152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
12 44
12:44-1403/1/30 1403 1 30 1403/1/30
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A ظرفیت 32 گیگابایت - آبی

Xiaomi Redmi 8A - 32GB - BLUE*

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.2 اینچ

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

دوربین اصلی : 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 2 گیگابایت

پردازنده : Octa-core Cortex-A53 CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A ظرفیت 32 گیگابایت - آبی

بررسی تخصصیXiaomi Redmi 8A  

 

درباره Redmi 8A

شاید برای بسیاری از ما صرف هزینه های هنگفت برای خرید گوشی تلفن همراه، چندان ضروری به نظر نرسد. عدم نیازمندی به امکانات و قابلیت های خاص و فوق پیشرفته، برای آن دسته از افردی که کاربرد  های متداول و معمول یک گوشی هوشمند، برایشان کفایت می کند، شرکت های سازنده را بر آن داشته که علاوه بر تلاش برای ایجاد درخششی خارق العاده در هرنسخه ی مدرن ازدنیای ستارگان خود، بر ارتقای سطح طراحی و کیفیت میان رده های برند خود نیز کمر همت ببندد.چرا که بی شک خیل بسیاری از کاربران به گوشی های خوش ساخت با آرگونومی جذاب و بر چسب قیمتی دلنشین، علاقه مندند.

شیائومی ازجمله شرکت هایی است که با تمرکز هوشمندانه براین دنیای  پرطرفدار از اسمارت فون ها، توانست خیلی زود با برند های شناخته شده و اصیلی چون سامسونگ به رقابتی جانانه برخیزد، به گونه ای که هرروز، نسخه های مدرن شیائومی چینی تبار، در سطح جهانی حرف های بیشتری برای گفتن دارند.

با شناخت یکی از میان رده های دوست داشتنی، مجذوب دریایی شگفت آور از انرژی نهفته در جان آن خواهید شد.  Redmi 8A که به دنیای میان رده های امروزی را، رنگ و لعاب بیشتری بخشید.

درسیربه دنیای این گوشی دوست داشتنی، با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

شیائومی با ساخت Redmi 8A ، محصولی را به دنیای میان رده ها معرفی کرد که سرشاراز سورپرایزهای فراوان است. با نگاهی به برچسب قیمتی بسیار جذاب Redmi 8A  ، انتظار مواجه شدن با یک ظاهر معمولی را خواهید داشت. اما رونمایی از این گوشی هیجان انگیز، در نخستین نگاه، این تصویر را به سمت و سوی فوق العاده بهتری سوق می دهد.

یک اسمارت فون دوست داشتنی، که در قاب جلویی شیشه ای اش، صفحه نمایش پهناوری حکمرانی می کند. به همراهی دوربین سلفی که طراحی را پشت سر گذاشته تا در یک جایگاه مدرن و ناچ، حضور خود را اعلام کند، در کنار انحنای جذاب اطراف بدنه، شماراغرق در حس در دست داشتن یک بالا رده شگفت انگیز خواهد کرد. بدنه ی گوشی، از جنس پلاستیک ساخته شده است. اما سوپرایز Redmi 8A   بار دیگر کاربران این گوشی را مجذوب خود خواهد کرد، چرا که کیفیت ساخت این بدنه پلاستیکی کاملا مطلوب است.

مقاومت بالا بدنه، حتی در برابر ایجاد لکه و اثر انگشت، مدیون بافت هوشمندانه ایست که طراحان این گوشی در ساخت آن در نظرگرفته اند، تا از Redmi 8A  در برابرجذب چربی و حتی سر خوردن از دستان کاربران محافظت می کند. انحنای جذاب لطراف بدنه گوشی، آرکونومی بالایی را خلق کرده است تا ساختار با کیفیت آن را به زیبایی پوشش دهد.

البته، این نکته رانیز باید در نظر بگیریم که قیمت مناسب گوشی نیز در بکارگیری این بدنه بی تاثیر نبوده است، این در حالیست که جنس بدنه، در کنار دریای انرژی Redmi 8A  ، این باتری حجیم و قدرتمند تعبیه شده درآن، چندان هم خالی از لطف نیست، چرا که توانسته تعادل وزنی گوشی را حفظ کند تا دستان کاربران، به این زودی ها خستگی را احساس نکنند.                                                 

بنابراینRedmi 8A  با وزنی معادل 188 گرم، توانسته در ابعاد 156*75.4*9.4 در خدمتگذاری به پیروانش، حاضر شده است.

با پرسه زدن در حوالی بدنه گوشی، قابلیت هایی به چشم می خورند.لبه ی سمت راست گوشی مجهز به کلیدهای پاور و تغییر حجم صداست. لبه ی سمت چپ اما میزبان درگاه ورودی سیم کارت های شماست. Redmi 8A میراث دار درگاه ‌USB-C برای سوخت گیری واتصال به کامپیوتر است، میراثی که درگاه نسل کهن LO micro USB پشت سر گذاشته و امکانات این نسخه از شیائومی پرطرفدار را در قالبی مدرن معرف کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که Redmi 8A  از جملع اقتصادی ترین اعضای خانواده شیائومی است، مادامیکه تا حد ارزشمندی حفظ ظاهر کرده و چون ستاره ای در آسمان میان رده ها، می درخشد. سورپرایز دیگر، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. در حالیکه عمر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مقتدر گوشی، برخورداری از شارژر عادی 10 واتی را به خوبی توجیه می کند.

Redmi 8A  همانند نسل پیشین خود، در برابر قطرات آب نیز مقاومت خواهد کرد تا کیفیت ساخت خود رابه غایت ممکن برساند.

اینک به گشت وگذاری هیجان انگیز در قسمت های مختلف Redmi 8A می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

صفحه نمایش

همچون تئاتری که در پشت صحنه آن، تلاش های بسیاری انجام گرفته است و منتظر است تا در صحنه ی نمایش به بار بشیند. هرآنچه در دنیای درونیRedmi 8A  می گذرد، برای نمود یافتن در برابر دیدگان کاربران، نیازمند نمایشگریست که امروزه، وسعت آن تاثیرگذاری بیشتری در مخاطب خلق می کند.

صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی هوشمند دوست داشتنی، حدود 81.3 درصد از پنل جلویی گوشی را به عنوان قلمرو فرمانروایی خود برگزیده است. قلمرویی که دامن زدن به حواشی را به حداقل ممکن می رساند تا بتواند کاربرانش رابه یک تجربه دلنشین از تماشای محتوای دلخواهشان دعوت کند. دوربین سلفی نیز در یک حرکت صلح آمیز، جایگاه ناچ را به انحصار خود در آورده تا در حد امکان، کمترین فضای ممکن از این صفحه پهناور را تسخیر کرده باشد.

رزولوشن این نمایشگر اما 1520*720 پیکسل است. تراکم پیکسلی 271 پیکسل در هر اینچ، گرچه از شارپ خارق العاده ای خبر نمی دهد، اما برای یک گوشی با این برچسب قیمتی متعادل، انتظار عملکردی بی نظیر، چندان هم منطقی نیست. در صفحه نمایش LSP این نسخه ی جذاب شیائومی، زاویه دید از آنچه انتظار می رود کمتراست. کاهش میزان روشنایی و سوزندگی رنگها، یک صفحه نمایش میان رده را توصیف خواهد کرد.

زیر نور خورشید، میزان روشنایی صفحه نمایش Redmi 8A به میزان متوسطی است که نیاز به فعال سازی حالت روشنایی خودکار را از بخش تنظیمات، پررنگ تر جلوه می دهد. اما در تاریکی، این میزان روشنایی حتی اگر به نور حساس باشید، رضایت بخش خواهد بود.

اما گارد امنیتی که از این نمایشگر وسیع در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند،  Coming Gorilla Glass 5 است که کیفیت مطلوبی داشته و مقاومت Redmi 8A  را بالا می برد. در این دریایی لبالب پر شده از محتوای دلخواه، تا 16 میلیون رنگ، روح زندگی را به جریان می اندازند. خبر خوب اینکه میزان نور آبی حدود 20 درصد کاهش یافته است تا چشمان کاربرانش را از خستگی محافظت کند. با این صفحه نمایش کم حاشیه، در تماشای فیلم مورد علاقه تان و یا جریان یک بازی هیجان انگیز غرق شوید.

 

دوربین   

امروزه، دنیای گوشی های هوشمند مجهز به دریچه هایی هستند که می تواند دنیای پیش رویتان را در قالب مستطیل شکل مدرنیف به جاودانگی بسپارد. حال چه این گوشی متعلق به میان رده هایی باشد که از لحاظ اقتصادی می توانند با صرف هزینه ای نه چندان هنگفت، شما را به عکاسی دعوت کنند، چه آنکه از ستارگان بالا رده ی گران قیمت باشد. گرچه سطح دوربین های بی شک فاصله بسیاری از یکدیگر در بیشتر موارد خواهند داشت، اما همگی شما را به لذت ثبت لحظات تکرار نشدنی در کنارعزیزانتان و یا به تصویر کشیدن مناظر خارق العاده از جهان هستی در سفرهای هیجان انگیزتان، میرساند.

در دنیای سراسر تنوع گوشی های مدرن، Redmi 8A نیز، کاربرانش را از این حیث بی نصیب نمی گذارد. گرچه شاید بتوان ضعف این نسخه چینی تباررادر دوربین آن دانست. چرا کهRedmi 8A  برخلاف بسیاری از میان رده ها و حتی بعضا پایین رده های مجهز به 2 یا 3 لنزدوربین، یگانه عکاسی خود را دربافت دوست داشتنی پنل پشتی، معرفی می کند. این سنسور 12 مگاپیکسلی ساخت سونی مدل (Imx 363 )، اینک باید بار تمام عکاسی ها و فیلم برداری های کاربرانش را به دوش بکشد. اما شاید خالی از لطف نباشد که از این لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 بیشتر بدانیم.

اگر در هنگام عکاسی، سوژه موردنظر شما به پس زمینه نزدیک باشد، جلوه ی برکه مصنوعی دوربینRedmi 8A  عملکرد چندان رضایت بخشی نخواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم که سوژه در فاصله ی زیادی از پس زمینه و به صورت تمام رخ برای عکاسی حاضر شود تا این سنسور بتواند در تشخیص مرز میان آن دو، عملکرد خوبی ازخود نشان داده و رضایت شما را جلب کند.

این دوربین در نور روز و یا در مکان هایی با روشنایی بالا، تصاویر با کیفیت و خوبی را به ثبت می رساند، عکس هایی که با در آمیخته شدن جزئیات مناسب، جذابیت آلبوم خاطرات دیجیتالی شمارا حفظ خواهند کرد.

یگانه حسگر Redmi 8A، قابلیت زوم اپتیکال، امکان عکاسی پرتره و البته حالت Night وجود ندارد، شاید از میان تمام نداشته های البته قابل توجیه این گوشی، فقدان Night Mode بیشتر از هم احساس شود. چرا که عکاسی در زیبایی های شب، و یادر مکان هایی با نورکم، نویز محسوسی را به همراه خواهد داشت. البته این در حالیست که لنز Redmi 8A ، همچنان در ثبت جزئیات، در نبود حالت Night، تا حد مطلوبی موفق بوده است.

اما نیمه پر لیوان، قابلیت  HDRاین دوربین است. به لطف HDR، تصاویر ثبت شده در نور کافی، جذابیت و کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت. اما لطفا فعال بودن یا نبودن این قابلیت را بر عهده ی دوربین نگذارید، چرا که در حالت خودکار، سنسور گوشی کمتر به فعال سازی این توانمندی، تن می دهد. پس پیشنهاد می کنیم که همیشه حالت HRD را روشن نگه دارید. گرچه این نکته را باید بدانید که در صورت فعال سازی HRD، دوربین و البته پردازنده عملکرد سریع خود را نخواهد داشت.

و این بدان معنی است که عکاسی تنها از سوژه های ثابت قابل قبول خواهد بود. امکان فیلم برداری 1080p با نرخ حداکثر 30 فریم بر ثانیه نیز با این لنز 12 مگاپیکسلی مهیاست. خبر خوب اینکه خاطراتی که می توان روح زندگی را در آنها بدین طریق به جریان انداخت، رنگهای چشم نواز و جزئیاتی قابل توجه را در بر گرفته اند تا لحظات به یاد ماندنی شما را در قالب ویدئو هایی خلاقانه جاودانه کنند.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، لنز 8 مگاپیکسلیRedmi 8A ، در جایگاه مدرن در انتظار شماست. توانمندی های این سنسور، گرچه خارق العاده نیست، اما کیفیت مطلوی سلفی های ثبت شده نشان می دهد که عملکردی در خور این گوشی خواهد داشت.

اما در نور کم، این حسگردوست داشتنی، با کمبود گستره داینامیکی، عدم توانایی درثبت جزئیات فراوان، و نویز زیاد مواجه خواهد شد. بنابراین همواره موفق به ثبت  سلفی های جذاب و به تصویر کشیدن زیبایی های منحصر به فرد شما نبوده و برای هدیه دان عکس های سلفی با کیفیت، شرایطی با نور کافی را نیازمند است.

باید گفت اگر علاقه مند به تجربه ی عکاسی حرفه ای با گوشی تلفن همراهتان هستید، احتمالا باید روی گزینه های دیگری بیندیشید. این در حالیست که اگر داشتن یک گوشی خوش ساخت اما با دوربینی که تنها امکان ثبت مناظر زیبا را در طی سفر و یا عکس های خانوادگی را داشته و بتواند نیازمندیهای معمول شما را پاسخ دهد، برایتان کافیست، بی شک سیر و سیاق در دنیایRedmi 8A  با یک برچسب قیمتی جذاب و طراحی باشکوه، برای قیاسی با معیارهایتان گزینه مناسبی است.

 

باتری

اینک، نقطه درخشان Redmi 8A پیش چشمان شماست. دریایی از انرژی که شما را غرق در یک همراهی بسیار وفادارانه با این اسمارت فون دوست داشتنی خواهد کرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیرومندی که از جنس لیتیوم پلیمری، علاوه بر حضور مقتدرانه اش، برتری خود را نسبت به باتری هاسی یونی درکارکرد طولانی مدت، به طور محسوس اثبات کرده است.

شیائومی مدعی است که این باتری سوخت کافی برای 7.5 ساعت پخش موسیقی، 16.5 ساعت پخش فیلم، 42.5 ساعت مکالمه دلنشین را فراهم خواهد کرد.

طبق ادعای شیائومی،Redmi 8A  در یک کارکرد معمول و نرمال، تا 3 روز شمار بدون نیاز به سوخت گیری مجدد همراهی خواهد کرد. همچنین تا 31 روز در حال آماده به کار، دوام می آورد. این بیانگر عمر طولانی گوشی هوشمندی است که برای داشتن آن نیازی به صرف رقم های نجومی قیمتی نخواهد داشت.

در شارژدهی فوق العاده ی این باتری شگفت انگیز، نمی توان نقش پردازنده ی کم مصرف تعبیه شده در دلRedmi 8A  و وضوح HD و صفحه نمایش پهناورش را نادیده گرفت.

با وجود چنین منبع سوخت عظیمی، با خیالی آسوده روی همراهی Redmi 8A  حساب کنید، ویدئو های مورد علاقه تان را تماشا کنید، بازیهای هیجان انگیز دلخواهتان را اجرا کنید، با عزیزانتان به گپ و گفتی هر قدر طولانی بپردازید و در وب گردی محدود نباشید چرا که، باتری این گوشی، مقتدرانه زندگی را به جریان می اندازد.

 

عملکرد

نحوه عملکرد گوشی های هوشمند، تا حد بالایی به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری درونی آنها وابسته است. Redmi 8A به عنوان یک میان رده ی البته با قابلیت ها و طراحی زیبا، ساختاردرونی مناسبی دارد. فوندانسیونی که انتظار بیشتری هم ازآن نمی رود.

چیست اسنپ دراگون 439، تراشه ای که عمر 1.5 ساله اش در دنیایی که پیشرفت تکنولوژی سرعت فوق العاده ای دارد، نشان از کمی قدیمی بودن آن خواهد داشت، بنابراین قدرت متوسط آن را پذیرا باشید.

بر این تراشه ی 12 نانومتری، پردازنده 8 هسته ای متشکل از 8 هسته ی 2 گیگاهرتزیCortex A53 ، به عنوان قلبRedmi 8A  می تپد.

به همراهی این سیستم پردازنده مرکزی، تراشه گرافیکی آدرنو 505، پردازش های گرافیکی این گوشی دوست داشتنی را با عملکردی معمول، عهده دار است.

این توان پردازشی محدود، در اجرای بازیهای با گرافیک سنگین، با تاخیر مواجه خواهد شد.

لگی که در جابجایی بین نرم افزار های مختلف نیز با آن روبه رو می شویم. این موضوع بیانگر آن است که اگر از جمله کاربرانی هستید که استفاده از گوشی همراهتان، تنها به وب گردی های کوتاه و پخش موزیک و کار با نرم افزارهای پیام رسان منتهی می شود، می توانید روی رضایت از سیستم پردازشی Redmi 8A حساب کنید.

در کنار این سیستم پردازشی،Redmi 8A  در سه نسخه با فضای ذخیره سازی متفاوت پا به عرصه دنیای میان رده های شیائومی می گذارد. نسخه هایی با رم 2 و 3 گیگابایت که مجهز به حافظه ی داخلی 32 گیگابایت اند، و نسخه 4 گیگابایتی که حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت را در خود جای داده است. این میزان حافظه، همچنان با استفاده از micro SD تا سقف 512 گیگابایت قابل ارتقاست تا فضای کافی برای ذخیره محتوای دلخواهتان را در اختیار داشته باشید.

گارد امنیتی تشخیص چهره در ساختار Redmi 8A  مستقر شده تا با خیالی آسوده محتوای شخصی دلخواهتان رادر گوشی خود ذخیره کرده و محافظت از این شخصی سازی را به عهده سنسوری مدرن بگذارید. بدین ترتیب شما تنها کسی خواهید بود که می تواند به محتوای درونی گوشی دسترسی داشته باشد. این گارد، جای خالی سنسور اثر انگشت را به خوبی پر کرده است.

وجود میکروفون با حذف نویز های اضافی در زمانیکه مشغول یک مکالمه دلنشین هستید، صدای شما را در نهایت شفافیت گوشی را به کاربران می رساند. در یک جمع بندی خلاصه از آنچه در دنیایRedmi 8A  میگذرد، آشنا شوید.

 

جمع بندی

شیائومی، توانست با تولیدگوشی های هوشمندی از پرچم داران شگفت انگیز تا میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی خوش ساختار و زیبا کاربران بسیاری را در سراسر دنیا به سوی خود جذب کند.

Redmi 8A نیز درعین قیمت مناسب، قابلیت های وسوسه انگیز بسیاری را در دل خود جای داده تا بدین ترتیب بتواند در آسمان میان رده های این برند پرطرفدار، بدرخشد. جنس پلاستیکی بدنه که مقاومت بالایی حتی در برابر ایجاد لکه و اثر انگشت از خود نشان داد،با بافتی خلاقانه پوشیده شده است، تا در کنار انحنای جذاب لبه های گوشی، آرگونومی و جذابیتRedmi 8A  را تا حد زیادی بالا ببرد.

از سیستم پردازشی این گوشی می توان در حد یک گوشی میان رده انتظار داشت. بااین حال برای کارکردی معمول، نیازهای کاربرانش را به خوبی پاسخگو خواهد بود. اما دریایی از انرژیRedmi 8A  را در برگرفته است تا بتواند با خیالی آسوده، هرچقدر که می خواهید از گوشی خود استفاده کنید و نگران مواجه شدن با کمبود سوخت نباشید.

چرا که باتری نیرومند 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی، مقتدرانه شما را در یک همراهی وفادارانه حمایت می کند. شاید میزان حافظه ذخیره سازی چندان بالا نباشد، اما اگر به فضای گسترده تری نیازمندید، micro SD تا 512 گیگابایت، در وسعت بخشیدن به این فضا شما را یاری می دهد. گارد امنیتی حسگر تشخیص چهره نیز، درRedmi 8A  مستقر شده تا نگران حفاظت از محتوای شخصی نهفته در گوشیتان نباشید.

به طور کلی اگر نیازمند گوشی هستید که بتواند نیاز های متداول شما را در یک زمان طولانی بدون نیاز به سوخت گیری مجدد برآورده کند، در حالیکه با یک طراحی مدرن و چشم نواز در آمیخته است. آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان