152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
2 6
2:6-1403/2/1 1403 2 1 1403/2/1
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11 -رم 3 گیگابایت-ظرفیت 32 گیگابایت-بنفش

Samsung Galaxy M11 - 32G - Ram 3G -VIOLET

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین هایی با رزولوشن های 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Octa-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 3 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : بنفش


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11 -رم 3 گیگابایت-ظرفیت 32 گیگابایت-بنفش

بررسی تخصصی Samsung Galaxy M11

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy M11

Galaxy M11 در 30 مارس 2020 به بازار گوشی های هوشمند معرفی شد و درنهایت، در می ماه 2020 پا به عرصه ی پایین رده های اصیل سامسونگ نهاد.

Galaxy M11 ی 197 گرمی با ابعاد 161.4*76.3*9 میلی متر، از جمله گوشی های مدرن با ظاهری کاربرپسند است که با برچسب قیمتی مناسب، طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد.

این گوشی دوسیم کارته، با طراحی چشم نواز، مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1560*720 پیکسل می باشد، که دیدن تصاویر با کیفیت مطلوب را به عنوان نسخه ای از دنیای پایین رده ها به کاربرانش هدیه می دهد. تلفیق شیشه در پنل جلویی و پلاستیک در فریم و پنل پشتی، طراحی جذاب و دوست داشتنی را، در قالب رنگ های خیره کننده و چشم نواز برای Galaxy M11 به ارمغان می آورد.

کمپانی سامسونگ، این گوشی کره ای تبار را در نسخه ای با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت به کاربرانش هدیه داده است.

همکاری سه حسگر با رزولوشن 13،5،2 مگاپیکسل، تصاویر روشن و با کیفیت مطلوب را نتیجه خواهد داد. که البته، با لنز 8 مگاپیکسلی که در بالای نمایشگر سکنی گزیده است، می توانید سلفی های جذاب بگیرید و زیبایی های چهرتان را در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان ثبت کنید.

از دیگر امکانات Galaxy M11 دوست داشتنی، منبع سوختی است که در دل آن تعبیه شده است. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت!

که این میزان ظرفیت برا ی چنین رده ای از گوشی با چنین برچسب قیمتی، شگفت انگیز است. خبر خوب اینکه شارژ سریع این منبع عظیم، شمارا شگفت زده خواهد کرد.

دنیای Galaxy M11 در انتظار شماست...

 

درباره M11

سامسونگ، برند با اصالتی که در سراسر جهان طرفداران بی شماری در زمینه ی گوشی های هوشمند دارد، مدت ها بود که عضو جدیدی را به خانواده دوست داشتنی سری M اضافه نکرده بود. پس از گذران وقفه ای طولانی، خاندان سری M، با ظهور M11، گسترش یافت. عضوی کره ای تبار که از لحاظ اقتصادی، برچسب قیمتی جذابی را به خود اختصاص داد تا طرفدارانش را برای همراهی، تحت فشار نگذارد.

Galaxy M11 در می ماه 2020 پا به عرصه ی پایین رده های اصیل سامسونگ نهاد. یک گوشی هوشمند با قابلیت هایی که در دنیای متعلق به آن، امتیاز محسوب می شود. در مقام مقایسه با نسل های پیشین پایین رده های این برند، با خانواده جهش یافتهM  آشنا خواهیم شد که اینکه، شمارابه سیر در دنیای M11 دوست داشتنی دعوت خواهیم کرد تا با گشت و گذاری در ساختار و نحوه ی طراحی این نسخه مقرون به صرفه، ارتقای سطح سری M برایتان ملموس تر می شود. باما در این جهان آمیخته با تکنولوژی همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

Galaxy M11 توانست در یک طراحی زیبا، کاربران بسیاری را مجذوب تمرکز قابلیت های مطلوب خود کرد. برای کاربرانی که قصد صرف هزینه های هنگفت برای گوشی تلفن همراه را ندارند، در زمره برترین گزینه ها قرار بگیرد.

جنس بدنه Galaxy M11، تلفیقی است از پلاستیک و شیشه. قاب پشتی گوشی که در قالب رنگ های خیره کننده، حس دلنشینی برای کاربرانش به همراه آورده، با توجیه اقتصادی قابل پذیرشی، در پوشش پلاستیکی ظاهر می شود. پنل پوشی گوشی، مرکب ماژول سه گانه ی دوربین این استارت فون دوست داشتنی است. لنز های جامعی که در چیدمانی عمودی، بر سمت چپ نیمه بالایی این قاب، برخط شده اند. وجود این دوربین مجهز، بی شک از نقاط قوت  M11محسوب می شود.

در همسایگی این جایگاه جذاب  مشکی رنگ، فلش LED حاضر شده تا روشنایی بخش تصاویری باشد که در نور کم، تمایل به جاودانگی آنها دارید. جمعیت پنل پشتی به همینجا ختم نمی شود. حسگر امنیتی اثر انگشت نیز در قسمت میانی به چشم می خورد تا خیالتان را از ایمن بودن محتوای شخصیتان آسوده کند. سریع و بی وقفه!

در کناره سمت راست گوشی، کلید های پاور و تنظیم صدا مستقر شده اند. لبه سمت چپ اما، میزبان درگاه اختصاصی کارت حافظه شده  تا اگر به فضای ذخیره سازی وسیع تری نیازمند باشید، بدون تصرف جای سیم کارت و رم ، در بستری آماده بتوانید از micro SD استفاده کنید و میزان حافظه مورد نیازتان را فراهم کنید. اما پر جمعیت ترین لبه M11، در کناره ی پایینی این گوشی دوست داشتنی است که با درگاه شارژ USB Type – C اسپیکر و میکروفون و جک صدا 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون مجهز شده است. ارتشی از امکانات M11 در مرزی از بدنه ای زیبا.

صفحه نمایش پهناور این نسخه کره ای تبار سرشار از حس خوب، به جز لبه پایینی، مرز باریکی میان خود و بدنه ی گوشی قائل شده است، تا بتوانید در محتوای دلخواهتان غرق شوید.

انحنای جذاب زوایای M11، ظاهر مدرن و آرگونومی مناسبی را برای این گوشی، به ارمغان آورده است.

M11 197 گرمی، بی شک برای آن دسته از کاربرانی که نیازمند یک گوشی مدرن، با برچسب قیمتی متعادل اند، گزینه ای در خور توجه خواهد بود. به گشت و گذاری د رقسمت های مختلف این گوشی هوشمند می پردازیم تا هر آنچه می خواهید، در مورد M11 بدایند.

 

صفحه نمایش

امروزه نمایشگر هایی که تا حد ممکن، دامن زدن به حواشی را پشت سر گذاشته و مرزهای خود را با بدنه گوشی، باریک و باریک تر کرده باشند، کاربران بیشتری را مجذوب خود خواهند کرد.

چرا که لذت  اجرای بازیهای هیجان انگیز و یا تماشای فیلم های دلخواه برای گذران و آسان تر کردن روز های سخت، بر پهنه ای وسیع، آدمی را برای ساعاتی غرق در دنیایی دیگر خواهد کرد. جهانی فراتر از روز مرگی!

طراحی Infinity-O صفحه نمایش M11 برای هرچه بیشتر شدن فضای نمایش محتوای مورد علاقتان، انتخاب هوشمندانه ایست. این نمایشگر 6.4 اینچیPLS TFT  با رزولوشن 1560*720 پیکسل کیفیتی سرشار از رنگ های سرزنده را ارئه خواهد داد. تراکم پیکسلی 268  پیکسل بر هر اینچ، برای یک گوشی پایین رده، چندان هم پایین نیست. سامسونگ در نمایشگر این نسخه از خانواده مدرن M، عملکرد خارق العاده ای را وعده نمی دهد. با این حال شما را از لذت تماشای هرآنچه می خواهید، در گستره ای با کیفیت مطلوب و رضایت بخش، بی بهره نگذاشته است.

دوربین سلفی M11، در اوج این صفحه نمایش، گوشه سمت چپ را به عنوان مآمنی  برگزیده که علاوه بر قناعت در تسخیر فضای قرار گیری، طرفداران عکس های سلفی را به حضور مقتدرانه اش نوید داده است.

کیفیت و روشنایی نمایشگر M11 به عنوان نسخه ای از دنیای پایین رده های دوست داشتنی گوشی های هوشمند، رضایت بخش خواهد بود.

بنابراین، در صفحه نمایش حدود 81.6 در صد از پنل شیشه ای جلویی M11 را به عنوان قلمرو حکمرانی خو بر گزیده، غرق شوید تا مسیر یک زندگی آمیخته با تکنولوژی، رنگ و لعاب بیشتری برخود بگیرد.

 

دوربین

با پرسه زدن در دنیای دریچه های گسترده روبه زیبایی های جهان هستی، با ماژول سه گانه ای روبه رو می شویم که جمعیت دوست داشتنی اش، فراتر از انتظاری است که می توان از یک  پایین رده ی اقتصادی داشت. چرا که می توان گفت از تمامی لنز های لازم برای تجربه ی یک عکاسی فرح بخش استفاده شده است.

این سه لنز کاربردی، در چیدمانی عمودی، سمت چپ پنل پشتی M11 را به تسخیر خود در آورده اند.

صدر نشین این جایگاه هیجان انگیز، لنز 2 مگاپیکسلی Depth Camera به خود اختصاص داده است. این حسگر با گشودگی دیافراگم f/2.4 ، پس زمینه را تار می کند تا سوژه مورد نظرتان در تصویر، بدرخشد. خبر خوب اینکه این سنسور،به شما این امکان می دهد که بتوانید حتی بعد از گزفتن عکس، عمق میدان را تنظیم کنید. قابلیتی که حتی بسیاری از لنزهای دوربین عکاسی، نیز از آن بی بهره اند. این لنز دوست داشتنی، نویز ناخواسته ی پس زمینه را در تصاویر ثبت شده حذف خواهد کرد تا شمارا به تجربه ی لذت یک عکاسی حرفه ای دعوت کند.

جایگاه میانی این چیدمان بر خط، متعلق به لنز اصلی 13 مگا پیکسلی M11 خواهد بود.

حسگری با گشودگی دیافراگم f/1.5 که با استفاده از آن می توانید تصاویری با وضوح مطلوب، چه در روشنایی زندگی بخش روز و چه در تاریکی سحر آمیز شب، از مناظر حیرت انگیز پیش رویتان ، ثبت کنید.

این ماژول پر طرفدار، با حضور لنز Ultra wide 5 مگا پیکسلی در جمع دیگر لنزها، به تکامل رسیده است. سنسوری با گشودگی دیافراگم f/2.2 که می توانید به یاری آن، گستره وسیع تری از جهان پیش رویتان را به تصویر بکشید. بنابراین برای عکس های دسته جمعی، در یک قاب میزبان شما خواهدبود.

دوربین Galaxy M11، به قابلیت های دیگری چون عکس برداری پانوراما، HRD، فیلم برداری FHD با سرعت 30 فریم بر ثاینه و حالت پرتره مجهز است تا عکاسی برای کاربرانش لذت بخش باشد. در طی روز و یا در مکان هایی با نور کافی، عملکرددوربین مطلوب است. اما در شب و یادر فضاهایی با نور کم، انتظار عملکردی عالی را از دوربین M11  نداشته باشید.

به همراهی این ماژول سه گانه ی دوست داشتنی، لنز 8 مگا پیکسلی سلفی، طرفداران عکس های سلفی را، در جایگاه infinity O  مدرنی در سمت چپ نمایشگر، متوجه حضور خودکرده است. قابلیت فوکوس زنده ذر این دوربین، به تدریج پس زمینه را محو می کند تا شمادر قاب یک سلفی خیره کننده ، بدرخشید. امکان فیلم برداری با کیفیت FHD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز فراهم است تا هم نشینی با دوستانتان در یک جشن صمیمانه را ، در ویدئویی سرشار از حس ناب، جاودانه کنید، فاصله هارا در نوردید و با تماس های تصویری روح نوازی با عزیزانتان، در طی یک سفر دور و دراز، دیداری زندگی بخش تازه کنید

بی شک ، لنز های چندگانه M11، یکی از نقاط قوت این اپیدمی همراه خوش قیمت و زیباست. بنابراین از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

به نقطه اوج قابلیت های M11 Galaxy می رسیم. دریایی از انژی که به این زودی ها، شمارا به سوخت گیری مجدد نیازمند نخواهد کرد.

حضور ارزشمند باتری5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، بیانگر وجود منبع بزرگی از انرژی است که میتوانید با بهره گیری از آن ساعت ها به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بپردازید، در مکالمه های طولانی مدت و دلنشین خود با خیالی آسوده، گپ و گفتی گرم و صمیمانه را تجربه کنید ، در تماس های تصویری محدود نباشید، به گشت و گذاردر دنیای وب بپردازید و به این زودی ها،M11 Galaxy را به احیای مجدد نیازمندببینید.

وجود جنین باتری قدرتمندی برای یک گوشی هوشمند اقتصادی، امتیازی است که در آسمان قابلیت های آن، خواهد درخشید. پس با خیالی آسوده، روی همراهی وفادارانه ی M11 Galaxy حساب کنید.

 

عملکرد

ساختار نرم افزاریM11، مجهز به رابط کاربری  One UI است. ساختار مبتنی برسیستم عامل جدید گوگل، نسخه 10 اندروید که شمارا به بهرهبری از قابلیت های فراوانی دعوت می کند.

فوندانسیون سخت افزاری M11 اما، با تراشه ی اسنپدراگون 450 تجهیز شده است.

تراشه ای که پردازنده 8 هسته ای را برخود جای داده تا به عنوان پردازنده مرکزی، قلب M11 را به شماره بیندازد. این پردازنده متشکل از 8 هسته ی 1.8 گیگیا هرتزی  Cortex-A53 است. پردازنده گرافیکی Adreno 506 نیز، انجام عملیات پردازشی این گوشی را بر عهده گرفته است.

M11،در دو نسخه وارد بازار روز دنیا شد. نسخه ای با رم 3 گیگا بایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتیف و نسخه دیگر با میزان حافظه ی 4.64 گیگابایت. البته که همچنان امکان ارتقای فضای ذخیره سازی تا سقف 512 گیگا بایت با micro SD، آن هم در درگاهی مجزا از سیم کارت دوم مهیاست تا با خیالی آسوده هر اندازه که می خواهید دانلود کنید، محتوای شخصیتان را ذخیرهد کنید و نگران کمبود حافظه نباشید.

برای تبدیل شدن M11 به یک حریم شخصی امن، دو گارد امنیتی مدرن در خدمتگذاری حاضراند! حسگر اثر انگشت که در پهنه قاب پشتی گوشی، سکنی گزیده تا تنها با لمس اثر انگشت منحصر به فردتان ، قفل گشایی را انجام دهد.

اما، حافظان امنیت این اسمارت فون دوست داشتنی، حسگر تشخیص چهره را نیز به خدمت گرفته اند تا با استفاده از دوربین سلفی بتوانید در صورت تمایل، وارد حریم امن گوشی خود شوید، با این حساب، محتوای شخصی شمارا در محیطی امن نگهداری خواهد شد.

M11 با عملکردی معمول اما مناسب، تماشای فیلم و اجرای بازی ها استریم محتوارا با سرعت بالایی انجام می دهد. تا به عنوان یک پایین رده ی جذاب، خود را به طرفدارانش معرفی کند.

 

جمع بندی

دنیای پایین رده های متنوع گوشی های هوشمند امروزی، با وجود نسخه های جذابی چون M11، به جای بهتری تبدیل شده اند. این گوشی با نمایشگری پهناور، درقالب یک طراحی مدرن پابه عرصه ی بازار دنیا گذاشت . از بزرگترین نقاط قوت M11 می توان به بهره وری از باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری، و البته جمعیت دوربین های آن اشاره کرد. گرچه پوشش پلاستیکی بدنه، ساختار سخت افزاری متوسط آن با توجه به برچسب قیمتی متعادلش، قابل درک خواهد بود.

اگر قصد صرف هزینه های سنگین برای خرید گوشی تلفن همراه خود ندارید، به عنوان یک گزینه جذاب، درمورد M11 بخوانید.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان  می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان