان رده ها ی اقتصادی و با کیفیت نهاد تا ثابت کند که نوآوری، میراث جاودانه ی این برند محبوب است. تولید گوشی هایی با نمایشگرهای بی نظیر آمولد نیز انقلاب بزرگی را در تولید میان رده ها ایجاد کرد. به این ترتیب کاربران می توانند با صرف هزینه های نه چندان بالا، غرق شدن در صفحه نمایشی با کیفیت را تجربه کنند. با این حساب، پوشش پلاستیکی بدنه ی این سری گوشی ها نیز قابل توجیه است؛ تا نمایشگر ها قیمت را متعادل نگه دارند.

ساخت میان رده های دوست داشتنی و پرطرفدار خانواده A گام مؤثری در جهت این رقابت سازنده بود. سامسونگ در اواخر 2019 سری دوم این خانواده و اوایل 2020 سری سوم ازاین سری خوش قیمت را به بازار روز دنیا معرفی کرد. یکی از اعضای نسل سوم خانواده A، A31 نام گذاری شد. طراحی باشکوه این نسخه،  مکمل کیفیت مناسب این گوشی نوظهور شد. ساختاری که به جمعیت فراوان گوشی های هوشمند ثابت کرد که کیفیت، صدر نشین اهداف ارزشمند برند محبوب سامسونگ است. با ما در گشت و گذاری هیجان انگیز در دنیای A31 همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

سری A توانست نسخه هایی از رده های مختلف را به بازار روز اسمارت فون های جذاب معرفی کند. در این میان A31 به عنوان عضوی میان رده، توانست ویژگی های جذابی از بالارده های سری خود را در ساختار و طراحی با شکوهش به ارث برد. با این حال دنیای میان رده های سامسونگ، A31 را از داشتن یک پوشش تمام شیشه ای محروم کرد. محدودیتی که البته برای میان رده ها چندان هم دور از انتظار نیست. با این حساب بدنه ی این گوشی دوست داشتنی با کاوری از جنس پلی کربنات مجهز شده تا از لحاظ قیمتی بتواند تعادل خود را حفظ کند. این بدنه ی پلاستیکی در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم نیست. بنابراین اگر این موضوع حس ناخوشایندی برایتان ایجاد می کند، سلیقه خود را دخیل کنید و یک گارد زیبا  برای محافظت از بدنه ی گوشی خود تهیه نمایید.

A31 در ابعاد 8.6*73.1*159.3 با قامتی کشیده و ظرافتی با شکوه،  آرگونومی بالایی را به طرفدارانش هدیه داده است. این گوشی 185 گرمی گرچه برای برخی شاید کمی سنگین به نظر برسد، اما نسبت به بسیاری از میان رده های برندش وزن سبک تری دارد.

حاشیه های محدود اطراف صفحه نمایش در کنار طراحی Infinity-U، وسعت چشم نوازی به نمایشگر A31 بخشیده اند. به گونه ای که 85 درصد از پنل جلویی گوشی قلمرو حکمرانی این صفحه ی پهناور است. حس ناب غرق شدن در فیلم و بازی و محتوای دلخواهتان را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. قاب پشتی این بدنه ی براق، میزبان ماژول 4 گانه ی دوربین A31 است. لنزهایی که در چیدمانی مدرن جایگاه مستطیل شکل پهناوری را به انحصار خور درآورده اند تا چینش بر خط دوربین ها را پشت سر گذاشته و شمایلی زیبا و جدید تر را به ارمغان بیاورند. این مستطیل جذاب، گوشه ی سمت چپ نیمه بالایی پنل پشتی را برای خود برگزیده است. جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون نیز در همسایگی پورت USB-C و اسپیکر سکنی گزیده تا این قابلیت دوست داشتنی را به کاربرانش هدیه دهد.

طراحی A31 در کنار کیفیت مناسب در ساختار، توانسته این گوشی خوش قیمت و خوش دست را در میان کاربران بسیاری به محبوبیت برساند. با پرسه زدن در ابعاد مختلف این گوشی پرطرفدار شاید شما هم به جمع دوست داران این نسخه ازنسل سوم سری A سامسونگ بپیوندید. پس در ادامه این سیردلچسب با ما همراه شوید.

 

صفحه نمایش

همه آنچه در دنیای درونی گوشی های هوشمند می گذرد، در نهایت با جاری شدن بر پهنه ی صفحه نمایش آنها نمود پیدا خواهد کرد. حال آنکه کیفیت این نمایشگر ها می تواند لذت تماشای فیلم مورد علاقه ی کاربرانش و یا هیجان انجام بازی های مورد علاقه ی آنها را دوچندان کند. با رقابت سرسختانه ی برند های مختلف ساخت اسمارت فون های رو به پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات، شرکت ها ناگزیرند که به تمام ابعاد مورد توجه کاربران دقت داشته و برای ارتقای سطح هر یک در نسخه های به روز شده خود بکوشند.

طراحان A31 نیز از این مهم غافل نبوده اند و با تجهیز این نسخه ی پرطرفدار به نمایشگر Super AMOLED ، به جذابیت های این گوشی ارتقای چشم گیری بخشیده اند. سامسونگ در واقع این نمایشگر ها را  نسخه ی به روز شده ی AMOLED ها خوانده، به گونه ای که در صفحه نمایش های AMOLED لایه ی نمایش و لایه ی لمس به صورت مجزا طراحی شده اند اما در نمایشگر های مدرن Super AMOLED، قابلیت لمس و نمایش هر دو در یک لایه صورت خواهد گرفت.

این صفحه نمایش 6.4 اینچی، 85 درصد از فضای روی گوشی را به انحصار خود درآورده تا لب به لب پر از محتوای دلخواه شما شود. طراحی ناچ این صفحه نمایش، دوربین سلفی را در فضایی اندک جای می دهد تا تعبیه این دوربین پرطرفدار چیزی از زیبایی و وسعت نمایشگر A31 کم نکند. بر این صفحه نمایش جذاب، کیفیت +FHD را تجربه کنید. تراکم بالای پیکسلی 411 پیکسل در هر اینچ نوید بخش جزئیات بی شماری است که صفحه نمایش این گوشی شما را به تماشای آنها دعوت می کند. این میزان از تراکم پیکسلی نشان از ارتقای سطح کیفی نمایشگر این گوشی نسبت به نسخه های پیشین خود دارد. کنتراست بالای این صفحه نمایش نیز شما را به استفاده از A31 در یک گردش دلچسب در فضای باز و زیر پرتوهای زندگی بخش خورشید دعوت می کند. چرا که در تابش مستقیم نور خورشید نیز این گوشی دوست داشتنی همراه فوق العاده ای برای شماست.

شاید بتوان گفت سامسونگ کره ای تبار که امروزه دراقصی نقاط جهان طرفداران بی شماری دارد، در زمینه ی صفحه نمایش و کیفیت تصویر توانسته بر بسیاری از رقبایش پیشی بگیرد. همان گونه که به همراهی A31 می توانید سینمای شخصی خودتان را در جیبتان نگه دارید و هر زمان که مایلید فیلم مورد علاقه ی خود را در این گستره ی پهناور اکران کنید و از سرزندگی رنگ های جذاب جاری بر آن لذت ببرید!

 

دوربین

جهان سرشار از شگفتی هاست. سفربه طبیعتی بکر و خارق العاده، یا مسافرتی ماجراجویانه با دوستان، اوقات خوشی را به زندگی آدمی می بخشد. در طول این سفرهای بی نظیر، ثبت تصاویری که بتوان با به اشتراک گذاری آنها حس ناب و روح بخش لحظاتی تکرار نشدنی را به خانواده و دوستان هدیه داد، لذت تماشای مناظر خارق العاده ی پیش رو را دوچندان خواهد کرد.

اسمارت فون های جذاب و شگفت انگیز امروزی، به خوبی توانسته اند فاصله ها را از میان بردارند. خاطره سازی اینک، به دوربین های عکاسی محتاج نخواهد بود. تکنولوژی آنچنان گسترش یافته که هر کس به آسانی با در دست داشتن یک گوشی هوشمند در هر رده ای، می تواند عکس هایی جاودانه خلق کند.

A31 نیزدر این زمینه حرف های بسیاری برای گفتن دارد. می توان گفت نگین درخشان این اسمارت فون زیبا، ماژول 4 گانه ی دوربین هاست. دنیایی سراسر جذابیت که به یاری آنها به آسانی می توانید یک آلبوم دیجیتالی خاطرات رقم بزنید. این 4 حسگر دوست داشتنی در چیدمانی مدرن در گستره ای مستطیلی شکل بر قاب پشتی A31 حکمرانی می کنند. 3 تن از این حسگر های دوست داشتنی، در نیمه سمت چپ این گستره جای خوش کره اند! صدر نشین آنها لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق دوربین A31 است. این لنز با دهانه دیافراگم F/2.4 با قابلیت فوکوس زنده سوژه را در مرکز توجه قرار می دهد. به یاری این سنسور می توانید چه قبل و چه پس از گرفتن عکس مورد نظرتان، عمق میدان را تنظیم کنید. با یاریCamera Depth نویز ایجاد شده در پس زمینه حذف خواهد شد تا تصاویر ثبت شده ی شما حرفه ای تر به نظر برسند، جزئیات به کمک این لنز تا حد بالایی ثبت خواهند شد تا عکس هایی سرشار از روح زندگی را به شما هدیه دهند.


بیشتر بخوانید...

گوشی Galaxy A31 نسل پیشرفته تری از خانواده A30 هاست که شما می توانید با کلیک روی این متن اطلاعات جامعی در مورد عضو دیگر این خانواده یعنی گوشی Galaxy A30s کسب کنید.

 

در ردیف بعدی، لنز قدرتمند 48 مگا پیکسلی اصلی دوربین بر تخت فرمانروایی این ماژول 4 گانه نشسته است. این لنز با دهانه دیافراگم f/2.0 وضوح خارق العاده ای را در تصاویر ثبت شده به نمایش می گذارد. وجود این لنز دوست داشتنی برای یک میان رده ی 4 سنسوره ی جذاب، نقطه ی قوتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. جریان زندگی شما در تمام طول روز و زیر پرتوهای حیات بخش و خیره کننده ی خورشید، تا فرارسیدن غروبی غنی از رنگ های آتشین و حیرت انگیز، و حتی زیر سقف آسمانی که مهتاب زیبا، شگفتی لحظه ها را در آن تماشایی خواهد کرد، با این لنز نیرومند جاودانه خواهد شد.

و اما حسگر 8 مگا پیکسلی فوق عریض، نیمه ی چپ این جایگاه مستطیل شکل را کامل می کند. این لنز Ultra wide تا زاویه 123 درجه را پوشش می دهد تا بتوانید طلوع حیرت انگیز خورشید را، از کنار ساحل یک دریای آرام تماشا کرده و این منظره ی خارق العاده را ثبت و به اشتراک بگذارید. اما در نیمه راست این مستطیل مشکی رنگ، لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو،  فلش روشنایی بخش دوربین را همراهی می کند. این لنز با دهانه دیافراگم F/2.4 از شما یک عکاس حرفه ای می سازد! به کمک این حسگر دوست داشتنی از نمای نزدیک، به ثبت عکس های بی نظیری بپردازید که به تصویر کشاندن جزئیات در آنها با وضوح و شفافیتی دلچسب و چشم نواز، جذابیت هنرمندانه ای را خلق می کند. اینک سوژه شما به یاری قابلیت بوکه، در یک قاب زیبا، خواهد درخشید، بی نقص و ریز بینانه!

به همراهی این ماژول 4 گانه، دوربین قدرتمند 20 مگا پیکسلی سلفی در جایگاه ناچ حکومت خود را آغاز خواهد کرد. شاید این دوربین مانند دوربین اصلی از چندین لنز سخت افزاری مجزا تشکیل نشده باشد، اما در عمل روالی پایین تر از سطح آن از خود نشان نداده است. تصویر منحصر به فردی از خود را ثبت کنید تا دوربین سلفی شما را در ثبت آن همه زیبایی همراهی کند. قابلیت فوکوس زنده در این حسگر نفس می کشد تا پس زمینه را به تدریج محو کرده و چهره تان را سر منشاء جذابیت های تصویر کند.

رنج داینامیکی در عکس های ثبت شده با دوربین A31 فوق العاده است. کنتراست رنگ ها مطلوب و رضایت بخش خواهد بود. شاید نتوان تمامی جزئیات را در تصاویر دید اما برای یک گوشی میان رده این میزان از جزئیات و کیفیت قابل قبول خواهد بود.

از عکاسی با دوربین های قدرتمند A31 لذت ببرید.

 

باتری

شاید برای بسیاری از ما دوام سوخت گوشی از مدت زمانی که برای سوخت گیری مجدد احتیاج دارد، از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

A31از جمله گوشی های هوشمندی است که به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. باتری نیرومندی که با یک بار سوخت گیری در استفاده های معمولی که بازی و تماشای ویدئو را شامل نباشد حتی تا دو روز هم مقاومت می کند. اما اگر مدت زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانید، یا می خواهید در اوقات فراغتان به تماشای آنلاین فیلم های مورد علاقه تان بپردازید،  همچنان می توانید برای یک روز کامل روی همراهی A31 دوست داشتنی حساب کنید.

قابلیت شارژ سریع 15 واتی برای این ابر باتری وجود دارد. گرچه مدت زمان مورد نیاز برای سوخت گیری این باتری غول پیکر کمتر از یک ساعت نخواهد بود، اما این زمان چندان هم دور از ذهن نخواهد بود.

با وجود باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی، از مواجه شدن با مشکل کمبود شارژ دور بمانید و با خیالی آسوده کارکردهای مورد نیازتان را با A31 سرشار از حیات، تجربه کنید.

 

عملکرد

A31 از رابط اختصاصی کاربری One UI بهره برده است. مجهز شدن این گوشی به نسخه 10 اندروید و رابطی که دسترسی را سهولت می بخشد، می تواند تجربه جریان روان کارکردی مطلوب را به کاربرانش هدیه دهد. اندروید 10 در زمان تولید این نسخه ازنسل سوم سری A، آخرین ورژن موجود در بازار بوده و این نشان از مدرن بودن این گوشی هوشمند جذاب است. وجود تقویت کننده فریم در ساختار نرم افزاری A31، کمک می کنند تا تصاویر گرافیکی را تا حد ممکن واقعی در اختیار داشته باشیم. هم چنین تقویت کننده ی بازی در این ساختار تعبیه شده تا بتواند الگوی مصرفی شما را شناسایی کرده و در راستای نیازمندی های شما،  هر آنچه در جهت  بهینه سازی مصرف باتری و حافظه قابل اجراست را پیاده سازی کرده و شما را به یک همراهی وفادارانه دعوت کند.

با کمی کار با A31 دوست داشتنی، متوجه سرعت بالای پردازش در این اسمارت فون جذب خواهیم شد. این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 7904 است. چیپستی که در بر دارنده ی پردازنده ی 8 هسته ای قدرتمندی است که قلب تپنده ی A31 را تشکیل می دهد. به همراهی این پردازنده، رم 4/6 گیگا بایتی به همراهی حافظه داخلی 64/128  گیگا بایت در نظر گرفته شده تا نوید بخش فضای پهناور برای ذخیره سازی هر آنچه که بدان علاقه مندید، باشد. البته که ارتقای این میزان حافظه هم چنان با micro SD تا سقف 512 گیگا بایت فراهم شده تا هرگز نگران کمبود حافظه نباشید. تمام برنامه های مورد نیازتان را دانلود کنید و برای دانلودی مجدد، نیازی به حذف برنامه های قبلی نداشته باشید.

از دنیای جذاب و پر جمعیت دوربین A31 استفاده کنید و آلبوم دیجیتالی خاطراتتان را همیشه در جیب خود نگه دارید تا هر زمان که مایلید با ورق زدن آن روح زندگی در لحظات سختتان جاری شود.

وجود یک سیستم پردازشی قدرتمند و سریع، برای دوست داران بازی های هیجان انگیز، خبر نیکویی است. چرا که اجرای بازی های دلخواه شما کاریست که A31 به خوبی از عهده آن بر می آید. روان و بی وقفه بازی کنید تا شور و نشاط به لحظه هایتان بپیوندد.

امروزه این قاب مستطیل شکل کوچک، برای بسیاری از کاربران مخزنی است از اطلاعات و محتوای شخصی! مخزنی که نیازمند گارد امنیتی قدرتمندی است که بتواند محافظت از اطلاعات ما را ضمانت کند.

خبر خوب اینکه طراحان A31 با تعبیه چندین لایه امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری، این قاب هوشمند را به مأمنی برای محتوای شخصی کاربران تبدیل کرده اند. البته که حسگر اثر انگشت برای شخصی سازی گارد امنیتی با اسکنری که بر صفحه نمایش مستقر شده است، نقش خود را به خوبی ایفا می کند. این گوشی با سیستم احراز هویت بیومتریک سطح بالایی قفل گشایی شما را قادر می سازد تا تنها کسی باشید که می تواند گوشی شما را باز کند.

 

جمع بندی

اگر داشتن تلفن همراهی که وسعت صفحه نمایش آن، بتواند شما را به مشاهده ی محتوای دلخواهتان در بیشترین حد فضای ممکن دعوت کند، لذت بخش خواهد بود و یا از علاقه مندان به عکاسی هستید و دنیای 4 گانه ی دوربین های  A31برایتان سراسر جذابیت خواهد بود، A31 را به عنوان یک گزینه ی مناسب در نظر بگیرید. تا می خواهید عکس های خارق العاده ای ثبت کنید که لحظات ناب زندگیتان را جاودانه کنند، حال تماشای آنها در قاب کم حاشیه ی نمایشگری خیره کننده، تکرار لذت بخشی خواهد بود. A31 با باتری قدرتمند خود همراه وفاداری برای شما در طی یک روز کامل خواهد بود. معیارهای ایده آلتان را با آنچه در دنیای این عضو نیرومند خانواده ی سری A می گذرد مقایسه کنید.

آگاهی، انتخاب مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان