152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
12 26
12:26-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A21S -رم4 گیگابایت-ظرفیت 64 گیگابایت-آبی

Samsung Galaxy A21S - 64G - Ram 4G - BLUE

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : چهار دوربین، با رزولوشن 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل از نوع عریض

اندازه صفحه نمایش : 6.5 اینچ

پردازنده : Octa-Core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

مقدار رم : 4 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A21S -رم4 گیگابایت-ظرفیت 64 گیگابایت-آبی

نقد و بررسي تخصصي Samsung Galaxy A21S

 

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A21S

A21S یکی از اسمارتفون های پرطرفدار بازار گوشی های هوشمند است که کمپانی سامسونگ آن را در 15 می 2020 به پیروان این برند اصیل، معرفی کرد.

طراحان سامسونگ A21S  192 گرمی را، با ابعاد 163.7*75.3*8.9 میلی متر با قامتی کشیده ، طراحی زیبا و کاربر پسند به پیروان سامسونگ هدیه دادند. به طوری که وقتی این گوشی دوست داشتنی را در دستانتان می گیرید، حس کالای با کیفیت در شما القا خواهد شد.

وظیفه ی جلوه نمایی این گوشی کره ای تبار بر عهده ی صفحه نمایش 6.5 اینی با رزولوشن 1600*720 پیکسل است که کافی است، A21S زیبای خود را بردارید و در نمایشگر وسیع و چشم نواز آن محتوای دلخواهتان را به نظاره بنشینید.

دوربین چهاگانه ی A21S با رزولوشن 48،8،2،2 مگاپیکسل در پنل پشتی حکمرانی می کند. کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید، عکاسی کنید و لذت ببرید.

لنز 13 مگاپیکسلی سلفی در انتظار ثبت سلفی های خلاقانه ی شماست. اینک با دوربین سلفی این گوشی دوست داشتنی ، در کنار عزیزانتان، زیبایی های خود را به تصویر بکشید و خاطره سازی کنید.

با وجود امکانات گفته شده این گوشی کره ای تبار، شاهد حافظه داخلی 64/32 گیگابایتی و رم 3/4 گیگابایتی هستیم

از دیگر امکانات خیره کننده این گوشی هوشمند، منبع سوخت آن است. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت!

این منبع لیتیوم-پلیمری از قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات پشتیبانی می کند.

دنیای A21S در انتظار شماست...

 

درباره ی  Samsung Galaxy A21S

شركت سامسونگ در اواسط ماه مي سال 2020 ، محصول جديد خود با نام Galaxy A21s را به طرفدارانش معرفي كرد. اين مدل كه نسخه ي جهش يافته اي از A21 محسوب مي شود، حدود يك ماه پس از آن وارد بازار شد.

گرچه اين مدل به نسل قبلي خود شباهت هاي بسياري دارد، اما مي توان گفت از بسياري جهات نيز، به طور قابل توجهي ارتقا يافته است. به طوريكه سطح باتري و رم در A21s  نسبت  به A21 افزايش مطلوبي داشته است. A21s يك باتري 5000 ميلي آمپري پر قدرت را در دل خود جاي داده، تا بتوان از آن به عنوان يكي از ويژگي هايي كه اين گوشي را نسبت به بسياري گوشي هاي اين سري خاص مي كند، نام برد.

ويژگي خاص ديگري كه مي توان از A21s شمار آورد، برخورداری این گوشی از چیپست Exynos 850 است. چیپست به نسبت ارزان قیمتی که به طور هوشمندانه ای که در کنار باتری 5000 میلی آمپری این نسخه نو ظهور تعبیه شده است. در ادامه به طور مفصل به بررسی A21s خواهیم پرداخت.

 

كيفيت ساخت و طراحي

سامسونگ اين بار نيز در طراحي اين نسخه نيز، از الگوي به كار رفته در گوشي هاي سري A خود پيروي كرده است. بنابراين در اين گوشي خوش دست نيز، كليدهاي پاور و تنظيم صدا در كناره ي سمت راست گوشي و درگاه مختص كارت حافظه ي Micro SD در كناره ي سمت چپ A21s جاي گرفته اند. هم چنين، ميكروفون اصلي، ميكروفون دوم، جك هدفون 3.5 ميلي متري، اسپيكر و درگاه شارژ USB Type-C نيز در لبه ي پاييني گوشي تعبيه شده اند. سنسور اثر انگشت نيز در قسمت مياني قاب پشتي گوشي، با عملكردي مطلوب خود را معرفي مي كند.

جنس پنل پشتي A21s پلاستيكي است و گرچه اين مدل با رنگ هاي جذاب مشكي، سفيد، قرمز و آبي به بازار عرضه شده كه در كنار بدنه ي براق هولوگرافيكي خود، سليقه ي كاربر خوش ذوق را تحت تأثير قرار مي دهد، اما باقي ماندن جاي انگشت بر روي اين پنل، از نقاط ضعفي است كه احتمالا براي كاربر اين گوشي كمي ناخوشايند خواهد بود. اما الگوي رنگي خاص به كار رفته در اين قاب، طرح رنگين كماني خارق العاده اي را در بازتاب نور، ايجاد خواهد كرد و اگر با سليقه ي شما منافاتي نداشته باشد، حتما از زيبايي هاي اين گوشي خوش رنگ و لعاب محسوب خواهد شد.

پنل جلويي A21s نيز از جنس شيشه طراحي شده است. صفحه ي نمايش 6.5 اينچي اين گوشي، با رزولوشن 1600 در 720 پيكسل، به شما امكان برخورداري از نمايشگري با كيفيت مطلوب را خواهد داد. اين صفحه ي نمايش از نوع PLS TFT است كه برخورداري از تراكم پيكسل 270 در هر اينچ، صفحه اي سرشار از رنگ هاي غني و پويا را به كاربر خود هديه مي دهد. قسمت بالايي صفحه ي نمايش، ميزبان دوربين سلفي گوشي، در جايگاهي به شكل يك حفره ي دايره اي شكل در سمت چپ خود شده است. سامسونگ طبق معمول، از اصطلاح Infinity براي نمايشگر اين مدل نيز استفاده كرده، كه البته به دليل حفره اي شكل بودن دوربين سلفي در A21s ، در اين مدل Infinity-O نام گذاري شده است. نمايندگان منتخب سامسونگ براي معرفي اين نمايشگرها براي نخستين بار، گوشي هاي Galaxy S8 و Galaxy S8+ بوده اند و از آن پس، سامسونگ اين اصطلاح براي نمايشگرهاي محصولات خود به كار برده است.

از جمله تفاوت هاي A21s نسبت به نسل قبل خود، تغييري جز‌‌‌‌‌‌‌‌ئي در نحوه ي چيدمان لنزهاي دوربين بر روي پنل پشتي گوشي است. اين لنزها در يك قاب مشكي رنگ مستطيل شكل با نظم L مانندي به همراهي يك فلش LED ، در كنار هم قرار گرفته اند. گرچه اين ماژول داراي اندكي برآمدگي است، اما شباهتش به پرچم دارهاي سامسونگ، باعث شده A21s از ظاهري منحصر به فرد در دنياي ميان رده هاي اين شركت، بهره مند شود.

وجود ويژگي هايي مانند دقت و سرعت در حسگر اثر انگشت فيزيكي، سبب شده كه اين بار نيز سامسونگ از به كارگيري آن در ساختار اين نسخه ي جديد چشم پوشي نكند. گرچه شايد از ديدگاه شما نيز وجود آن چندان هم مدرن به نظر نيايد، اما سرعت و دقتش حضور آن را موجه خواهد كرد.

 

صفحه نمايش

همانطور كه در بخش قبلي نيز اشاره شد، A21s از صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS TFT بهره برده است. رزولوشن این نمایشگر 720*1600 پیکسل و با تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر 20:9 می باشد. گرچه شايد رزولوشن نمايشگر اين گوشي نسبت به پرچم داران سامسونگ بالا نيست، اما در دنياي ميان رده هاي اين برند با توجه به توجيه اقتصادي این رده، تصاویر با کیفیتی را به همراه خواهد داشت. اين نمايشگر در فضاي باز و نور روز حداكثر توانايي خود را نمایش می دهد و در مورد فضاهاي بسته نيز، گرچه اين توانايي به ميزان نهايت خود به بار نخواهد نشست، اما عملكرد مطلوبي از خود نشان داده است. پنل جلويي A21s ، 82.8 درصد از فضاي خود را به نمايشگر اختصاص داده است. بنابراين  در نگاه اول، يك گوشي با نمايشگري كم حاشيه، البته به غير از كناره ي پاييني آن به چشم خواهد خورد.

 

دوربين

جهان، سرشار از ديدني هاست. مناظر تماشايي و خارق العاده اي كه با قرار گرفتن در آنها، آدمي را به سمت و سوي ثبت آن همه زيبايي چشم نواز سوق مي دهد. و يا لحظات ناب گذرايي كه مي توان با ثبت آنها، تك تكشان را هميشگي كرد. همه ي اين ها، هر كاربري را براي داشتن يك گوشي با قابليت عكس برداري مطلوب، ترغيب مي كنند. بنابراين اگر از طرفداران عكاسي هستيد، براي آشنايي با چگونگي عملكرد دوربين Galaxy A21s، شما را به سير در دنياي لنز هاي آن دعوت مي كنيم.

A21s همانند نسخه ي پيشين خود از 4 لنز بهره برده است. خبر خوب اينكه دوربين اين مدل به دليل ارتقاي صورت گرفته در آن، داراي عملكرد بهتري است. اين 4 لنز به شكل L مانند در قاب پشتي گوشي در چهارچوب يك مستطيل مشكي رنگ نشسته اند. در ادامه شما را با جزئيات بيشتر و كامل تري در مورد هر كدام از اين 4 سنسور آشنا مي كنيم :

لنز اصلي A21s صدرنشين اين جايگاه L مانند در مستطيل مشكي است. اين لنز از نوع Wide است كه گستره اي تا زاويه ي 80 درجه را در عكاسي پوشش مي دهد. جهش قابل توجه A21s نسبت به نسخه ي پيشين آن، در همين بخش شكوفا شده است. ارتقاي سطح رزولوشن از 16 مگاپيكسل به 48 مگاپيكسل، كه به شما امكان مي دهد بتوانيد بدون محدوديت زمان چه در روز و چه در ساعات شبانه، به ثبت تصاويري با وضوحي نزديك به واقعيت، از لحظات دلنشين خود بپردازيد. عكس هايي كه طبيعتا از رنج دايناميكي بالايي نيز برخوردارند.

در رديف بعدي، لنز Ultra Wide با رزولوشن 8 مگاپيكسلي را خواهيم داشت كه ميدان ديد وسيع تري تا 123 درجه را براي ثبت بخش پهناورتري از جهان، در تمامي طول روز در اختيارمان قرار مي دهد. عكس هايي كه از كيفيت نسبتا خوبي نيز برخوردار خواهند بود.

لنز ماكرو نيز، با رزولوشن 2 مگاپيكسلي، در رديف بعدي ساختار L مانند دوربين هاي A21s جاي گرفته اند. گرچه با اين لنز امكان فوكوس تنها به صورت ثابت وجود دارد و اين پيدا كردن فاصله اي مناسب براي ثبت تصاوير را كمي دشوار خواهد كرد، اما پس از تنظيم اين فاصله، با ثبت عكس هاي با كيفيت و جزئيات بالا آن هم از نماي نزديك، به جبران اين ضعف خود مي پردازد. به كمك اين لنز مي توانيد عكس هايي داشته باشيد كه با به كار گيري تاري طبيعي موجود در پس زمينه، توجه بيننده را به سوژه ي اصلي معطوف مي كند.

لنز بعدي، حسگر عمق 2 مگاپيكسلي است كه براي طرفداران عكاسي پرتره، امكانات لازم براي ثبت اين تصاوير را تا حد مطلوبي فراهم كرده است. محو كردن تصوير پشت سوژه ي مورد نظر با حسگر عمق، سبب مي شود كه سوژه در عكس به ثبت رسيده بدرخشد. اين ويژگي در دنياي سامسونگ با نام Live Focus شناخته مي شود. هم چنين اين امكان فراهم شده تا شما بتوانيد چه قبل و چه بعد از عكاسي، عمق ميدان را تنظيم كنيد.

به این نكته نيز بايد اشاره كرد كه لنزهاي Ultra Wide  و ماكرو با همكاري يكديگر، عكس هايي با كيفيت مطلوب، با زاويه ي ديد بالا و از فاصه ي نزديك را به ثمر مي رسانند.

دوربين A21s با تشخيص مناظر، به تناسب هر منظره به بهبود تصاوير در عكس برداري كمك شايان توجهي مي كند. هم چنين اين دوربين با قابليت هايي چون Live Focus، پانوراما، HDR و فيلم برداری Full HD آن هم با سرعت 30 فريم در ثانيه را نيز در بر مي گيرد.

خبر خوب A21s براي طرفداران گرفتن عكس هاي سلفي، قابليت ثبت اين تصاوير با وضوح مناسب است. قابليت Live Focus در دوربين سلفي اين گوشي، با محو كردن پس زمنه ي عكس، چهره ي شما را به طور خاص و در نهايت جذابيت، در مركز توجه قرار خواهد داد.

 

باتري و عملكرد

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه بيشتر اوقات خود را بيرون از خانه مي گذرانيد، و يا از جمله كاربران پركار با گوشي موبايل به حساب مي آييد، طبيعي است كه در انتخاب گوشي خود، مواردي مانند ظرفيت باتري و حافظه ي گوشي را با دقت بيشتري بررسي كنيد. در مورد A21s ما اطلاعات مفيدي را در راستاي آگاه شدن شما در اين موارد، ارائه خواهيم كرد.

همانطور كه قبلا نيز اشاره كرديم، A21s از Exynos 850 بهره برده كه مي توان گفت از جمله ارزان ترين و البته كم مصرف ترين چيپست ها بر پايه ي معماري 8 نانومتري طراحي شده توسط سامسونگ محسوب مي شود. اين تراشه شامل يك تراشه ي 8 هسته اي از نوع Cortex-A55 با فركانس 2.0 گيگاهرتز است كه در كنار رم 4 گيگا بايتي به كار رفته در اين گوشي، اين نويد را به آن دسته از كاربراني كه برنامه هاي زيادي را بر روي گوشي خود بارگذاري مي كنند و يا از طرفداران نصب و اجرا بازي بر روي گوشي خود هستند، مي دهد كه با A21s مي توانند بيشتر بازي ها و برنامه هاي مورد علاه ي خود را به راحتي و به احتمال زياد بدون تأخير اجرا كنند. البته در مورد بازي هايي با گرافيك خيلي سنگين، همراهي چندان خوبي نخواهد داشت.

سامسونگ به طرز هوشمندانه اي با بكار گيري باتري قدرتمند 5000 ميلي آمپري در كنار Exynos 850 ، به شما امكان مي دهد تا با خيالي آسوده ، بيرون از خانه، شارژ كافي براي استفاده از A21s را در اختيار داشته باشيد، به صورت آنلاين ويديو تماشا كنيد، بازي هاي مورد علاقه ي خود را بر روي گوشي نصب كنيد و هرچقدر كه مي خواهيد بازي كنيد، براي به اشتراك گذاري محتوا به مشكل نخوريد و در نهايت به اين زودي ها نگران اتمام شارژ باتري گوشيتان نباشيد. البته كه A21s با پشتيباني از شارژ سريع 15 وات، در صورت نياز شما را قادر مي سازد تا در زماني اندك بتوانيد گوشي خود را شارژ كنيد.

در كنار پردازنده ي 8 هسته اي در A21s يك پردازنده ي گرافيكي Mali-G52 نيز تعبيه شده است كه داده هاي گرافيكي را به خوبي مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهد.

با A21s نگراني زيادي براي دانلود برنامه هاي مورد علاقه تان نخواهيد داشت و احتمالا كمتر مجبور به حذف برنامه هاي خود خواهيد بود. چرا كه يك حافظه ي داخلي 64 گيگا بايتي در دل A21s ، اين نگراني را تا حد بالايي از بين مي برد. با وجود اين حافظه، در صورت تمايل مي توانيد آن را تا 512 گيگابايت با استفاده از كارت حافظه ي micro SD ارتقا دهيد.

در ساختار A21s به صورت پيش فرض از سيستم عامل اندرويد 10 در كنار رابط كاربري دوست داشتني OneUI سامسونگ بهره مند است. رابط كاربري جذابي كه با امكانات فراوانش، بهترين و ساده ترين و به روزترين رابط كاربري سامسونگ محسوب مي شود.

از ديگر امكانات A21s ، مي توان به امكان اتصال به شبكه هاي 4G، امكان استفاده از wifi 802 11 b/g/n و بلوتوث نسخه ي 5 اشاره كرد كه اين به لطف تراشه ي جديدي است كه سامسونگ ارائه داده است.

هم چنين در سخت افزار و نرم افزار اين گوشي، پلتفرم امنيتي samsung knox به كار رفته است. بنابراين مي توانيد به محض راه اندازي گوشي، به وسيله ي اين محافظ قدر، از تمامي آنچه كه برايتان حائز اهميت است، محافظت كنيد.

هم چنين با سنسور تشخيص اثر انگشت و يا تشخيص چهره مي توانيد امنيت گوشي خود را شخصي سازي كنيد.

 

جمع بندي

Galaxy A21s بدون ترديد از جمله بهترين گوشي هاي سري A سامسونگ به حساب مي آيد. اين گوشي توانسته با بهره گيري از باتري قدرتمند 5000 ميلي آمپري و دوربين 4 گانه ي خود، بر بسياري از رقبايش پيشي بگيرد و از ميان كاربران، طرفداران بسياري را به سوي خود جلب كند.

A21s خوش دست و زيبا، با امكانات و البته با قيمت مناسبی که دارد، جاي خود را در بازار گسترده امروزی گوشي هاي موبايل، پيدا كرده است.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان