152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
3 38
3:38-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل نوکیا مدل N2.2 TA-1188 DS 3/32 - ظرفیت 32 گیگابایت-نقره ای

Nokia N2.2 TA-1188 DS 3/32 - 32G - STEEL

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 5.71 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

دوربین اصلی : 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5.0 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 3 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

دسته بندی : موبایل نوکیا
رنگ : نقره ای


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل N2.2 TA-1188 DS 3/32 - ظرفیت 32 گیگابایت-نقره ای

سیری کوتاه در دنیای Nokia 2.2

 

اگرقصد خرید یک گوشی کاربردی و خوش دست با برچسب قیمتی مناسب را دارید، با بررسی Nokia 2.2 همراه دیجی یزد باشید.

اگر Nokia 2.2 153 گرمی را، با ابعاد 146*70.6*9.3 میلی متر در دستانتان بگیرید، تحت تاثیر طراحی آرگونومیک این گوشی همراه قرار می گیرید.

به سراغ نمایشگر 5.71 اینچی این اسمارتفون دوست داشتنی، با رزولوشن 1520*720 پیکسل می رویم. نمایشگری که وظیفه ی جلوه نمایی در پنل رویی Nokia 2.2، را عهده دار است.

لنز 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و لنز سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل، در جدول مشخصات فنی این گوشی همراه به چشم می خورد. دوربین این گوشی دو سیم کارته ، اگرچه در حد عکاسی برخی پرچم داران نیست، اما مطمئن باشید با توجه به برچسب قیمتی آن، انتظارات شما را برطرف خواهد کرد.

این گوشی مقرون به صرفه، در دو نسخه با حافظه داخلی 32/16 گیگابایتی و رم 3/2 گیگابایت به بازار روز گوشی های هوشمند دنیا معرفی شد.

حضور یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در یک پایین رده اقتصادی، رویداد رایجی نیست که خوشبختانه کمپانی نوکیا، در اختیار کاربران Nokia 2.2 قرار داده است. اگر از گوشی همراه خود کارکرد معمولی را داشته باشید، کمپانی نوکیا این نوید را به شما می دهد که ، این منبع لیتیوم – یونی حدود یک روز کامل شمارا همراهی خواهد کرد.

به زودی به گشت وگذاری در دنیای Nokia 2.2، خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

 

بررسی تخصصی Nokia 2.2 TA
 

درباره Nokia 2.2

نوکیا، برند با اصالتی که برای بسیاری از ما نوستالژی بی نظیریست از نخستین تجارب استفاده از تلفن همراه! روزهایی که گوشی های موبایل دوران طفولیت خود را می گذراندند. قابلیت تبادل تماس بدون محدودیت از جذابیت بالایی برخوردار بود و در قدم بعدی امکان ارسال و دریافت پیام دنیای کوچک گوشی های موبایل را رنگین تر می کرد.

سال های زیادی از آن روزها گذشته و اینک نوکیا چون خاکستری برخاسته از دل آتشی کهن، بازگشت مقتدرانه خود را به طرفداران بی شمارش نوید می دهد. نوکیا بی شک تداعی کننده محصولاتی است که کیفیت ساخت و دوام بالایی داشته اند. سیاست فعلی نوکیا درساخت گوشی های جدید خود، در نظر گرفتن اقتصادی بودن این محصولات اصیل است. مبحثی که این روزها برای بسیاری از کاربران از اهمیت بسزایی برخوردار است. Nokia 2.2  از جمله محصولاتی است که اگر قصد صرف هزینه بالایی برای گوشی همراه خود نداشته باشید، می توانید به عنوان یک گزینه ی مطلوب روی آن حساب کنید. برای شناخت این نسخه از نوکیا هر آنچه دانستنی است را به شما خواهیم گفت.
 

کیفیت ساخت و طراحی

طراحی ظاهری گوشی های موبایل از جمله مواردی است که از آغاز خلقت دنیای گوشی های تلفن همراه همواره مورد توجه قرار گرفته است. Nokia 2.2 TA نیزاز این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی در ابعاد 145.96*70.56*9.3 پا به عرصه ی احیا شده ی دنیای اسمارت فون های اقتصادی  نوکیا گذاشت. طراحی ناچ برای استقرار دوربین سلفی  توانست تا حدی به کم شدن حواشی در اطراف صفحه نمایش کمک کند. اما هم چنان حاشیه هایی مخصوصا در قسمت پایینی به چشم می خورد. لوگوی ساده و زیبای این برند معتبر این حاشیه را به عنوان قلمرو حکمرانی خود برگزیده است. Nokia 2.2  153 گرمی با ضخامت 9.3 میلی متر توانسته آرگونومی بالایی را به خود اختصاص دهد. گوشی سبک و خوش دستی که در استفاده ی طولانی مدت نیز دستان شما را دچار خستگی نخواهد کرد.

پنل پشتی براق این گوشی خوش قیمت و با کیفیت، از جنس پلی کربنات پوشش دهی شده است. بدنه ای که به لبه های انحادار زیبایی منتهی می شوند تا لذت در دست گرفتن Nokia 2.2 را برای کاربرانش تا حد بسیار خوبی افزایش دهند. قسمت میانی نیمه بالایی این قاب، محل قرار گیری دوربین و فلش LED است. دریچه ای که با آن می توانید به خاطره سازی بپردازد و سفرهای به یادماندنی خود را جاودانه کنید.

اما در گارد امنیتی این گوشی از حسگر اثر انگشت خبری نیست. سنسور تشخیص چهره در Nokia 2.2 تعبیه شده تا از محتوای شخصی شما محافظت کند. البته باید این را پذیرفت که نمی توان از این حسگر با توجه به قیمت مناسب این گوشی پایین رده اما اصیل، انتظار عملکردی خارق العاده داشت.

در همسایگی دکمه پاور، دکمه ی google Assistant  طراحی شده تا با فشردن آن به زودی دسترسی به سرویس های کاربردی گوگل برای کاربران مهیا شود. در کناره ی بالایی بدنه ی گوشی جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدست قرار گرفته است. لبه ی پایینی گوشی نیز میزبان پورت USB است.

کیفیت ساخت و طراحی Nokia 2.2 TA برای گوشی که هویت خود را در دنیای پایین رده های اقتصادی یافته، رضایت بخش خواهد بود.

 

صفحه نمایش

طراحان Nokia2.2 کوشیده اند تا در حد امکان بتوانند نمایشگر این گوشی را از حواشی بسیار، دور کنند. صفحه نمایش 5.7  اینچی این نسخه ی با اصالت، 79 درصد از پنل روی گوشی را به انحصار خود درآورده است تا در حد وسع رده ی متعلق به آن، توانسته باشد حاشیه ها را محدود تر کند. رزولوشن این صفحه نمایش 1520*720   پیکسل است. این میزان برای گوشی اقتصادی چون Nokia 2.2 مطلوب است و تصاویر و محتوای دلخواهتان را با کیفیت مطلوبی بر سطح خود به جریان می اندازد.

مجهز بودن Nokia 2.2 به قابلیت Always-on display سبب می شود که برای چک کردن نوتیفیکیشن های دریافتی نیازی به فشرن دکمه ی خاصی نداشته باشید، زمان را از دست ندهید و و از صفحه نمایش همیشه روشن گوشی خود لذت برید .

صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS است. طراحان این نسخه از نوکیا با ارتقای رزولوشن صفحه نمایش نسبت به نسخه پیشین آن، نوید بخش کیفیت بالاتر تصاویر در این گوشی دوست داشتنی شده اند. مدلی که هزینه ی بالایی را از شما طلب نمی کند و اما به خوبی پاسخگوی نیازهای معمول کاربران خواهد بود.

 

دوربین

امروزه از تمام اسمارت فون ها، برخورداری از یک دوربین عکاسی دوست داشتنی انتظار می رود. دوربین هایی که بتوانند در سفرهای ماجراجویانه و یا آرامش بخش، همراهان خوبی باشند و لحظات به یاد ماندنی مان را جاودانه کنند. امروزه در دنیای ستارگان گوشی های تلفن همراه، دوربین از اصلی ترین معیار هاییست که به عنوان سنجش رقابت تنگانگ میان ابر قدرت های این تکنولوژی مدرن و رو به پیشرفت  در نظر گرفته می شود. اما طبیعی است که مقایسه یک گوشی پایین رده با پرچ داران منطقی نیست و هر نسخه ای را تنها با رقبای رده خود قابل قیاس خواهد بود.

در گشت و گذاری به ساختار درونی Nokia 2.2 به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی این گوشی خواهیم رسید. دوربینی با دهانه دیافراگم f/2.2 که گرچه رزولوشن خارق العاده ای ندارد، اما با توجه به مقرون به صرفه بودنش توانسته کاربرانش را از لذت یک عکاسی دلنشین بهره مند کند. قابلیت ثبت تصاویری به صورت HDR و نیز قابلیت panorama عملکرد این دوربین یکه تاز را ارتقا بخشیده است. عکاسی در نور روز و یا مکان هایی با روشنایی کافی با Nokia 2.2 تصاویر با کیفیتی را به کاربر هدیه خواهد داد. گرچه توانایی این دوربین در نور کم و به هنگامه ی تاریکی شب، افت می کند و عکس هایی با جزئیات اندک و درآمیخته با نویزی محسوس را به ثمر خواهد رساند. این دوربین اما با تجهیز شدن به قابلیت فوکوس خودکار، توانسته عکس های خلاقانه ی شما را زیباتر کند.  امکان فیلم برداری با رزولوشن 1080 مگا پیکسل و با نرخ 30 فریم بر ثانیه مهیاست تا بتوانید خاطراتی سرزنده و سرشاز از روح زندگی را رقم بزنید.

به همراهی این دوربین، لنز سلفی Nokia 2.2 را خواهیم داشت که طرفداران عکس های سلفی را از لذت ثبت زیبایی های  چهره ی منحصر به فرد خود بهره مند خواهد کرد.

دنیای کوچک و ساده ی دوربین های Nokia 2.2 TA با اصالت، شما را دروسعت بخشیدن به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان به خوبی همراهی می کند. از یک عکاسی ساده و دلنشین لذت ببرید.

 

باتری

باتری، منبع حیات بخش گوشی در طی زمانیست که دسترسی به امکان شارژدهی فراهم نیست. این منبع سوخت در Nokia 2.2 ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت را به خود اختصاص داده است. ظرفیتی که برای یک گوشی با این رنج قیمتی منطقی به نظر می آید. گرچه وجود فونداسیون نرم افزاری روان این نسخه از نوکیا، مصرف باتری را تا حد چشم گیری کاهش داده و بهینه سازی مصرف انرژی را به عنوان یکی از صفات Nokia 2.2 دوست داشتنی در ذهن کاربران نهادینه خواهد کرد. Nokia مدعی است که این باتری با یک کارکرد معمولی تا حدود یک روز کامل دوام می آورد. براساس این ادعا می توان از گوشی در حال آماده با کار، حفظ شارژ به مدت 108 ساعت را انتظار داشت؛ حدود 16 ساعت مکالمه طولانی را با صحبت هایی دلنشین تجربه کرد،  حدود 14 ساعت با خیالی آسوده به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی پرداخت و 7 ساعت به تماشای فیلمی پرداخت که گذران لحظات سخت را سهولت می بخشد.

خبر خوب اینکه این باتری لیتیوم یونی، قابلیت تعویض دارد. امکانی که امروزه در کمتر گوشی هوشمندی شاهد آن خواهیم بود. به این ترتیب در صورت مواجه شدن با مشکل باتری، بدون صرف هزینه های سنگین برای بازکردن و تعویض باتری، می توان اقدام به خرید و جایگزینی یک باتری جدید نمود.

 

عملکرد

 Nokia 2.2 حس دلپذیر سرعت در عملکرد رابه کاربرانش هدیه می دهد. سرعتی که تا حد زیادی مدیون پشتیبانی از Android One خواهد بود. این اندروید خالص بدون رابط کاربری  سبب شده تا اپلیکیشن های فراوانی روی گوشی نصب نشده باشد. بنابراین برنامه های مورد علاقه تان را دانلود کرده و چیدمانی مطابق با سلیقه شخصی تان در Nokia 2.2 خود خلق کنید. نوکیا مدعی است که در گوشی های مجهز به اندروید وان به روزرسانی های امنیتی و سیستم عامل تا مدت 3 سال امکان پذیر خواهد بود؛ این در حالی است که بسیاری از گوشی های خوش قیمت متعلق به دنیای پایین رده و میان رده ها، حتی به روزرسانی به نسخه ی پس از خود را نیز دریافت نمی کنند.

قلب تپنده ی این نسخه ی خوش قیمت  برند اصیل نوکیا از تراشه ی چهارهسته ای Helio Azz بهره برده است .

Nokia 2.2  در دو نسخه به بازار روز دنیا معرفی شد. نسخه ی 16 گیگا بایتی مجهز به رم 2 گیگا بایت و نسخه ی 32 گیگا بایتی مجهز به رم 3 گیگا بایت. این اسمارت فون خوش قیمت، درگاه یکی از سیم کارت هایش را با کارت حافظه شریک می شود تا اگر کاربران به فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیازمند باشند، به واسطه جایگزینی micro SD با سیم کارت دوم بتوانند میزان حافظه را تا سقف 400 گیگا باید ارتقا دهند.

سیستم امنیتی Nokia 2.2 نیز در قالب سنسور تشخیص چهره از محتوای شخصی شما محافظت خواهد کرد.

ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی به عنوان عضوی از دنیای اقتصادی های دوست داشتنی، رضایت بخش خواهد بود. بازتاب این پرسرعت بر صفحه نمایش Nokia 2.2 جاری می شود.

بازی هایی سبک را بدون کوچکترین میزان تأخیر اجرا کنید و روزتان را به هیجانی بی نظیر پیوند دهید. با گشت و گذاری در وب به جای جای این هستی شگفت آور قدم بگذارید و لذت سفرهای دور و دراز را در پهنه ای به وسعت یک قاب همیشه همراه به سهولت تجربه کنید.

 

جمع بندی

امروزه برند های مختلف گوشی های هوشمند و جذاب، در تلاشند تا در کنار ساخت  پرچم داران ابر قدرت و باشکوه و البته گران قیمت، برای آن دسته از کاربرانی که به گوشی هایی با امکانات خارق العاده نیازی ندارند و یا قصد صرف هزینه های نجومی ستارگان را نخواهند داشت، نسخه هایی به بازار روز دنیا معرفی کنند که در عین اقتصادی بودن از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد. رقابت تنگانگ میان رده ها و پایین رده های برند های مختلف شرکت های سازنده را به بالا بردن کیفیت تشویق می کند. تا جایی که هر نسخه ی نوظهور در دنیای پایین رده ها نیز در تلاش است تا در میان هم رده هایش حرف هایی برای گفتن داشته باشد. Nokia نیز که پس از سال ها بازگشت خود را به طرفدارانش اعلام کرده ، تمرکز بیشتری بر گوشی های اقتصادی داشته است. Nokia 2.2 از این قاعده پیروی کرده و توانسته طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

صفحه نمایش رضایت بخش، دوربینی که کار شما را به خوبی راه می اندازد و ساختار سخت افزار و نرم افزاری که سرعت عملکرد این گوشی را تا حد بسیار مطلوبی بالا برده است، همگی برای گوشی در این سطح قیمتی مناسب خواهد بود. باتری 3000  میلی آمپر ساعتی Nokia 2.2 نیز با مجهز شدن به قابلیت شارژ سریع برای سوخت گیری مجدد خود وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. پس اگر قصد خرید یک گوشی کاربردی و خوش دست  و البته مقرون به صرفه را دارید، Nokia 2.2 را در میان گزینه های مد نظرتان مورد سنجش قرار دهید.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان