152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
21 54
21:54-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note8pro ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت-سفید

Xiaomi Redmi Note 8 Pro - 64GB - 6G RAM - WHITE

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.53 اینچ

توضیحات : باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 4 دوربین در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : سنسور 20 مگاپیکسلی

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : Dual-core Cortex-A76 & Hexa-core Cortex-A55

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : سفید


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note8pro ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت-سفید

نقد و بررسی تخصصی

شرکت شیائومی در طی چند سال گذشته توانسته با تولید گوشی های باکیفیت خود در بین گوشی های میان رده طرفداران زیادی پیدا کند. معمولا در ازای پولی که برای گوشی های این شرکت پرداخت می کنید ویژگی های متنوع و بسیار جذابی رو دریافت می کنید که گوشی Redmi Note 8 Pro هم از این قاعده مستثنا نیست.

این گوشی حاصل تلاش شرکت شیائومی برای نزدیک شدن به گوشی های پرچم دار و بالارده بوده که در این زمینه هم بسیار موفق بوده است.

در ادامه شما را با ویژگی های خاص و قابلیت های جذابی که این گوشی هوشمند در اختیارتان قرار می دهد آشنا می کنیم...

 

 کیفیت ساخت و طراحی

نحوه طراحی این گوشی هوشمند به گونه ایست که نظر هر فرد خوش سلیقه را به خود جلب می کند. جنس بدنه این گوشی از شیشه است بدنه ای از جنس گوریلا گلس 5 که محافظت از نمایشگر را دوچندان می کند و باعث زیبایی در قاب پشتی شده است. برخلاف گوشی ردمی نوت 8، در ساخت این گوشی از فریم پلاستیکی به جای فلزی استفاده شده است.

در بخش فوقانی نمایشگر یک ناچ قطره ای وجود دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. در مرکز قاب پشتی، ماژول دوربین وجود دارد که دارای اندکی بیرون زدگی است و حسگر اثر انگشت روی ماژول دوربین و در زیر سه لنز دوربین اصلی قرار گرفته است. در کنار ماژول دوربین، لنز ماکرو به همراه فلش LED وجود دارد.

در لبه پایینی گوشی، درگاه USB-C، اسپیکر و جک 3.5 میلی متری قرار دارد. در لبه سمت راست دکمه های پاور و تنظیم صدا وجود دارد که بسیار باکیفیت ساخته شده اند و در سمت چپ محل قرار گرفتن سیم کارت تعبیه شده است.

کافی است یک بار گوشی را در دستتان بگیرید و لحظاتی با آن کار کنید تا متوجه کیفیت ساخت بالای گوشی و حس خوبی که به شما می دهد بشوید.

 

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچ از نوع IPS LCD است با کیفیت FullHD که توانسته حدود 85 درصد از قاب جلو را در بر گیرد. وضوح تصویر نمایشگر 2340*1080 و تراکم پیکسلی درآن 395 پیکسل برهر اینچ است و نسبت ابعاد صفحه نمایش 19.5:9 است.

این نمایشگر کیفیت شگفت انگیزی ندارد با این حال که همه چیز را به خوبی نشان می دهد و به لمس سریع پاسخ می دهد. طیف وسیعی از رنگ ها  نمایش می دهد و کنتراست بالایی هم دارد. از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش پشتیبانی از HDR است.

روشنایی و نور زیاد صفحه نمایش گوشی باعث شده تا به راحتی در محیط باز و در زیر نور خورشید بتوانید همه ی جزئیات صفحه نمایش را ببینید بدون اینکه مشکلی به وجود آید. در حالت دستی 420 و در حالت خودکار 500 نیت حداکثر روشنایی آن می باشد.

همان طور که گفته شد این نمایشگر توسط لایه گوریلا گلس 5 محافظت می شود و دارای لبه های 2.5D است. پوششی که این لایه دارد ضد چربی است و ردی از اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند.

رابط کاربری جدید شیائومی تنظیماتی را در اختیارتان قرار می دهد که با آن می توانید وضعیت سردی و گرمی رنگ ها و میزان کنتراست نمایشگر را تنظیم کنید.

 

دوربین

دوربین این گوشی و گوشی Redmi Note 8 ساختار مشابهی دارند. 4 لنز دوربین اصلی به همراه فلش LED دوگانه در مرکز قاب پشتی و یک لنز دوربین در قاب جلویی گوشی قرار دارد.

دوربین اصلی از لنز 64 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 بهره می برد و میتواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند. به صورت پیشفرض، دوربین در حالت 16 مگاپیکسلی عکس می گیرد که می توانید برای تهیه عکس هایی با شارپی بالا آن را در حالت 64 مگاپیکسلی قرار دهید. سنسور اصلی عکس های پر جزئیاتی ثبت می کند که از کنتراست خوبی هم برخوردار است.

این گوشی نیز مانند ردمی نوت 8 در ثبت عکس ها کمی درخشان است. اغراق در رنگ ها مشاهده نمی شود و به تصاویر به صورت طبیعی نمایش داده می شوند.

در روز و شب عکس های خوبی را ثبت می کند اما توجه کنید که در شب، سوژه شما باید بسیار واضح و مشخص باشد. برای عکاسی بهتر می توانید در حالت نایت مود قرار دهید که نتیجه ی آن عکاسی با جزئیات بیشتر و شارپی بهتر می باشد.

با اینکه خبری از لنز تلفوتو در گوشی های سری ردمی نوت 8 نیست اما گوشی Redmi Note 8 Pro زوم 2 برابری دیجیتال دارد که نتیجه کار بسیار رضایت بخش است.

لنز دوربین اولترا واید سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد و میتواند با زاویه 120 درجه عکاسی کند. این لنز هم عکس های خوبی به ثبت می رساند و عکس های گرفته شده در این حالت جزئیات مناسبی دارند اما رنج دینامیکی خیلی خوبی ندارد.

عکاسی با این لنز در روز بسیار جذاب است و عکس هایی که ثبت می کند محیط زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. در شب عملکرد این سنسور زیاد جالب نیست چرا که نمی تواند نور خوبی جذب کند و عکس هایی با جزئیات کمتر به ثبت می رساند.

عکس های پرتره توسط سنسور تشخیص عمق که به کمک لنز اصلی می رود گرفته می شوند. رنگ های موجود در تصویر به خوبی نشان داده می شوند اما ممکن است در برخی قسمت های عکس، مرز بین سوژه و پس زمینه را نتواند خوب تشخیص دهد. در مجموع برش خوبی صورت می گیرد و تاری پس زمینه کافی است.

لنز ماکرو امکان عکس برداری از فاصله خیلی نزدیک را به شما می دهد اما جالب است بدانید نتیجه ای که با زوم کردن عکس گرفته شده با دوربین اصلی از سوژه بدست می آید بهتر از عکسی هست که توسط لنز ماکرو گرفته می شود چرا که لنز قدرتمندی برای این سنسور در نظر گرفته نشده است.

لنز پرتره و لنز ماکرو این گوشی در محیط های تاریک عملکرد مناسبی ندارند.

دوربین سلفی، سنسور 20 مگاپیکسلی دارد که در روز می تواند عکس های بسیار خوب و پرجزئیاتی را ثبت کنید اما این سنسور در محیط های کم نور عکس های پرنویزی را به ثبت می رساند.

 

 باتری

باتری این گوشی ظرفیت 4500 میلی آمپرساعتی دارد که در صورت استفاده معمولی و عادی از گوشی می توانید تا 2 روز از شارژ کردن گوشی بی نیاز شوید و حتی اگر کاربر حرفه ای هستید و مدام از گوشی استفاده می کنید تا یک روز کامل می تواند برای شما کار کند.

این گوشی از شارژ بی سیم 18 واتی پشتیبانی می کند که می توانید باتری را خیلی سریع شارژ کنید. شما می توایند در مدت زمان یک ساعت گوشی خود را تا 65% شارژ کنید.

عملکرد

گوشی Redmi Note 8 Pro به پردازنده Helio G90T مجهز شده که روی خودش پردازنده 8 هسته ای دارد. تراشه 2 هسته ای Cortex-A76 با فرکانس 2.05 GHz و 6 هسته ای Cortex-A55 با فرکانس 2 GHz و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4  در این گوشی تعبیه شده است.

در واقع می توان گفت پردازنده این گوشی در مقایسه با پردازنده اسنپ دراگون 730 عملکرد بهتری دارد.

پردازنده گوشی در کنار رمی که برای این آن در نظر گرفته شده عملکرد فوق العاده ای دارد و به راحتی می توانید برنامه های نسبتا سنگین را روی آن اجرا کنید.

برای مثال می توانید بازی های پابجی و آسفالت 9 را روی گوشی اجرا کنید.

 

جمع بندی

اگر به دنبال گوشی میان رده با قابلیت ها و امکانات عالی می گردید...
شک نکنید یکی از بهترین انتخاب های شما گوشی Redmi Note 8 Pro خواهد بود چرا که امکاناتی در سطح گوشی های رده بالا به شما ارائه می کند و کاملا مناسب شما خواهد بود.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان