152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
19 17
19:17-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note9PRO ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - خاکستری

Xiaomi Redmi Note 9 PRO - 128GB -6G RAM - GREY پک گلوبال و رام گلوبال

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.67 اینچ

توضیحات : باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : دارای حسگری با رزولوشن 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : Dual-Core Kryo 465 Gold + Hexa-Core Kryo 465 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note9PRO ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - خاکستری

بررسی تخصصی Xiaomi Note 9 Pro

 

درباره Note 9 Pro

شیائومی، برند چینی تباری که سالهاست پا به عرصه گوشی های هوشمند گذاشته و امروزه توانسته خود را به عنوان یک برند جهانی معرفی کند.

شاید تا چندین سال قبل هیچ کس نمی توانست باور کند که این برند در کشور ما بتواند به این سطح از محبوبیت برسد.  امروزه اما بسیاری از گوشی های ساخت این شرکت، انتخاب جذاب بسیاری از کاربران است.

شیائومی دنیای میان رده های اقتصادی و خوش ساخت را به تنوع بیشتری دعوت کرد. میان رده هایی که در سال های اخیر توانسته اند بسیاری از ویژگی های بالارده ها را در ساختار خود به ارث برده و مرز میان دو دنیای اقتصادی ها و گران قیمت های پرچم دار را باریک تر کنند. این اصل توانسته توجه کاربران بسیاری را به گشت و گذار در بازار این رده ی متنوع تشویق کند. میان رده های شیائومی تلفیقی از کیفیت بالای ساخت و طراحی جذاب و شکوهمندی هستند که اقتصادی بودنشان تکمیل کننده ی کلکسیونی از معیارهای اساسی یک انتخاب هوشمندانه است. طبیعی است که اختلاف زیاد قیمت میان رده ها و بالا رده ها در حالیکه می توان در برخی نسخه های قدرتمند مقرون به صرفه، ویژگی های ستارگان را در اختیار داشت، طرفداران را به سمت و سوی انتخاب آنها سوق می دهد.

یکی از اعضای دوست داشتنی میان رده های شیائومی، Note 9 Pro است. سری Redmi از جدیدترین و البته پر طرفدار ترین زیر مجموعه های شیائومی است. در این زیر مجموعه ی جذابی، خانواده ی Note 9 خصایص فوق العاده ی زیادی را از یکدیگر به ارث برده اند. ویژگی هایی چون نمایشگر هایی که گستره ی پهناورشان کاربر را غرق در محتوای دلخواهش خواهد کرد؛ دنیایی از دوربین های پرجمعیت که لذت تجربه ی یک استدیوی حرفه ای را در قاب کوچک مستطیل شکلی به شما هدیه می دهد، باتری غول پیکری که سوخت مورد نیاز برای یک همراهی وفادارانه را فراهم خواهد کرد و البته تراشه ای که قلب تپنده ی گوشی را درون خود جای می دهد تا یک اجرای روان و بی وقفه را به ارمغان بیاورد.

Xiaomi Note 9 Pro در 30 آوریل 2020 به جمع میان رده های این برند معتبر پیوست تا ثابت کند که پس از نسخه ی پرطرفدار پیشین خود، هنوز هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد. با ما در سیر به دنیای این گوشی هوشمند و دوست داشتنی همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

شکوهمندی یک طراحی خیره کننده، با ساختاری مستحکم، از یک گوشی هوشمند یک همراه دوست داشتنی خواهد ساخت. برای پرسه زدن در دنیای  Xiaomi Note 9 Pro،  از ویژگی های ظاهری این اسمارت فون دوست داشتنی آغاز می کنیم. قاب پشتی گوشی از شیشه ضد خش و مقاوم گوریلا گلس 5  ساخته شده است. سطحی آینه ای و درخشان که صیقل خورده باشه با شیشه ای که در دست داشتن یک پرچم دار گران قیمت را تداعی می کند. بنابراین کمی لغزندگی دور از انتظار نخواهد بود. حتی اگر گوشی را در یک شیب کم قرار دهید امکان سر خوردن وجود دارد. البته که بکار گیری جنس شیشه به جای پلاستیک در این قاب حس بسیار خوشایندی است اما جای اثر انگشت بر این سطح آیینه ای با قی می ماند. پس اگر روی این موضوع حساس هستید پیشنهاد می کنیم که از محافظ ژله ای درون جعبه کمک بگیرید و یا در صورت تمایل گارد مطابق با سلیقه خود را تهییه نمایید. گرچه بدنه ی Note 9 Pro به این راحتی دچار آسیب نخواهد شد، اما با این وجود این محافظ می تواند شما  را از سلامت گوشی همراهتان آسوده خاطر کند.

طراحان این گوشی دوست داشتنی، برای میزبانی این پنل خیره کننده، دکوراسیون شکیلی را تدارک دیده اند! قاب پشتی را از شلوغی و یک طراحی طبق روال، به سمت و سوی یک پهنه ی درخشان و خلوت تبدیل کرده اند. چرا که زیبایی در سادگی است. دنیای دوربین های پرجمعیت و جذاب Note 9 Pro در مربعی زیبا بر محور تقارن پنل پشتی نشسته اند. چیدمانی مدرن که شباهت این میان رده ی خوش ساخت را به دنیای ستارگان گوشی های موبایل بیشتر می کند.

Note 9 Pro  209 گرمی در ابعاد 165.8*76.7*8.8  به دنیای میان رده های شیائومی رنگ و لعاب بیشتری بخشید. وزن بالای این گوشی با باتری حجیم 5020 میلی آمپری قدرتمندش قابل توجیح است. توجیحی البته دلپذیر!

حدود 85 درصد از پنل جلویی گوشی پوشیده شده از نمایشگری حیرت انگیز است که می تواند محتوای دلخواه کاربرانش را با کیفیتی بسیار مطلوب در بر یک گستره ی زیبا جاری کند.صفحه نمایشی 6.67 اینچی که با چشم پوشی از وجود کمی حاشیه محسوس در کناره ی پایینی، می توان آن را از دامن زدن به حواشی تا حد بالایی مبرا دانست. دوربین سلفی نیز در یک شکاف دایره ای مدرن حکمرانی می کند. قلمرویی که برای حضورش سودای عدالت بر سر داشته و بر پهنه ی گسترده ی صفحه نمایش آسیبی نمی رساند. این پنل به تبعیت از پنل پشتی، از جنس گوریلا گلس ساخته شده تا از Note 9 Pro یک همراه سرخت و مقام بسازد.

با گشت و گذاری در طراحی این گوشی دوست داشتنی، اثری از گارد امنیتی اثر انگشت بر قاب جلو و پشتی گوشی نخواهیم دید. اما این به منزله ی نبود این محافظ شخصی بری Note 9 Pro نیست. کافیست به لبه ی سمت راست گوشی سری بزنید. جایی که کلید های پاور و کنترل صدا در آن تعبیه شده اند. حسگر اثر انگشت این بار، بر پاور گوشی سوار و آن را به عنوان مرکبی برای حفظ امنیت اطلاعات شخصیتان در نظر گرفته است. در حوالی دکمه پاور کمی فرورفتگی نسبت به دیگر قسمت های لبه ی سمت راست احساس خواهید کرد، فرورفتگی تعمدانه ای که شما را در یاری گرفتن از گارد امنیتی گوشی راهنمایی خواهد کرد. این طراحی جالب، Note 9 Pro را در زمره معدود گوشی هایی قرار داده که محل استقرار حسگر اثر انگشت در آنها بر دکمه پاور است. با لمس این فرورفتگی به آسانی اثر انگشت منحصر به فردتان را برای قفل گشایی Note 9 Pro بر پاور بنشانید.

درگاه سیم کارت اول و دوم و کارت حافظه به صورت مجزا کناره ی سمت چپ گوشی را به انحصار خود درآورده اند. این نوید بخش آن است که امکان همزمان فعال بودن دوسیم کارت و microSD فراهم است. کناره ی بالایی گوشی میزبان میکروفون دوم و فرستنده مادون قرمز است و بلندگوی دوم است. اما پرجمعیت ترین لبه، لبه ی پایینی این بدنه ی جذاب است. جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون، میکروفون اصلی، بلندگوی اصلی و درگاه USB-C این کناره را به عنوان میزبان خود برگزیده اند.

فریم گوشی اما از جنس آلومینیوم نیست. پلاستیکی مات حوالی بدنه را پوشش داده است. با اینکه Note 9 Pro سیستم ضد آب واقعی را در ندارد اما پوشش ضد آب داخلی در ساختار با کیفیت آن قرار دارد.

کیفیت ساخت و طراحی در Note 9 Pro به قدری مطلوب است می توان گفت این نسخه از خانواده ی میان رده های شیائومی، چون ستاره ای دررزومه ی طراحان این برند خواهد درخشید. گوشی تقریبا مقرون به صرفه ای که امکانات فوق العاده ای را به کاربرانش هدیه داده است.

 

صفحه نمایش

شیائومی در گوشی های سری Mi خود از نمایشگر امولد بهره جست. نمایشگرهایی که رضایت کاربران را تا حد بسیار بالایی جلب می کردند. اما در میان رده های سری Redmi مانند Note 9 Pro جذاب نیز همچنان از صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است. شاید بتوان گفت که سامسونگ با بکار گیری نمایشگر های OLED در میان رده هایش به خوبی توانسته وجه تمایز دلنشینی را با رقبای چینی تبار شیائومی به نفع خود خلق کند.

گرچه صفحه نمایش Note 9 Pro نیز جذابیت های زیادی دارد. نمایشگر 6.67 اینچی پهناور این گوشی با رزولوشن 1080 پیکسل محتوای دلخواهتان را به وضوح بالایی دعوت می کند. کنتراست رنگ برای این LCD وسیع در بیشترین میزان خود عملکرد متوسطی را نشان خواهد داد. این در حالی است که روشنایی حداقلی این نمایشگر در محیط های تاریک بسیار مناسب است و فراتر از 0.7 نیت خواهد بود. روشنایی در حالت تنظیمات دستی حدود 460 نیت و در حالت اتوماتیک در مکان هایی با نور زیاد تا 610 نیت خواهد رسید.

تنظیمات رنگ اما در حالت دستی، دقت بالای رنگ ها را نتیجه می دهد. این پنل گرچه به ضعف بزرگ عمق کم رنگ مشکی مبتلاست اما در جایی دیگر راهی برای اصلاح سردی رنگ سفید ارائه داده است؛ استفاده از حالت warm که دقت رنگ ها را نیز اتقا می بخشد.

دوربین سلفی پرطرفدار نیز در یک جایگاه دایره ای شکل کوچک قرار گرفته تا در حد امکان تنها فضای اندکی از وسعت نمایشگر را به انحصار خود درآورده باشد. البته که مانند تمام LCD هایی که دارای چنین شکافی هستند، زمانیکه روشنایی پس زمینه به اندازه ی کافی بالا باشد، دور گوشی نور پس زمینه ی نه چندان دوست داشتنی را تجربه خواهیم کرد.

شاید بتوان گفت وقت آن رسیده که شیائومی سبک خود را در تولید میان رده های جذابش به تکامل برساند و جهشی در نمایشگرهای این گوشی های پرطرفدار ایجاد کند.

اگر از طرفداران عکاسی هستید، منتظر گشت و گذار ما در دنیای چندگانه ی دوربین های Note 9 Pro حیرت انگیز باشید.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. امروزه گوشی های هوشمند با مجهز شدن به دوربین های عکاسی، شما را به داشتن یه استدیوی عکاسی در جیبتان مجهز می کنند!  بنابراین برای سفرهای ماجراجویانه همواره دوربینی جذاب برای ثبت لحظه های هیجان انگیزهمراه شماست. شگفتی های جهان هستی را در یک قاب به تصویر بکشید و آنها را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید. آلبوم دیجیتالی مورد علاقه تان را به خاطراتاتی مزین کنید که تماشای هر کدامشان، تداعی کننده ی سرزندگی است.

دنیای دوربین های چند گانه ی Note 9 Pro، شما را دعوت به تجربه ی عکاسی درلحظات ناب زندگیتان خواهد کرد. دوربینی که چیدمان تکراری عمودی را پشت سر می گذارد تا تجربه ای مدرن را به کاربرانش هدیه دهد. این لنز های جذاب در یک قاب مربعی شکل بر محور تقارن قاب پشتی زیبای Note 9 Pro نشسته اند تا فضایی خلوت اما سراسر شگفتی را خلق کنند، چرا زیبایی، در سادگی است.

جمعیت بی نظیر این مربع هیجان انگیز، متشکل از 4 لنز است. لنز wide 64 مگا پیکسلی این اجتماع سحرآمیز، لنز اصلی دوربین Note 9 Pro را تشکیل می دهد. این دوربین در ابعاد 1/1.72 اینچ به خدمت گرفته شده تا تصاویری با وضوح بالا را به کاربرانش هدیه دهد. اگر می خواهید عکس هایی با زوم دو برابر را به ثبت برسانید، استفاده از کراپ دوربین اصلی راهیست که البته چندان چنگی به دل نمی زند. عکاسی در نور کم با این لنز قدر گرچه قابل قبول است اما حالت Night نوید بخش آن است که برای شما بهترین ها را به ارمغان بیاورد. با فعال سازی این گزینه ی جذاب، تعادل نور دهی، روشنایی بالا و جزئیات فراوان عکس های ثبت شده  در محیط های تاریک را تماشایی خواهد کرد.

لنز Ultra wide 8 مگا پیکسلی این دوربین اما با ابعاد 1/4.0 اینچی، تا زاویه 119 درجه را پوشش می دهد تا بتوانید گستره ی بیشتری از مناظر خیره کننده را به تصویر بکشید. وسعت زیاد این دوربین، ناحیه ای را که قابلیت فوکوس قادر به پوشش آن خواهد بود را محدود می کند. اما استفاده از این لنز برای عکاسی در شب و یا در محیط های تاریک چنگی به دل نمی زند و از حالت Night نیز پشتیبانی نمی کند.

لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو نیز با ابعاد 1/5.0 جزئیات را از عکس های کراپ شده ی دوربین اصلی تا حد بالاتری ثبت می کند. گرچه رنگ ها در دوربین اصلی بهتر خواهند بود. شیائومی مدعی است که این لنز دوست داشتنی می تواند شما را  به عکاسی با فوکوس خودکار از فاصله ی 2 تا 10 سانتی متر دعوت می کند. لنز 2 مگا پیکسلی تشخیص عمق اما در ابعاد 1/5.0 لذت عکاسی با دوربین Note 9 Pro را ارتقا می بخشید. وجود این دوربین های قدرتمند، انتخاب این میان رده ی خوش ساخت را هوشمندانه تر جلوه خواهد داد.

رابط کاربری دوربین این گوشی نیز میراث دار ویژگی های بسیاری از دیگر محصولات برند خود شده است. با سوایپ بین حالت های مختلف می توان بین موارد متنوع فراوانی جا به جا شد:

ویدئوی کوتاه، فیلم برداری، عکاسی خودکار، عکاسی با وضوح 48 با 64 مگا پیکسلی بسته به مدل گوشی، پرتره، حالت Night، پانوراما و عکاسی حرفه ای. از این میانبر عکاسی حرفه ای که شما را به تجربه ی حضور در یک استدیوی شخصی دعوت می کند، امکان تغییر پارامترهای تراز سفیدی فراهم شده تا مطابق سلیقه ی عکاس، تنظیم شود. فوکوس، سرعت شاتر، کنترل ISO همه از مواردی هستند که شما هر اندازه که بخواهید می توانید روی آنها مانور داده و ماژول دوربین Note 9 Pro را به یک دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل کنید. در لبه ی بالایی این رابط کاربری نیز، جمعیت چشم نوازی از امکانات را خواهید داشت که لذت عکاسی را برایتان شیرین تر خواهد کرد: مانند کلیدهای مربوط به فلش، HDR، استفاده از فیلترهای هیجان انگیز، عکس های متحرک، منوی دواری که سایر تنظیمات و هم چنین حالت ماکرو را در برگرفته است.

به همراهی این ماژول جذاب، دوربین 16 مگا پیکسلی با کیفیت سلفی در جایگاهی دایره ای شکل، اندکی از پهنه ی نمایشگر را به انحصار خود درآورده است تا طرفداران عکس های سلفی را به ثبت تصاویر سلفی فوق العاده ای نوید دهد. این لنز در ابعاد کوچک 1/3.06 اینچی به دنیای دوربین های Note 9 Pro رنگ و لعاب بیشتری بخشیده است. دوربین پرطرفدار سلفی تعبیه شده در این نسخه از Note 9 شیائومی چینی تبار، گرچه در ثبت جزئیات عملکرد خارق العاده ای از خود نشان داده نداده، اما گستره ی داینامیکی و رنگ ها تا حد مطلوبی رضایت بخش خواهند بود. این دوربین با استفاده از افکت بوکه، چهره منحصر به فرد شما را از پس زمینه جدا کرده تا زیبایی نهفته در آفرینش شما در نهایت جذابیت در تصویر ثبت شده بدرخشد.

امروزه که دنیای دوربین های گوشی های هوشمند، از معیارهای پر رنگ رقابتی میان شرکت های سازنده است، طراحان هر برند در تلاشند تا هر نسخه ی به روز شده را از این حیث ارتقا بخشیده و کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کنند.

ماژول 4 گانه ی دوربین Note 9 Pro نیز در یک طراحی جذاب شما را به تجربه ی عکاسی و فیلم برداری آن همه به آسانی و در یک سطح کیفی بالا دعوت می کند. از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

اینکه پس از شارژ کامل گوشی، بتوانید با خیالی آسوده روی همراهی وفادارانه ی آن، بدون نیاز به سوخت گیری مجدد حساب کنید، حس خوشایندی است که امروزه بسیاری از کاربران این اپیدمی مدرن را مجذوب نسخه هایی با مقاومت کافی خواهد کرد. Note 9 Pro نیز با مجهز شدن به باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی، سوخت کافی برای یک کارکرد طولانی مدت را به ارمغان می آورد. شیائومی مدعی است که این نسخه ی ارزشمند، تا 147 ساعت پخش موسیقی، 33 ساعت مکالمه ی دلنشین، 13 ساعت اجرای بازی های هیجان انگیز مورد علاقه تان و تا 15 ساعت و 42 دقیقه پخش ویدئو را دوام می آورد. این به معنای برخورداری از یک گوشی همیشه همراه و دوست داشتنی است.Note 9 Pro با شارژر 33 واتی و پشتیبانی از شارژ 30 واتی، نوید بخش سوخت گیری در یک زمان کوتاه است. بنابراین اگر پس از یک کارکرد طولانی حیات گوشی شما به خطر افتاد، نگران نباشید! کافیست سوخت گیری  مجدد را آغاز کنید تا برای رسیدن به شارژ 80 درصد، Note 9 Pro دوست داشتنی تنها 30 دقیقه از وقت شما را بگیرد و به زودی گوشیتان را از مرگ نجات دهد!

از همراهی Xiaomi Note 9 Pro آسوده خاطر باشید.

 

عملکرد

اسمارت فون های شگفت انگیز، برای بهره بری از یک عملکرد عالی و روان، نیازمند ساختار سخت افزاری مناسبی هستند که زندگی را در این قاب مستطیل شکل به جریان بیندازد. آنچه در دنیای درونی Note 9 Pro می گذرد، با تراشه ی اسنپدراگون 720G، تجلی می یابد. این تراشه مجهز به پردازنده ای متشکل از دو هسته ی توانمند kryo 465 Gold مبتنی بر Cortex-A76 با فرکانس  2.3 گیگا هرتز و 6 هسته ی kryo 405 Silver

مبتنی بر Cortex-A55 با فرکانس 1.8  گیگا هرتز است. یکی از قدرتمند  ترین پردازنده های میان رده ی کوالکام، که قلب تپنده ی Note 9 Pro را به شماره می اندازد. پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 نیز عملیات پردازشی این گوشی دوست داشتنی را بر عهده گرفته است. به همراهی این سیستم پردازشی، حافظه داخلی 128/64  گیگا بایتی Note 9 Pro، فضای کافی برای ذخیره سازی هر آنچه می خواهید را در اختیارتان  قرار می دهد. هر دو نسخه اما مجهز به رم 6 گیگا بایت هستند.

خبر خوب اینکه درگاه اختصاصی مجزایی جهت ارتقای سطح حافظه با استفاده از micro SD تعبیه شده تا بتوانید همزمان با فعال سازی هر دو سیم کارت ، فضای ذخیره سازی محتوا را وسیع تر در اختیار داشته باشید. بی شک عملکرد مناسب Note 9 Pro از نقاط قوت این گوشی دوست داشتنی و خوش دست است.

 

جمع بندی

Xiaomi Note 9 Pro از جمله گوشی های هوشمندی است که دنیای میان رده های شیائومی را به جهشی شگرف دعوت کرده است. نسخه ای سرشار از امکانات پیشرفته، که طراحی زیبا و چشم نواز و بدنه ی شیشه ای و بلند قامتش، ظرافت و شکوه خارق العاده ای بدان بخشیده است.

می توان گفت وجود پردازنده ای قدرتمند، که عملکرد رضایت بخشی را به همراه دارد، صفحه ی نمایش +FHD که از دامن زدن به حواشی دوری می کند تا لذت غرق شدن در محتوای دلخواهتان را دوچندان کند، و بدنه ی شیشه ای مقاوم و جذابی که پوشش پلاستیکی بسیاری از میان رده های موجود را پشت سر گذاشته تا Note 9 Pro حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

آگاهی، انتخاب مناسبی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان