152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
10 33
10:33-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A ظرفیت 32 گیگابایت - خاکستری

Xiaomi Redmi 9A - 32GB - Gray

ویژگی های محصول

CPUپردازنده : (MediaTek Helio G25 (12 nm / هشت هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت (نانو سیم - همزمان فعال)

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

حافظه رم : 2 گیگابایت

دوربین پشت : 13 مگاپیکسل

ظرفیت باطری : 5000 میلی‌آمپر ساعت

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A ظرفیت 32 گیگابایت - خاکستری

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi Redmi 9A

 

درباره ی Xiaomi Redmi 9A

امروزه شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، این اپیدمی جذاب همراه، برای رقابت با سایر برندهای موجود، در تلاشند تا نسخه های تولیدی خود رابه برترین و مجهزترین امکانات و قابلیت های مدرن موجود، با توجه به رنج قیمتی هر رده، آمیخته و پیروان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

شیائومی برخاسته از چینی که خیلی زود مرزهای کشورش را درنوردیده به یک برند جهانی مبدل شد، گوشی‌های هوشمند جذابی را به بازار روز دنیا معرفی می کند. این شرکت خوشنام و موفق، در 30 ژوئن 2020، نسخه ای دیگر است سری پرطرفدارRedmi  را به دنیای اقتصادی های مدرن معرفی کردRedmi 9A ، نام این گوشی دوست داشتنی است. با ما در سیر به دنیای این شیائومی مدرن همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

شیائومی کشیده است که در تمامی محصولات خود علاوه بر ظاهری با شکوه، کیفیتی مطلوب را به ارمغان بیاورد. زیبایی، شاید نخستین معیارهای است که نظر هر کاربری را در انتخاب، مجذوب خود خواهد کرد. از این رو، طراحان شیائومی نیز کوشیده‌اند که این گوشی مدرن و اقتصادی، در قالب ظاهری زیبا و کاربر پسند در دنیای سراسر تنوع اسمارت‌ فون‌های به روز رخ بنماید.

Redmi 9A در ابعاد 9*77*164.9 میلی متر پا به عرصه چینی تبار های شیائومی نهاد. این گوشی 196 گرمی، شاید در ابتدا کمی سنگین به نظر برسد، اما وجود باتری قدرتمند و حجیمی که همراهی آن، را برای مدت زمانی طولانی ضمانت خواهد کرد، از اصلی ترین دلایل این وزین بودن گرانبهاست!

با توجه به برچسب قیمتی جذاب Redmi 9A، بدنه پلاستیکی آن چندان هم دور از انتظار نخواهد بود خبر خوب اینکه، این جنس به ظاهر معمولی، در عمل از پلی کربنات مقاوم ساخته شده که کیفیت در خوری را برای این نسخه از خانواده Redmi ، به همراه آورده است.

Redmi 9A، در رنگهای زیبا و خیره کننده ی Peacoch Grean (سبز طاووسی)،  Granite Grey(خاکستری گرانیتی) و Sku Blue (آبی آسمانی) به دنیای اقتصادی های‌شیائومی، رنگ و لعابی باشکوه ببخشید. پنل مات خوش رنگ این گوشی، مجهز به دوربینی است که در یک نوار مرزی باریک و براق، که از بالا تا پایین گوشی اقتدار یافته، سلطنت می کند.

این نگاه جدید شیائومی در طراحی، به امضایی در سری زیبایی Redmi، تبدیل شده است. بافت با کیفیت این پهنه پشتی جذاب، در برابر ایجاد لکه و جای اثر انگشت مقاوم است، تا Redmi 9A همواره در مقامیت زیبایی های ظاهری بکر خود، در دستانتان جای بگیرد.

لبه بالایی گوشی، به انحصار جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون درآمده است. لبه ی پایینی اما میزبان میکروفون، بلندگو، پورتUSB  است. در لبه سمت راست Redmi 9A، کلید های پاور و تنظیم صدا به خدمت گرفته شده‌اند. درگاه سیم کارت‌های گوشی نیز در لبه سمت چپ آن تعبیه شده‌اند.

برای حفظ امنیت محتوای شخصی شما، شیائومی گارد امنیتی تشخیص چهره را به کار گرفته است. بنابراین Redmi 9A گنجینه‌ ای از اسرار شماست که برای دسترسی به آن ها، تنها چهره منحر به فرد خودتان را می شناسد.

امن ذخیره کنید!

طراحی زیبا و خیره کننده، در عین کیفیت مطلوب در ساخت، برگ برنده ایست که در دستان، Redmi 9A چون چراغی است که راهنمای کاربران در انتخابی هوشمندانه در این رنج قیمتی خواهد بود.

 

صفحه نمایش

نمایشگر، یک عضو حیاتی در ساختار گوشی‌های هوشمند!

صفحه ای که تمام آنچه در دنیای درونی گوشی‌های تلفن همراه می گذرد، با جریان یافتن بر آن به ثمر می نشیند. صفحه نمایشی که گاه چون یک سینمایی شخصی اوقات خوش تماشای فیلم مورد علاقه تان را خلق می کند. و گاهی شما را غرق در بازیهای هیجان انگیزی می کند که برای دقایقی، زندگی در دنیای مجازی را رقم خواهد زد. حس ناب غوطه‌وری در جهان تکنولوژی!

این صفحه نمایش شگفت انگیز Redmi 9A، پهنه ی وسیعی از پنل جلویی گوشی تسخیر کرده است. صفحه نمایش 6.53 اینچی محتوای دلخواهتان را با رزولوشن +HD به جریان می اندازد. حدود 81 درصد از فضای مقابل Redmi 9A، در انحصار صفحه نمایش از نوع IPS LCD است. دوربین سلفی با طراحی ناچ استایل مستقر شده تا متمدنانه کمترین فضای ممکن از صفحه نمایش را اشغال کرده باشد.

خبر خوب اینکه نور کم آبی این صفحه نمایش، تجربه مشاهده ای لذت بخش را به کاربران هدیه داد است. پیشکشی گرانبها که به یمن وجودش حتی پس از کارکردی طولانی مدت، چشمانتان را خسته نخواهد کرد.

بااین گواهینامه ارزشمند ساعت‌ها خیره به آرامش و راحتی از یک تجربه کاربری روان لذت ببرید.

 

دوربین

پاییز است و خش خش برگهای چنارهای سرو قامت، برپهنه ی خیابانی که با نم باران نقشه کشیده است، بهار است و آغاز جوانه زدن، امید بخش پایان پستی ها و بلندی‌های روزگاری که سخاوتمندانه به بهار نیز خواهد نشست، زمستان و برف بازی هایی که سن و سال نمی شناسد، سفید و خالصانه به روح نوازی و دلربایی مشغول است و تابستان، در سرزمین آفتاب در انتظار خلق لحظاتی است که در کنار عزیزانتان عمر را چون غنیمتی ستودنی، به جان می نوازیم.

آری، جهان سرشار از زیبایی هاست و تکنولوژی، در ثبت این همه تکنولوژی چه خوش می درخشد.

گوشی هوشمند خود را بردارید و از دید دریچه‌ های ارزشمند آنها به جهان نگاهی بیندازید و  آلبوم خاطراتتان را خلق کنید. شاهکاری که تنها با یک عکاس ناب، جاودانه خواهد شد.

حتی، پایین رده ای چون Redmi 9A، شما را ازلذت این نگاه زیبا بی‌بهره نمی‌گذارد. یگانه لنز عکاسی 13 مگاپیکسلی این گوشی با گشودگی دیافراگم  f/2.2به فن آوری مدرن هوش مصنوعی مجهز شده است تا لحظه های تان، به رنگ زندگی وبه سبک مورد علاقه شما ثبت شوند.

قابلیت های جذاب عکاسی HDR، قابلیت عکاس پانوراما، امکان فوکوس لمسی، ثبت موقعیت جغرافیای عکس و فیلم هایی که به یادگار خواهند، ماند بر ارزش این یگان لنز دوست‌ داشتنی افزوده است. باقابلیت Kaleidscope، فیلم ها و کلیپ های هیجان انگیز بسازید و دوستانتان را مسخور خلاقیت خود کنید.

امکان فیلم برداری با رزولوشن 1920*1080 و با سرعتی 30 و 60 فریم بر ثانیه نیز مهیاست تا بتوانید خاطراتتان را سرشار از روح زندگی جاودانه کنید. به همراهی این سنسور، فلش روشنایی بخش LED نیز برای موقعیت هایی که برای عکاسی نور کافی ندارند، به یاری دوربین می شتابد.

اگر از طرفداران عکسهای سلفی هستید لنز 5 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگمf/2.2  و مجهز به هوش مصنوعی، شما را در یک قاب سراسر جذابیت به تصویر می‌کشد. امکان فیلمبرداری این سنسور با رزولوشن 1920*1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم در ثانیه لحظاتی هیجان انگیز شما با دوستان و خانواده تان را در ثبت و مرور آن را آمیخته با جریان زندگی لذت بخش خواهد کرد.  در این راستا قابلیت Palm shutter نیز به یاری شما می شتابد. کافیست برای شروع Timer سلفی، کف دست خود را به دوربین نشان دهید تا عکس های سلفی دسته جمعی نیز به آلبوم خاطراتتان روح تازه ای ببخشند. از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

اگر ساعتهای طولانی خارج از منزل وبه دور از امکان شارژ دهی به گوشی همراه خود هستید، Redmi 9A را به عنوان گزینه ای همراه مناسب، در نظر بگیرید این گوشی با منبع سوخت عظیم 5000 میلی آمپر ساعت به این زودی ها شما را با مشکل کمبود شارژ مواجه نخواهد کرد.

شیائومی مدعی است که Redmi 9A، تا 34 روز در حالت آماده به کار روشن می ماند. در حالی که در صورت استفاده تا 168 ساعت موزیک دلخواه تان را پخش خواهد کرد، تا 38 ساعت در مکالماتی طولانی به دلنشین شما را همراهی می‌کند، تا 19 ساعت امکان تماشای فیلم های مورد علاقه تان را فراهم کرده و تا 14 ساعت هیجان بازی های مورد علاقه تان را به شما هدیه می دهد، بدون اینکه به سوخت‌ گیری مجدد نیازمند شود.

این باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند، به راحتی توسط کاربران قابل تعویض نخواهد بود، اما جای نگرانی نیست! چرا که شیائومی مدعی است این باتری تا حدود 2.5 سال استفاده هر روزه را دوام می آورد بی آن که نگران سلامت آن باشید!

طول عمر این منبع فوق العاده نیروی حیات بخش گوشی های هوشمند، حدود 25 درصد نسبت به استاندارد های بازار افزایش یافته و نقطه درخشانی در کارنامه این باتری به ثبت رسانده است.

اما شاید تنها ایراد وارد بر این باتری عدم پشتیبانی از شارژ سریع باشد امکان شارژگوشی با توان 10 وات فراهم شده و این بدان معناست که در صورت خاموشی، Redmi 9A برای احیای مجدد تا شارژ 100 درصد به زمان زیادی نیازمند خواهد بود ،با این حال در حفظ سوخت دریافتی عملکردی خارق العاده از خود نشان خواهد داد. روی همراهی وفادارانه Redmi 9A ،حساب کنید.

 

عملکرد

عملکرد اجرای درونی Redmi 9A، توسط تراشهMedia Tek Helio G25  مدیریت می شود پردازنده Octa Core Cortex A53 نیز به عنوان قلب تپنده این گوشی، این چیپست را به شماره می اندازد. رابط کاربری  MIUI 12بر پایه نسخه 10 سیستم عامل اندروید، فوندانسیون نرم افزاری این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. سیستم پردازشی گرافیکی Power GE 8320 نیز تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را در Redmi 9A ،عهده گرفته است.

وجود این ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مناسب بیانگر عملکرد روان و قابل اطمینانی است که Redmi 9A به کاربرانش هدیه می دهد. این نسخه از سری Redmi  با رم 2 گیگابایت حافظه داخلی 32 گیگابایت پابه ارزهای شیائومی های جذاب گذاشت. البته ارتقای این میزان حافظه با استفاده از micro SD فراهم شده است.

با Redmi 9A ،تجربه کاربری روان بدون تاخیر و دلپذیر خواهد داشت. با فناوری بازی  Hyper Engineهیجان بازی های دلخواهتان رادر صحنه های با تصاویر واقعی تجربه کنید. بی آنکه با لگ و وقفه ای مواجه شوید. گرچه شاید در اجرای بازی های سنگین و یا آنلاین اندکی وقت بیفتد، اما بازی‌های با گرافیک سبک‌ تر، جریان بدون توقفی است که شما را در خود غرق خواهد کرد.

در Redmi 9A، گارد امنیتی تشخیص چهره وظیفه محافظت از محتوای شخصی شما را بر عهده گرفته است. با فناوری مدرن Face Unlock این سلفی، در یک چشم بر هم زدن چهره منحصر به فرد شما را شناسایی می‌کند. تا به دنیای درونی Redmi 9A ،خود وارد شوید.

 

جمع بندی

Redmi 9A، شاید کیفیت خارق العاده ی نمایشگرهای امولد را ارائه نکند، اما وسعت صفحه نمایش آن لذت غوطه‌وری در محتوای دلخواه تان را به شما هدیه خواهد داد. نحوه عملکرد این نسخه از خانواده Redmi شیائومی، نه به اندازه ستارگان این برند، اما نسبت به هم رده هایش قدرت مند و مطلوب است.

اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، Redmi 9A شاید برای تان از جذابیت چندانی برخوردار نباشد، چرا که تنها از یک لنز 12 مگاپیکسلی که البته به نوبه خود قابلیت‌ های فراوانی دارد بهره برده است. اما اگر به دنبال گزینه ای هستید که کارتان را به خوبی راه بیندازد در حالی که مدت زمان طولانی دسترسی به امکان شارژدهی ندارید، Redmi 9A بی شک از بهترین هاست چرا که باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی حیات‌ بخش آن، شما را به یک همراهی وفادارانه دعوت می کند.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان