152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
11 38
11:38-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7p-رم 4 گیگابایت-ظرفیت 64 گیگابایت-مشکی

Huawei Y7p -RAM 4G - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.39 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : سه دوربین 48 + 8 + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل

مقدار رم : 4 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : مشکی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y7p-رم 4 گیگابایت-ظرفیت 64 گیگابایت-مشکی

نقد و بررسی تخصصی

در جهانی که پیشرفت تکنولوژی سوار بر مرکب سرعت، هر کاربری را غرق در تنوع و جذابیت برای انتخاب گوشی همراه خود کرده است، شرایط اقتصادی نیز قابل چشم پوشی نیست.

در این مقاله به معرفی نسخه ای که از لحاظ قیمت و امکانات نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است می پردازیم. هوآوی در 6 فوریه 2020 از این نسخه ی زیبای سری Y خود رونمایی کرد. این گوشی، در رشته ی فبلت ها قرار می گیرد. فبلت ها، نسبت به اکثر گوشی های موجود بزرگترند، اما در جثه همچنان به پای تبلت ها نرسیده اند. حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی، Y7p را همراهی می کند. هم چنان که امکان ارتقای آن تا 512 گیگابایت به یاری کارت حافظه ی micro SD فراهم خواهد بود. این نسخه از سری Y هوآوی دارای رم 4 گیگابایت، یک پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-G51 MP4 است. نمایشگر بزرگ و جذاب Y7p، لذت یک دید بصری هیجان انگیز را در پهنه ای گسترده هدیه می دهد. این صفحه نمایش 6.39 اینچی خارق العاده، از نوع LCD و دارای پنل IPS است که وضوح تصویررا به 1560 در 720 پیکسل می رساند. بنابراین ما تصاویری با تراکم پیکسلی مطلوب 269 پیکسل در هر اینچ را خواهیم داشت. سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در قلب دوربین Y7p می تپند. هم چنین دوربین سلفی تعبیه شده در این گوشی، طرفداران سلفی را تا حد قابل قبولی راضی نگه خواهد داشت.

هر آنچه را که سبب صدرنشینی این گوشی دوست داشتنی طی هفته ی اخیر از برند Huawei شده، می تواند روشنی بخش چگونگی این اتفاق شود. ما، هر آنچه در دنیای Y7p می گذرد را با شما در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

از نوآوری های خلاقانه ای که در میان کاربران طرفداران خود را به خوبی پیدا کرده است، یاری گرفتن طراحان از فناوری پوشش نانو است. فناوری که در سبک و سیاق طراحان Y7p نیز، به چشم می خورد.

به طوریکه با بازتاب نور، بر پنل پشتی گوشی، یک رنج رنگی خارق العاده ی رنگین کمانی، به طور وسوسه انگیزی چشم نوازی می کند. این طراحی جذاب، در کنار قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری خوب، تنها قیمتی مناسب را برای جذب کاربران به سمت خود کم دارد که هوآوی مانند دیگر محصولات خود، این بار نیز با قیمتی مقرون به صرفه، هر آنچه که برای در دست گرفتن بازار بدان نیاز دارد، به طرفدارانش هدیه داده است. در واقع شاید همین سیاست مبنی بر قیمت هوآوی را تا این حد در بازار روز جهان، محبوب کاربران کرده باشد.

این گوشی میان رده به صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن FHD مجهز شده که از لحاظ جثه، به اندازه یک آیفون پرومکس، بزرگ و فوق العاده است پنل پشتی Y7p از جنس پلاستیک  ساخته شده، گرچه این به معنی احتمال ایجاد خط و خش در این قالب خوش رنگ و لعاب است، اما باید گفت با توجه به جثه ی عظیمش ایجاد وزنی سبک و خوشایند و البته که رنج فیمتی مناسب را سبب می شود. پس ازآنباکسینگ یک قاب محافظ ژله ای  برای این گوشی جذاب، سوپرایزی است از جانب هوآوی به کاربران Y7P.

در این پنل، دوربین های سه گانه ای که به هوش مصنوعی تجهیز شده اند، با بیرون زدگی که البته خیلی هم کم نیست، زیر هم تعبیه شده اند.

برای این قاب دو رنگ پایه ی آبی و مشکی در نظر گرفته شده است، هوآوی این دو رنگ دوست داشتنی را  Midnight blackو Aurora blue نام گزاری کرده است. جذابیت Aurora blue، با عبور از طیف رنگی از رنج سبز به آبی کم رنگ در بازتاب نور، دلبرانه سلیقه ی کاربر را نوازش می دهد.

صفحه نمایش Y7p با طراحی جدید که تعبیه دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی را هم در نظر گرفته است، با کاربرد نوآوری Blind Hold، سبب شده با کم ترین تغییر در نمای جلوی گوشی، این اتفاق مدرن رقم بخورد. بنابراین دیافراگم کوچک تر شده و هماهنگی و یکپارچگی صفحه نمایش تا حد مطلوبی حفظ شده است.

از طرف شرکت هواوی، روی نمایشگر، محافظی برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی این گوشی، دوربین و سنسور اثر انگشت در عمق و محل مناسبی مستقر شده اند.

فریم کناری Y7p از جنس پلی کربنات است که این به دلیل رنج قیمتی میان رده ی این گوشی، قابل توجیه است.

در سمت راست این گوشی کلید های پاور و ولوم، در لبه ی بالایی میکروفون دوم و در کناره سمت چپ، درگاه سیم کارت ها  قرار گرفته  است. کناره ی پایینی گوشی، میزبان درگاه میکرو USB، اسپیکر، میکروفون اصلی و جک 3.5 میلی متری هدفون شده است و شلوغ ترین لبه گوشی را به خود اختصاص داده است.

 

صفحه نمایش

با صفحه نمایش پهناور Y7p می توانید در دریایی از تصویر و ویدئو و بازی های مورد علاقه تان غرق شوید. نمایشگری 6.39 اینچی که برای رساندن شما به نهایت لذت در کاربرد، در حد بضاعت میان رده اش، حاشیه ها را تا جای ممکن به حداقل رسانده است. این صفحه نمایش عظیم، حدود 82.4 درصد از پنل جلویی گوشی را به عنوان قلمروی حکمرانی خود به انحصار در آورده است. هوآوی برای پیشگیری از تأثیر بد خروجی صدای مخاطب برروی حاشیه های این محصول دوست داشتنی، این خروجی را در بالاترین سطح ممکن قرار داده تا بدین ترتیب خروجی صدای مخاطب به طور کامل از قاب جلویی گوشی خارج شود.

صفحه نمایش Y7p با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل در واقع امکان مشاهده ی تصاویر و ویدئوها با کیفیت HD را فراهم کرده است. تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ، این میان رده ی جذاب و پرطرفدار را در ارائه ی رنگ هایی زنده و شفاف، سربند کرده است. هوآوی با امکاناتی که برای این نمایشگر در نظر گرفته، به کاربر آزادی عمل لذت بخشی در اعمال سلیقه خود در قسمت تنظیمات صفحه نمایش این گوشی هدیه داده است.

امکاناتی که ما شما رو از داشتن اونها آگاه می کنیم:

Color Temprature: تا بتوانید گرمای رنگ های را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

Eye Comfort: با این امکان می توانید نور آبی را کم و یا خاموش کنید تا نور زرد غالب شده و چشمتان در هنگام کار کردن با گوشی اذیت نشود.

Text Style: می توانید فونت مورد علاقه خودتان را از قسمت تم ها و عکس های پس زمینه انتخاب کرده و تغییرات نوشتاری دلخواهی را ایجاد نمایید.

Notch: گرچه در طراحی Y7p دوربین سلفی در یک حفره ی کوچک تعبیه شده و به احتمال زیاد حس ناخوشایندی را برای کاربران رقم نخواهد زد، با این حال این امکان برای  شما فراهم شده که بتوانید همین فضای اندک را هم از دید خود مخفی کنید.

Display Network speed: با این قابلیت در صورتی که علاقه داشته باشید می توانید بر روی نوار ابزار گوشی خود، سرعت شبکه ای که به آن متصل شده اید را مشاهده نمایید.

بنابراین هر چقدر که دلتان می خواهد نمایشگر Y7p را  به سلیقه ی خود نزدیک کنید و از آن لذت ببرید.

 

دوربین

کاش می شد خودمان عکس های جذاب و فوق العاده ای را ثبت کنیم و برای داشتن آنها مجبور نشویم به استدیوهای عکاسی و صرف هزینه های بالا پناه ببریم. شاید تا همین چند سال پیش هم این فکر در پس ذهن بسیاری از ما رخنه می کرده و بسیاری به دلیل عدم توانایی، از ثبت لحظه های به یادماندنی خود محروم مانده اند.
امروزه اما هر کدام ازما با داشتن یک گوشی همراه، به راحتی می توانیم از حس ناب یک عکاسی بی نظیر بهره مند شویم، بدون نیاز به مهارت خاصی با ثبت لحظات خاص زندگی مان بی هیچ محدودیتی خاطره سازی کنیم و هر آنچه در جهان دیدنی است برای همیشه به آلبوم دیجیتالی خود اضافه کنیم. این امکان به خوبی حتی در میان رده های دنیای متنوع گوشی های امروزی نیز مهیاست.
یکی از گوشی هایی که رکورد پرفروشترین هوآوی هفته نخست شهریور 99 را از آن خود کرده، Y7p است. این گوشی با داشتن دوربین سه گانه ی دوست داشتنی در دل خود، در حد وسع میان رده ای اش توانسته رضایت کاربرانش را به خود جلب کند. سه لنز این دوربین که در پنل پشتی آن تعبیه شده اند، سنسور اصلی، Ultra wide و سنسور تشخیص عمق اند که به معرفی آنها می پردازیم.

لنز اصلی قدرتمند 48 مگاپیکسلی این گوشی نوید داشتن تصاویری با کیفیت و شفافیت مطلوبی را به کاربران خود می دهند. لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض این دوربین گرچه نسبت به سنسور اصلی از شارپنس و کیفیت پایین تری بهره برده، اما همچنان به نسبت قیمت مقرون به صرفه این گوشی پر طرفدار، عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده است.

حسگر ویژه ی تشخیص عمق نیز در دوربین Y7p به ایجاد افکت بوکه کمک می کند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز با پیوستن به مجموعه دوربین های مذکور، جمع آنها را کامل کرده است. اگر از طرفداران سلفی گرفتن هستید شاید لازم باشد بدانید که عکس های سلفی با این گوشی جزئیات را در سطح بالایی ثبت نخواهند کرد. شارپی این تصاویر نیز چندان دلپذیر نیست. این دوربین در ثبت تصاویر پرتره عملکرد معمولی داشته، جداسازی سوژه از پس زمینه خیلی حرفه ای نیست و کمی بهم ریختگی در کناره های سوژه و پس زمینه به چشم می خورد.

بهره بری از هوش مصنوعی در دوربین Y7p، کمک می کند تا با تشخیص سوژه و هم چنین منظره، به خوبی خود را با توجه به آنها تنظیم کند. این فناوری مدرن تشخیص صحنه به کاربر این امکان را می دهد که بتواند به صورت خودکار، 500 صحنه را شناسایی و در قالب 21 دسته جای دهد.

اگر در نور روز و یا روشنایی مناسب با Y7p عکاسی کنید، رنگ ها به طور چشم نوازی به واقعیت نزدیک خواهند بود و این بدون شک عکس هایتان را دلچسب تر خواهد کرد. نویز تصاویر در روز به میزان کمی احساس و شفافیت تا حد مطلوبی نمایان می شود. گرچه به این نکته نیز باید شاره کنیم که شارپی تصاویر خیلی خوب نخواهد بود.هم چنان که رنج داینامیکی متوسط است و با توجه به مقرون به صرفه بودن گوشی که متعلق به میان رده هاست، نباید انتظار بالایی برای ثبت جزئیات در تصاویر داشته باشیم.

اما اگر قصد عکاسی با Y7p را شب هنگام و یا در محلی تاریک داشته باشید باید بگوییم که عکس هایی با نویز بالا و تاری بیشتر نسبت به عکاسی در روز نتیجه ی ثبت چنین تصاویری خواهد بود. هم چنین برای عکاسی در شب، در کنار بردن دوربین از روی سوژه عجله نکنید، چرا که با کمی تعجیل به احتمال زیاد عکسی دارید که سراسر آن را تاری فرا گرفته است! پس کمی صبور باشید. خبر خوب اینکه با فعال کردن حالت Night Mode عملکرد این دوربین تا حد شگفت انگیزی دگرگون می شود. حالا دیگر می توانید در تاریکی شب نیز با خیالی آسوده از عکاسی لذت ببرید.
تصاویر فوق العاده ای با نویز کم ثبت کنید و از وضوح و شفافیت آنها حس خوبی را تجربه کنید. نویز تصاویر دیگر بالا نیست و جذابیت بی نظیر زیبایی های شب به خوبی قابل ثبت خواهد بود. هم چنان که فناوری لرزش گیر هوش مصنوعی به همراهی زمان نور دهی 6 ثانیه ای، باعث ارائه ی عملکرد مناسب در نور کم است.

اگر از دوستداران عکاسی پرتره هستید این نوید را می دهیم که دوربین اصلی Y7p قابل قبول خواهد بود. گرچه شاید جداساز سوژه از پس زمینه در سطح عالی صورت نمی گیرد، اما میان رده بودنش توجیه مناسبی خواهد بود.

نرم افزار دوربین Y7p تلاش کرده تا بتواند افکت HDR را در ثبت تصاویرش پیاده کند و البته تا حد خوبی نیز موفق بوده، به طوری که اگر از منظره ای مشخص، عکسی با حالت اتوماتیک و عکسی دیگر با حالت HDR بگیریم، تفاوت زادی در این دو به چشم نخواهد خورد.

بنابراین دوربین Y7p با توجه به قیمت مقرون به مصرفه و جای گرفتن آن در دنیای میان رده ها، توانسته کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

عکاسی کنید و لذت ببرید.

 

باتری و عملکرد

اگر مدت زمان زیادی به امکان شارژدهی Y7p دسترسی ندارید و اما مایلید در تمام این مدت گوشیتان همراه خوبی برایتان باشد و در میانه ی روز چون رفیقی نیمه راه شما را با مشکل مواجه نکند، باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری Y7p نوید یک همراهی فوق العاده را به شما می دهد. با این باتری پر قدرت می توانید تا حدود 22 ساعت ویدئو تماشا کنید!

اگر Y7p را در حالت استندبای قرار دهیم، خواهیم دید که شارژ خود را به خوبی حفظ خواهد کرد. اما اگر از کابرانی هستید که استفاده ی سنگینی از گوشی خود دارید و مایلید عملکرد باتری Y7p را درحالت Performance Mode بدانید، باید بگوییم که تست های انجام شده نشان داده که در این حالت باتری 4000 میلی آمپری گوشی شما را از یک صبح تا عصر روشن نگه می دارد. اگر هم به طور معمول می خواهید تماس بگیرید، ویدئو تماشا کرده و کمی بازی کنید و گه گاهی به گشت و گذاری در دنیای وب بپردازید، به احتمال زیاد Y7p بدون نیاز با شارژ مجدد بیشتر از یک روز همراه شماست. این باتری قدرتمند به شما امکان می دهد که با خیالی آسوده از آن استفاده کرده و به این زودی نگران اتمام شارژ موبایل خود نباشید.

در ساختار درونی این هوآوی پرطرفدار، یک پردازنده ی 8 هسته ای بر روی چیپست نوع Huawei kirin 710F تعبیه شده که متشکل از یک پردازنده ی 4 هسته ای Cortex-A73 و 4 هسته ی پردازشی Cortex-A53 می باشد. این پردازنده ی قدرتمند در کنار رم 4 گیگابایتی گوشی، امکان اجرای برنامه های مورد نیازتان را به صورت روان و بدون وقفه فراهم می کند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی Y7p نیز توانسته با توجه به میان رده بودن این گوشی پر طرفدار و نیز مقرون به صرفه بودنش، نیاز های کاربران را تا حد مطلوبی برآورده کند. البته که امکان ارتقای این حافظه تا 512 گیگابایت به کمک کارت حافظه ای داخلی که در جایگاه سیم کارت دوم قرار می گیرد، نگرانی از مشکل کمبود حافظه را مرتفع خواهد کرد.

در کنار این پردازنده ی 8 هسته ای، یک پردازنده ی گرافیکی از نوع Mali G51-MP4 نیز در نظر گرفته شده است. البته که باید پذیرفت این گوشی برای بازی هایی با گرافیک سنگین ساخته نشده، اما برای بازی هایی با گرافیک پایین می تونید روی آن حساب کنید، گرچه ممکن است در اجرای بازی های سنگین با Y7p تأخیر و لگی داشته باشید، اما این گوشی در این موارد داغ نمی کند!

اسپیکر تعبیه شده در ساختار Y7p گرچه از نظر بلندی صدا در حد عالی ظاهر نشده و بلندی متوسطی ارائه می دهد، اما از لحاظ کیفیت مناسب است و می توانید جزئیات صدا را تا حد مطلوبی بشنوید.

ساختار امنیتی گوشی نیز دو راهکار را در اختیار کاربرانش قرار داده است. حسگر اثر انگشت که در قاب پشتی گوشی قرار گرفته، با عملکرد مناسبش، به مدت زما اندکی برای شناسایی و آنلاک گوشیتان نیاز دارد. محل مناسب قرارگیری این حسگر، اندازه مناسب و عمق خوب در نظر گرفته شده توسط طراحان، سبب شده که به راحتی و بدون نیاز به حتی نگاه انداختن آن را پیدا و مورد استفاده قرار دهید.

روش دوم تشخیص چهره است. گرچه سخت افزار اختصاصی برای این قابلیت امنیتی تعبیه نشده، اما می توان گفت عملکرد خوبی نشان داده است. تشخیص چهره به کمک دوربین سلفی تعبیه شده در گوشه سمت ی کند.

بنابراین می توان گفت با وجود چنین سخت افزاری در رنج قیمتی میان رده ها، Y7p برای کارهای روزانه شما انتخاب مناسبی است. به طوریکه آن را در رده نخست پرفروش ترین های هفته ی اخیر قرار داده است.

 

جمع بندی

اگر در خرید Y7p مردد هستید، ما ضعف ها و نقاط قوت این گوشی را به اختصار در اختیارتان قرار می دهیم تا شما را در این انتخاب یاری کنیم.

از نقاط قوت این گوشی، می توان به صفحه نمایش بزرگ و جذاب آن اشاره کرد که برای بسیاری از کابران بسیار مورد پسند واقع می شود و لذت استفاده از گوشی را دو چندان می کند. دوربین حفره ای گوشی نیز البته از نماد های گوشی های به روز است. Y7p از جمعیت دنیای میان رده هاست و این به معنای مقرون به صرفه بودن این گوشی دوست داشتنی است. باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری و سخت افزار مناسب این گوشی نیز خیال شما را از داشتن یک همراه مناسب تا حد بالایی آسوده می کند.

گرچه شاید عملکرد فوق العاده ای از دوربین های تعبیه شده در Y7p نمیبنیم، اما با توجه به میان رده بودنش چنین انتظاری کمی دور از ذهن است. اگر اولویت استفاده تان ازگوشی بازی های سنگین آن هم با گرافیک بالاست، می توان گفت Y7p انتخاب چندان مناسبی نخواهد بود. حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی نیز گرچه هنوز راه زیادی برای ارتقا دارد، اما باز هم توجیه اقتصادی در موردش صادق است.

بطور کلی این گوشی پرطرفدار به قدری در کشور برای کاربران جذابیت داشته که در میان پرفروش های برند Huawei صدر نشین هفته ی نخست شهریور امسال شد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان