152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 2
13:2-1403/2/6 1403 2 6 1403/2/6
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A20 -رم 3 گیگابایت-ظرفیت 32گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy A20 - 32G - Ram 3G - BLACK*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دوربین 13 مگاپیکسلی عریض و 5 مگاپیکسلی فوق عریض

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Dual-Core Cortex-A73 + Hexa-Core Cortex-A53

توضیحات : باتری 4000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 3 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : مشکی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A20 -رم 3 گیگابایت-ظرفیت 32گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy A20 نقد و بررسی تخصصی

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A20

با بررسی یکی دیگر از محصولات سری A از برند با اصالت سامسونگ، بنام Galaxy A20 همراه دیجی یزد باشید.

A20 ی 169 گرمی با ابعاد 158.4*74.7*7.8 میلی متر، پابه عرصه ی گوشی های هوشمند جهان گذاشت. در این گوشی میان رده، شاهد طراحی مدرن و چشم نوازی هستیم که، کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است.

پهنه ای وسیع 6.4 اینچی با رزولوشن 1560*720 پیکسل، که حس ناب دیدن تصاویر و فیلم های با کیفیت مطلوب را،  برای شما کاربران عزیز به ارمغان آورده است.

پنل پشتی A20، به دوربین دوگانه ی 13،5 مگاپیکسلی مجهز شده است. که البته  دراین میان رده ی خوش دست و مقرون به صرفه، یگانه لنز 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. با دنیای دوربین های این اسمارتفون دوست داشتنی، به عکاسی درسفرهای شگفت انگیزتان بپردازید و زیبایی های خود و جهان هستی را در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان ثبت کنید.

در A20 دو سیم کارته ، شاهد رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی هستیم.

وظیفه ی تامین سوخت و انرژی این گوشی مقرون به صرفه، برعهده ی منبعی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است. خبر خوب اینکه این منبع لیتیوم – پلیمری قدرتمند، از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می کند. بنابراین بعد از فول شارژ کردن که تا ساعت ها می توانید روی همراهی این میان رده حساب کنید، اگر با کمبود شارژ مواجه شدید، برای سوخت گیری مجدد انتظار زیادی نباید بکشید تا مجددا شارژگیری شود.

دنیای  Galaxy A20، در انتظار شماست ...

 

درباره A20

تقابل نابربر سری J سامسونگ در ماراتن تنوع و امکانات دنیای میان رده هایی مانند شیائومی و هوآوی، طراحان این برند محبوب را برآن داشت تا محصولات سری Galaxy A خود را تا حد امکان تجهیز کرده و به میدان رقابت تنگاتنگ گوشی های تلفن همراه روز دنیا روانه کنند. طراحی زیبا و مسحور کننده ی این نسل از میان رده های سامسونگ، خلاقیت هوشمندانه ی طراحان این خانواده ی دوست داشتنی، برای خدمتگزاری به نسلی است که از دید بصری ریزبینانه ای برخوردار است. سری A متنوع و کاربردی در سال 2019 پای به عرصه ی فناوری اطلاعات نهاد و خیلی زود توانست سامسونگ را در میان طرفداران بی شمارش سربلند کند.

اینک، به بررسی دنیای جذاب Galaxy A20 خواهیم پرداخت. عضوی از این خانواده ی دوست داشتنی که میراث دار بسیاری از ویژگی های میان رده های سامسونگ است.

 

کیفیت ساخت و طراحی

کیفیت ساخت و طراحی گوشی های امروزی، دو فاکتور مهم و مؤثر سنجش و قیاس میان مدل های متعلق به هر رده است. میان رده های متنوع و فوق العاده ای که با توجه به رنج قیمتی متعادل خود، بخش بزرگی از بازار روز گوشی های تلفن همراه را تسخیر کرده اند، برای ربودن گوی سبقت از رقبایشان، سلاحی جز کیفیت ساخت و طراحی خود نخواهند داشت. عاملی که شرکت های سازنده این سری از محصولات را بر آن داشته تا در جهت ارتقای کیفی و بصری همراهان امروزی، قدم های چشمگیری بردارند.

سازندگان Galaxy A20 نیز از این مهم غافل نبوده اند و با یک طراحی ظریف و با شکوه، عملکرد این گوشی خوش دست و پرطرفدار را به تکامل رسانده اند. بدنه ی باریک 7.8 میلی متری A20 169 گرمی، بیانگر آرگونومی بالای این گوشی دوست داشتنی است. بدنه ای که گرچه جنس آن با توجه به مقرون به صرفه بودنش، از جنس پلاستیک ساخته شده اما نکات مثبت بسیاری را در دل خود جای داده است. سامسونگ به دلیل براق بودن این بدنه ی جذاب، لقب 3D glasstic را به آن اختصاص داده است. بدنه ای صیقلی و زیبا که در رنگ های چشم نوازی روانه بازار شده اند تا در دنیای میان رده های امروزی دلربایی کنند!

این بدنه از جنس پلی کربنات ساخته شده است تا کیفیت آن را تا حد ممکن بهبود ببخشد. شاید در نخستین نگاه، بدنه شیشه ای به نظر بیاید که این به لطف طراحی براق این گوشی خوش قیمت و زیباست. البته این بدنه با لکه ها و جای انگشتان ما میانه خوبی دارد و میزبان خوبی برای آنهاست! بنابراین اگراین میهمان نوازی نه چندان به جا، حس ناخوشایندی را برایتان ایجاد می کند، کاوری مطابق با سلیقه ی خود بر آن بپوشانید تا از آلودگی این سطح صیقلی زیبا جلوگیری کرده باشید.

A20 در ابعاد 7.8*74.7*158.4 توانسته ساختار ارزشمندی را به ورطه ی یک مستطیل خوش رنگ و لعاب بکشاند. جنس پنل جلویی از شیشه است و نمایشگر Infinity-V پهناوری، با کمترین میزان دامن زدن به حواشی، به این قاب شیشه ای جان می بخشد. بریدگی هایی با انحنای جذاب و البته مرز باریک میان این نمایشگر 6.4 اینچی با بدنه ی براق A20، این میان رده ی خوش دست و خوش قیمت را مزین به طراحی چشم نوازی کرده تا چون ستارگان سامسونگ، در آسمان گوشی های محبوب این برند پرطرفدار، خوش بدرخشد.

پنل پشتی Galaxy A20، مرکب دوربین دوگانه ی این گوشی جذاب است تا شما را به رویای عکاسی درسفرهای شگفت انگیزتان برساند. فلش روشنایی بخشی نیز به همراهی این دوربین دوست داشتنی سوار بر پنل پشتی A20 خود نمایی می کند. گارد امنیتی گوشی اما مجهز به حسگر با کیفیت اثر انگشت در قسمت بالایی لوگوی Samsung بر این پهنه ی صیقلی مستقر شده است. این حسگر با عملکرد رضایت بخش خود برای قفل گشایی A20، ثابت کرده که نیازی به وقت کشی نخواهد داشت!

اما محتوای مورد علاقه ما نمایشگر این گوشی میان رده را تا چه اندازه به انحصار خود در می آورد؟ کافیست با ما همراه باشید تا از این پهنه ی جذاب بیشتر بدانیم.

 

صفحه نمایش

پهنه ای وسیع که بر آن، در عصری که فاصله ها حکم رانی می کنند، بتوان در یک تماس تصویری دلنشین و روح بخش غرق شد، حس ناب یه دیدار تازه را دلنشین تر خواهد کرد. صفحه نمایشی که می تواند واسطه ی تبادل واقعی ترین دلتنگی های عصر حاضر شود.

 تکنولوژی نیز همگام با نیازها و علاقه مندی های بشر، سعی در القای رضایتمندی دلپذیری است که بتواند تصنع دنیای امروز را احیا کند.

طراحان عضو دوست داشتنی و میان رده ی سری Galaxy A سامسونگ نیز، در تلاشند تا هر آنچه در جهت ارتقای سطح این مهم الزامی است را فراهم کنند. بنابراین A20 که خودش را متعلق به قشر خاصی نمی داند، توانسته صفحه نمایش شگفت انگیزی را تصاحب کند که گرچه رقیب پرچم داران نخواهد بود، اما در دنیای میان رده ها کمتر گوشی توانسته از این امتیاز فوق العاده بهره مند شود. نمایشگر Super AMOLED نام این پهنه ی گسترده ی زندگی بخش است. وجود این صفحه نمایش نوید بخش آن است که هیجان اجرای بازی های مورد علاقه تان را دوچندان کند. چرا که کنتراست رضایت بخش رنگ ، در کنار شفافیت و کیفیت جاری بر آن، لذت هم نشینی با سرچشمه ای غنی از رنگ های خیره کننده را گوارا تر خواهد کرد.

این صفحه نمایش 6.4 اینچی، با کمترین میزان حاشیه در تلاش است تا شما را غرق در دیدن فیلم ها ی مورد علاقه تان کند. رزولوشن 1560*720 پیکسل این نمایشگر زیبا، مهر تاییدی است بر صلاحیت تمام و کمال آن در ارائه ی رنگ های چشم نواز و سرزنده.

A20 اما به کاربرانش آزادی عمل می دهد تا بتوانند در این رنگ آمیزی دوست داشتنی، سلیقه خود را اعمال کرده و از منوی تنظیمات یکی از4 حالت رنگی موجود را انتخاب کنند و تصاویر را آنگونه که مایلند ببینند!

می توان به جرأت گفت که Galaxy A20 با مجهز شدن به این صفحه نمایش با کیفیت و وسیع توانسته یک سر وگردن از بسیاری محصولات هم رده اش بالاتر قرار بگیرد.

اما بی شک برای بسیاری از ما دیدن تصاویر و فیلم هایی که با دستان خودمان جاودانه شده اند، علاوه بر تکرار حس بی نظیر لحظات خوبی که گذشته اند، لذت مضاعفی را به همراه خواهد داشت. بنابراین دنیای دوربین های این گوشی خوش قیمت نیز بی شک دیدنی است.

 

دوربین

هر نقطه از جهان هستی، سرشار از زیبایی های شگفت انگیزی است که هر کدامشان روح زندگی و عظمت خلقت را بر جان آدمی به جریان می اندازد. تکنولوژی ساخت دست انسان، گرچه توان خلق ذره ای از این همه شگفتی را نخواهد داشت، اما در تلاش است که با به تصویر کشیدن هر چه واقعی تر این همه زیبایی قدم مؤثری بردارد. امروزه با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه می توانید به راحتی سفر های خارق العاده خود را جاودانه کنید. هر چقدر که می خواهید از مناظر چشم نواز و بکر عکاسی کنید و اینک، شبکه های اجتماعی با از میان برداشتن فاصله امکان اشتراک گذاری در لحظه را به شما هدیه خواهند داد.

دنیای میان رده های پر طرفدار سامسونگ نیز در عین مقرون به صرفه بودن محصولاتش، آنها را تا حد امکان به دریچه هایی رو به ثبت لحظات نابتان مجهز کرده است. در این میان Galaxy A20 نیز با دوربین دوگانه ی خود توانسته همراه خوبی برای کاربرانش بوده و عکس های با کیفیتی  را در آلبوم خاطراتشان به یادگار بگذارد. این دو لنز سوار بر پنل پشتی گوشی، در گوشه ی بالایی سمت چپ در چیدمانی عمودی مستقر شده اند. صدر نشین این مستطیل جذاب، دوربین Ultra wide 5مگاپیکسلی است که زاویه دید دوربین شما را تا 123 درجه افزایش می دهد. زاویه دیدی بسیار نزدیک به زاویه دید انسان! با این حساب، از غروب دل انگیز خورشید بر پهنه ی دریایی شگفت آور در پهنه ی وسیع عکاسی کنید.

لنز13 مگا پیکسلی اصلی Wide این دوربین دوگانه اما تا زاویه 76 درجه را پوشش می دهد. باید در نظر داشته باشیم که ما در مورد یک میان رده ی خوش قیمت صحبت می کنیم، بنابراین انتظار دوربین هایی که پرچم داران بدان مجهز شده اند، دور از واقع بینی است. با این حال پس از عکاسی با A20 خواهیم دید که تصاویر از عمق بالایی برخوردار خواهند بود. خلاقیت خود را در عکاسی به کار بگیرید تا دوربین این گوشی دوست داشتنی عکس هایی با وضوح و شفافیت مطلوب را به شما هدیه دهد. در نور روز و مکان های با نور کافی تصاویر ثبت شده به دست این دوربین، جزئیات را تا حد رضایت بخشی نمایش خواهند داد. اما عکاسی در نور کم با این دوربین تصاویر را با اندکی نویز همراه خواهد کرد. البته که امکان فیلم برداری با دوربین دوگانه ی A20 با نرخ 30 فریم بر ثانیه و با وضوح 1080p فراهم شده تا بتوانید روح زندگی را در ثبتی جاودانه به حرکت در آورید.

با دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی A20، خود را به زیبایی به تصویر بکشید. فوکوس خودکار این دوربین نیز پس زمینه ی مورد نظرتان را محو میکند تا چون تک ستاره ای در این عکاسی متکی به خود بدرخشید.

برای رفتن به دنیای دوربین های A20 تنها اشاره ای کافیست!

از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

همه ما از داشتن گوشی همراهی که بتوانیم با خیالی آسوده تمام کارکرد های روزانه خود را با آن انجام دهیم و نگران کمبود سوخت آن نباشیم لذت میبریم. طراحان Galaxy A20 کوشیده اند تا با تعبیه باتری 4000 میلی آمپرساعتی لیتیوم پلیمری قدرتمندی، در دل این گوشی دوست داشتنی، آن را به یک همراهی وفادارانه دعوت کنند. وجود این باتری قدر، نوید بخش زندگی در لحظه است. سامسونگ مدعی است که A20 سوخت کافی برای 16 ساعت پرسه زدن در وب، 8 ساعت مشاهده ی فیلم های مورد علاقه تان، 5 ساعت ضبط ویدئو هایی که حتی می توانند شغل شما را حمایت کنند و 19 ساعت مکالمه با هر آنکه هم صحبتی با او روح بخش زندگی شماست را در این باتری نیرومند ذخیره کرده است. خبر خوب اینکه حتی اگر پس از کارکردی طولانی و دشارژ باتری همچنان کارهایتان باقی است، قابلیت شارژ سریع 15 واتی ناجی دوست داشتنی است که A20 از حضور آن بهره مند شده است. بنابراین برای نسلی که نمی تواند زیاد منتظر بماند، این سرعت در سوخت گیری جذابیت باتری A20 را به اوج رسانده است. پس از حس خوب وفاداری همراه همیشگیتان لذت ببرید.

 

عملکرد

آنچه در دنیای سخت افزار و نرم افزاری A20 میگذرد، عملکرد آن را تعریف خواهد کرد. این میان رده ی پرطرفدارتوسط نسخه ی 9.0 pie پلتفورم اندروید و با رابط کاربری دوست داشتنی اکثریت جمعیت سامسونگ ها یعنی One UI پشتیبانی می شود. بنابراین A20 تمرکز خود را بر روی چیزهایی می گذارد که از اهمیت بالاتری برخوردارند. این همجواری اندروید نسخه 9.0 و رابط کاربری موجود، حاکی از عملکرد کاملا مطلوب نرم افزار A20 است.

اما آنچه ساختار این گوشی را تشکیل می دهد، چیپست معروف Exynos 7884 است. پردازنده ی 8 هسته ای نشسته بر این تراشه، قلب تپنده ی Galaxy A20 را به خود اختصاص داده است. این پردازنده ی قدرتمند با عملکردی به سرعت 1.6 گیگا هرتز، A20 را به یک عضو حیاتی نیرومند تجهیز می کند.

به همراهی این پردازنده ی با کیفیت، رم 3 گیگا بایت و البته حافظه داخلی 32 گیگا بایت تعبیه شده در گوشی، سبب می شود که A20 به خوبی بتواند انتظارات ما را در انجام عملکرد های مورد نیازمان برآورده کند. این میزان از حافظه فضای کافی برای عکاسی و فیلم برداری به میزان دلخواه را نیز فراهم کرده است. اما  طراحان این گوشی نیز با تعبیه درگاه اختصاصی برای کارت حافظه هم چنان امکان ارتقای آن تا سقف 512 GB را برای کاربران فراهم کرده اند.

قابلیت پشتیبانی از NFC نیز، بسته به منطقه ای که A20 در آن عرضه می گردد مهیاست . این خصیصه ی سخت افزاری برای بسیاری از کاربران نقطه ی قوت جذابی است.

اما تعبیه کابل 1.0  Type-C نیز بیانگر سرعت بالای انتقال داده در A20 است. سرعتی که بی شک بر پورت های قدیمی پیشی می گیرد.

به طور کلی همکاری فوق العاده ی میان سخت افزار و نرم افزار این گوشی، آن را به یک عضو پرطرفدار از خانواده ی Galaxy A بدل کرده است. گوشی خوش دستی که دنیای میان رده های سامسونگ را به جای بهتری برای یک انتخاب درست تبدیل می کند!

 

جمع بندی

کیفیت Galaxy A20 به اندازه ای مطلوب است که می توانید تا مدت ها از کار کردن با آن لذت ببرید. ویژگی هایی چون دوربین های متوسط و بدنه ی پلاستیکی این گوشی کاملا با توجیح اقتصادی دنیای میان رده ها هم خوانی دارد. گرچه وجود پردازنده ی قدرتمند A20، هم چنین باتری نیرومند تعبیه شده در آن، در کنار طراحی باشکوه نزدیک به ستارگان سامسونگ آن را در زمره پر طرفدار ترین ها قرار داده است. در این رنج قیمتی، A20 گزینه ی زیبایی است که می توانید روی همراهی وفادارانه اش به خوبی حساب کنید.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان